загуба на антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
загуба на антифриз
На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
да
малко е сложно, защото имах и друг проблем с дат4ика на радиатора и не включваше перката, мислех че от това вдига малко по-високо налягане и губи, карах извесно време така на климатик - това спасяваше колата, защото климата включва вентилатора май на по-ниска скорост, докато се ориентирам в проблема защо не се включва и смених датчика, сега перката включва, но загубата продължава - освен това ще отида на сервиз само в краен случай..знам как се работи по сервизите и съм им сърбал попарата, ако ще си чупя колата, по-добре да си го направя сам и да ми излезе безплатно.. Пък и цяло лято губи антифриз но аз карам малко, от година време я имам и съм направил само 10 000 км.. имам чуството че губи и докато седи без да я карам, но понеже всеки ден я карам по малко и не съм много сигурен в това
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
за рад на парното
филтрите на климатика са ми два и са под предното стъкло, наскоро ги смених, аз съм с компакт. Ти говориш за онзи филтър в купето зад жабката, който аз нямам. Иначе се бях замислил за радиаторчето на парното да ти призная, при този вариант теча трябва да се види на канал отдолу някъде, или греша?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Провери и тази версия: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=110347
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
аз също имах този проблем и на старото БМВ и на това при мена губеше течност около 0,5л. на 500км. а не течеше отникъде и набих една течна добавка в радиатора взех я от OMV(синьо шишенце) струваше около 10 лв. и проблема ми изчезна ако искаш пробвай и така също е варянт и то не много скъп и за сега вече няколко хиляди км. няма странични ефекти и всичко е ОК УСПЕХ
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
тройника
тройника не съм го гледал... утре ще погледна дано се окаже оттам.
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
NetWar написа:M.J. написа:гарнитура на главата. зависи къде е скъсана може да го духа през ауспуха и теч няма да видиш
Може би има логика в това , дано не е , но не е изключено .
Той дявола си няма работа...
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

1-рво От скоро карам BMW Е36 купе кола с вискосъединителна перка

2-ро когато я купих антифриза беше пот половината казанче купих нов и почнах да доливам, не чувах вискосъединителната перка и се претиснявах да не я прегрявам....
3-то свалях да промивам радиатори всичко беше чисто налях новия антифриз и когато почетох от интернет книжките които си свалих на руски и български разбрах че наще модели са силно къпризни към обезвъздушаване ..... много време си играх за да искарам въздуха и го направих след което колата престана да губи антифриз
4-рто ако ти е от парното колегата понагоре каза и е прав че ще ти мерише на антифриз и влажно мухлясало ....
5-то замислих се също като по горе аписаното да не да има някаде малка цепнатина по блока или гарнитура минимална и да сълзи продухваики го леко и незабележимо....
интересното е че смених и виско съединителя и всичко като и термостат напразно всичко си е работело един единствен път в жегата след дълготраиното обезвъздушаване я чух сама да забучи перката и се искефих до сега само на климатик ми бучеше но истината е била в обезвъздушаването
Много се извинявам за правопис и многоброини повтарания но трябва да бягам на работа и нямам време да го редактирам

- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Я погледни дали не са ти мокри стелките или под тях ако са мокри радятор на парното, ако гарнитурата ти е продухана ще ти надува маркучите и може да ти гръмне някое в.съединение и от ауспуха ще излиза бял пушек, другото което се досещам е да оставиш нещата така и само да следиш всеки ден дали ти намаля антифриза но само на студен двигател но първо обезвъздуши системата
Успех

свн
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани