загуба на антифриз

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

загуба на антифриз

Мнение от asentchernaev » 13 Окт 2008, 17:11

На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 13 Окт 2008, 17:24

Губил си течност цяло лято и не си отишъл в сервиз???
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

да

Мнение от asentchernaev » 13 Окт 2008, 17:39

малко е сложно, защото имах и друг проблем с дат4ика на радиатора и не включваше перката, мислех че от това вдига малко по-високо налягане и губи, карах извесно време така на климатик - това спасяваше колата, защото климата включва вентилатора май на по-ниска скорост, докато се ориентирам в проблема защо не се включва и смених датчика, сега перката включва, но загубата продължава - освен това ще отида на сервиз само в краен случай..знам как се работи по сервизите и съм им сърбал попарата, ако ще си чупя колата, по-добре да си го направя сам и да ми излезе безплатно.. Пък и цяло лято губи антифриз но аз карам малко, от година време я имам и съм направил само 10 000 км.. имам чуството че губи и докато седи без да я карам, но понеже всеки ден я карам по малко и не съм много сигурен в това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 13 Окт 2008, 18:40

Сутринта погледни под колата и може да разбереш откъде е теча.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 13 Окт 2008, 18:44

гарнитура на главата. зависи къде е скъсана може да го духа през ауспуха и теч няма да видиш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 13 Окт 2008, 19:46

Може да ти губи и от радиаторчето на парното,ако е по малко няма начин да видиш(изпарява се,изтича през дренажа за климатика)извади си филтарана климатика,обикновенно по него има следи от антифриз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

за рад на парното

Мнение от asentchernaev » 13 Окт 2008, 19:52

филтрите на климатика са ми два и са под предното стъкло, наскоро ги смених, аз съм с компакт. Ти говориш за онзи филтър в купето зад жабката, който аз нямам. Иначе се бях замислил за радиаторчето на парното да ти призная, при този вариант теча трябва да се види на канал отдолу някъде, или греша?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Окт 2008, 20:07

Провери и тази версия: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=110347
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 13 Окт 2008, 20:59

ако ти тече от радиаторчето на парното ще ти мерише на мухал в купето , защото ще се мокри подовото покритие . Освен ако не е ена капка на ден :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 13 Окт 2008, 21:00

M.J. написа:гарнитура на главата. зависи къде е скъсана може да го духа през ауспуха и теч няма да видиш


Може би има логика в това , дано не е , но не е изключено .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 13 Окт 2008, 23:35

аз също имах този проблем и на старото БМВ и на това при мена губеше течност около 0,5л. на 500км. а не течеше отникъде и набих една течна добавка в радиатора взех я от OMV(синьо шишенце) струваше около 10 лв. и проблема ми изчезна ако искаш пробвай и така също е варянт и то не много скъп и за сега вече няколко хиляди км. няма странични ефекти и всичко е ОК УСПЕХ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

тройника

Мнение от asentchernaev » 14 Окт 2008, 2:45

тройника не съм го гледал... утре ще погледна дано се окаже оттам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

Мнение от asentchernaev » 14 Окт 2008, 2:49

NetWar написа:
M.J. написа:гарнитура на главата. зависи къде е скъсана може да го духа през ауспуха и теч няма да видиш


Може би има логика в това , дано не е , но не е изключено .


Той дявола си няма работа...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 14 Окт 2008, 14:30

:D Здравей колега, нека и аз се включа същия проблем до ден днешен!!!
1-рво От скоро карам BMW Е36 купе кола с вискосъединителна перка :)
2-ро когато я купих антифриза беше пот половината казанче купих нов и почнах да доливам, не чувах вискосъединителната перка и се претиснявах да не я прегрявам....
3-то свалях да промивам радиатори всичко беше чисто налях новия антифриз и когато почетох от интернет книжките които си свалих на руски и български разбрах че наще модели са силно къпризни към обезвъздушаване ..... много време си играх за да искарам въздуха и го направих след което колата престана да губи антифриз
4-рто ако ти е от парното колегата понагоре каза и е прав че ще ти мерише на антифриз и влажно мухлясало ....
5-то замислих се също като по горе аписаното да не да има някаде малка цепнатина по блока или гарнитура минимална и да сълзи продухваики го леко и незабележимо....
интересното е че смених и виско съединителя и всичко като и термостат напразно всичко си е работело един единствен път в жегата след дълготраиното обезвъздушаване я чух сама да забучи перката и се искефих до сега само на климатик ми бучеше но истината е била в обезвъздушаването
Много се извинявам за правопис и многоброини повтарания но трябва да бягам на работа и нямам време да го редактирам :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 14 Окт 2008, 15:54

Я погледни дали не са ти мокри стелките или под тях ако са мокри радятор на парното, ако гарнитурата ти е продухана ще ти надува маркучите и може да ти гръмне някое в.съединение и от ауспуха ще излиза бял пушек, другото което се досещам е да оставиш нещата така и само да следиш всеки ден дали ти намаля антифриза но само на студен двигател но първо обезвъздуши системата 8) Успех
свн

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook