ПРОБЛЕМ СЪС СПОРТЕН ФИЛТЪР

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

ПРОБЛЕМ СЪС СПОРТЕН ФИЛТЪР

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 11:11

Значи става въпрос за 320и М50 купих си конус и днес тръгнах да го монтирам като свалих кутията на оригиналния филтър вътре имаше някакъв дачик,прелича ми на температурен обаче вместо кабели в него влизат два маркуча

[img][img]http://img186.imageshack.us/img186/9632/59663282wt2.th.jpg[/img]


[/img]Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 11:15

Някой знае ли за какво е дачика :?: Ако има някои които си е сложил конус на 320ката ще съм му благодарен ако качи някоя снимка или ми помогне :help:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 15 Май 2008, 11:17

този датчик в кутията само ти го имаш :shock:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 11:32

А стига бе :roll: Седи в оригиналната кутия хванат с едно болче за 10 ключе :!: Интересно ми е ако е дачик къде са му кабелите :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Мнение от brobot » 15 Май 2008, 11:59

и при мен го има този датчик но незнам за какво е
също съм с м50
Брабус - Мечта Водителя

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 12:12

brobot написа:и при мен го има този датчик но незнам за какво е
също съм с м50


А слагал ли си филтър :?:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 15 Май 2008, 12:13

И аз го имам този датчик !

Наскоро имаше тема за какво е само че немога да си спомня, даже колегите бяха написали че може да се махне или ако се направи HEAT SHIELD да се монтира на него ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 15 Май 2008, 12:24

Проследи къде отиват маркучите и може би ще си отговориш на въпроса каква е функцията на това нещо? Aко не е трябвало да е там, хората нямаше да го сложат.
Що се отнася до тези конусни филтри, аз не бих сложил такъв, понеже така без кутията, филтъра засмуква по-топъл въздух от двигателното отделение, което води до намалена мощност и увеличен разход на гориво. Както всички знаем оригиналната кутия е направена така, че в нея да навлиза въздух с температурата на околната среда, а не от двигателното отделение. Така, че панелните спортни филтри май са по-добър вариант.
Последна промяна agent smit на 16 Май 2008, 3:16, променена общо 1 път

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 12:26

Lacho написа:И аз го имам този датчик !

Наскоро имаше тема за какво е само че немога да си спомня, даже колегите бяха написали че може да се махне или ако се направи HEAT SHIELD да се монтира на него ;)

Страх ме е да не сбъркам работата на мотора :roll: Абе маи си сложих таралеж в гащите с тоя филтър,сутринта ми го донесоха броих 106лв. за него по-добре да си бях взел касетачен
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 12:30

Единия отива точно под дроселовата клапа,другия ми се губи под колекторите,от любопитство отвих един от маркучите потече антифриз.Знам че ако не върши работа няма да го сложат
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Май 2008, 12:41

Термостат, но не главният!
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа. :idea:

Изображение
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 12:46

Le Transporteur написа:Термостат, но не главният!
Следи температурата на въздуха и определя дали да се подгрява или не, прохода при дроселовата клапа. :idea:

Изображение


Един пич от про мобил ми каза нещо подобно.До каква степен може да ми повлияе на работата ако го оставя отвън :?:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Май 2008, 12:55

Знаеш ли откъде е колата, по-точно за къде е сглобка, не мисля че е за нашия климатичен район. Някой да каже на "обикновените " 6-ци има ли подгрев на дросела или няма.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 15 Май 2008, 12:57

колата ми я докараха преди 4дни от Австрия
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 15 Май 2008, 13:07

Тъй то...аз съм с панелен спортен филтър..само махам обикновенния...пръскам новия слагам и забравям....та ако не си забелязал на 2-рия ден ме бяха питали какво гърне съм сложил на ис-ката!
Чудно ми е защо някъде в интернет бях чел че конусния е малко по-добър от панелния...обаче между другото като загрее моторя и там как навлиза повече въздух и +това по-топъл спрямо панелния при който при движение вятъра му помага...
Правя си извода така...става въпрос за охладителната система и манометъра който показва температурата на таблото!
Карам градско...температурата винаги стои на 12:00ч. т.е. на нормално положение и никога не минава 12:00ч. колкото и да я ръчкам!
Карам извънградско...когато не я ръчкам и на места където има наклон карам с изключена скорост...температурата показва 10:30-11:00ч. и по тоя начин като подам да ръчкам(да изпреварвам)е малко по-ефективно...
и от там се съобразявам за навлизане на въздух за компресиране въздух/бензин

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook