ПРОБЛЕМ СЪС СПОРТЕН ФИЛТЪР
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
ПРОБЛЕМ СЪС СПОРТЕН ФИЛТЪР
Значи става въпрос за 320и М50 купих си конус и днес тръгнах да го монтирам като свалих кутията на оригиналния филтър вътре имаше някакъв дачик,прелича ми на температурен обаче вместо кабели в него влизат два маркуча
[img][img]http://img186.imageshack.us/img186/9632/59663282wt2.th.jpg[/img]
[/img]
[img][img]http://img186.imageshack.us/img186/9632/59663282wt2.th.jpg[/img]
[/img]




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Някой знае ли за какво е дачика
Ако има някои които си е сложил конус на 320ката ще съм му благодарен ако качи някоя снимка или ми помогне 





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
А стига бе
Седи в оригиналната кутия хванат с едно болче за 10 ключе
Интересно ми е ако е дачик къде са му кабелите 






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
brobot написа:и при мен го има този датчик но незнам за какво е
също съм с м50
А слагал ли си филтър




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
И аз го имам този датчик !
Наскоро имаше тема за какво е само че немога да си спомня, даже колегите бяха написали че може да се махне или ако се направи HEAT SHIELD да се монтира на него
Наскоро имаше тема за какво е само че немога да си спомня, даже колегите бяха написали че може да се махне или ако се направи HEAT SHIELD да се монтира на него

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Проследи къде отиват маркучите и може би ще си отговориш на въпроса каква е функцията на това нещо? Aко не е трябвало да е там, хората нямаше да го сложат.
Що се отнася до тези конусни филтри, аз не бих сложил такъв, понеже така без кутията, филтъра засмуква по-топъл въздух от двигателното отделение, което води до намалена мощност и увеличен разход на гориво. Както всички знаем оригиналната кутия е направена така, че в нея да навлиза въздух с температурата на околната среда, а не от двигателното отделение. Така, че панелните спортни филтри май са по-добър вариант.
Що се отнася до тези конусни филтри, аз не бих сложил такъв, понеже така без кутията, филтъра засмуква по-топъл въздух от двигателното отделение, което води до намалена мощност и увеличен разход на гориво. Както всички знаем оригиналната кутия е направена така, че в нея да навлиза въздух с температурата на околната среда, а не от двигателното отделение. Така, че панелните спортни филтри май са по-добър вариант.
Последна промяна agent smit на 16 Май 2008, 3:16, променена общо 1 път
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Lacho написа:И аз го имам този датчик !
Наскоро имаше тема за какво е само че немога да си спомня, даже колегите бяха написали че може да се махне или ако се направи HEAT SHIELD да се монтира на него
Страх ме е да не сбъркам работата на мотора




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Единия отива точно под дроселовата клапа,другия ми се губи под колекторите,от любопитство отвих един от маркучите потече антифриз.Знам че ако не върши работа няма да го сложат



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Термостат, но не главният!
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа.

Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа.


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Le Transporteur написа:Термостат, но не главният!
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа.
Един пич от про мобил ми каза нещо подобно.До каква степен може да ми повлияе на работата ако го оставя отвън




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Знаеш ли откъде е колата, по-точно за къде е сглобка, не мисля че е за нашия климатичен район. Някой да каже на "обикновените " 6-ци има ли подгрев на дросела или няма.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
колата ми я докараха преди 4дни от Австрия



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Тъй то...аз съм с панелен спортен филтър..само махам обикновенния...пръскам новия слагам и забравям....та ако не си забелязал на 2-рия ден ме бяха питали какво гърне съм сложил на ис-ката!
Чудно ми е защо някъде в интернет бях чел че конусния е малко по-добър от панелния...обаче между другото като загрее моторя и там как навлиза повече въздух и +това по-топъл спрямо панелния при който при движение вятъра му помага...
Правя си извода така...става въпрос за охладителната система и манометъра който показва температурата на таблото!
Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...
и от там се съобразявам за навлизане на въздух за компресиране въздух/бензин
Чудно ми е защо някъде в интернет бях чел че конусния е малко по-добър от панелния...обаче между другото като загрее моторя и там как навлиза повече въздух и +това по-топъл спрямо панелния при който при движение вятъра му помага...
Правя си извода така...става въпрос за охладителната система и манометъра който показва температурата на таблото!
Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...
и от там се съобразявам за навлизане на въздух за компресиране въздух/бензин
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани