до знаещите-въпрос за чистачки
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
до знаещите-въпрос за чистачки
ми работят само на най бързата степен-на средно положение тръгват и спират точно пред очите ми
а на най бавното нема никой
също и като река да пусна стъклоумивателното..пръска но нема чистачки и тогава ги пускам на най бързото...намирисва ми на реле
на някой от вас да му намирисва на нещо друго освен релето
сериозно ви питам щото станах кат жонгльор с тва лостче за чистачките









- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
имаше някаква тема за неработещи чистачки и за някакви пластини вътре в моторчето им дето се окривявали и не правили после хубав контакт...
виж потърсия може да ти е полезна с нещо
виж потърсия може да ти е полезна с нещо

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ти разбираш ли че както си работят на най високите обороти като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнениеBMW5820iA написа:имаше някаква тема за неработещи чистачки и за някакви пластини вътре в моторчето им дето се окривявали и не правили после хубав контакт...
виж потърсия може да ти е полезна с нещо




- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
А честито и при мен го има почти същия проблем само че при мен като ги включа нема спиране работят докато не загася двигателя ама след това като дам на контакт продължават докато не решат сами кога да спрат направо ме подлудяват
имам чувството че ще ми протрият джама.
Под задната седалка зад шофера има една кутия отваряш капака и вътре има два контролни модула (приличат на видео касети) единия от двата е именно за чистачките, ламБите в кУпето и за ощте нещоси там та сменяш го и си готов ама ако успееш да го намериш 2ра ръка че нов е $$$.

Под задната седалка зад шофера има една кутия отваряш капака и вътре има два контролни модула (приличат на видео касети) единия от двата е именно за чистачките, ламБите в кУпето и за ощте нещоси там та сменяш го и си готов ама ако успееш да го намериш 2ра ръка че нов е $$$.
Обичам Родината, Мразя Държавата
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
мисля че ти е изгорял бушона на първа и втора степен...но питай ме кой не се сещам
(имах го същия проблем преди 3/4 години и беше от бушон) 


bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение![]()
![]()
Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)
Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.
Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.
Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
с две думи проблема нее в релето нито в управляващия модул а в механизма-тъй ли да разбирамtsb_bg написа:bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение![]()
![]()
Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)
Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.
Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.
Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин


Според мен - да
Управляващия модул "не знае" в кой момент къде се намират чистачките за да ги спре където трябва. Той пуска определените режими (степени) взима сигнал от скоростомера за да ги включи на "прекъснат" режим, но връщането в първоначално положение е от този контакт в мвханизмаа с моторчето.
Управляващия модул "не знае" в кой момент къде се намират чистачките за да ги спре където трябва. Той пуска определените режими (степени) взима сигнал от скоростомера за да ги включи на "прекъснат" режим, но връщането в първоначално положение е от този контакт в мвханизмаа с моторчето.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:с две думи проблема нее в релето нито в управляващия модул а в механизма-тъй ли да разбирамtsb_bg написа:bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение![]()
![]()
Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)
Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.
Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.
Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин
Ако спреш пиенето ще видиш че са ти наред чистачките






- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Виж си бушона на + кабела който излиза от акумулатора.Това представлява една пластина която се прецаква и се появява проблема с чистачките, ел. стъклата и централното.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ще си купя вече един ТДС поне да изгоря напълноdinozab написа:bmwfena написа:с две думи проблема нее в релето нито в управляващия модул а в механизма-тъй ли да разбирамtsb_bg написа:bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение![]()
![]()
Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)
Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.
Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.
Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин
Ако спреш пиенето ще видиш че са ти наред чистачките![]()
![]()
То алкохола кво ли не прави ама явно води и до халюцинации
![]()
![]()





- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
нямам проблем с централно и ел стъкла...остава механиката на чистачкитеBreyton написа:Виж си бушона на + кабела който излиза от акумулатора.Това представлява една пластина която се прецаква и се появява проблема с чистачките, ел. стъклата и централното.


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Значи батка мисля че е реленце на Б4-ката ми е така - нямам интервал.Ама я подарих на бащата и не ми се занимава и не сам я лекувал ако не отсраниш проблема скоро и ако се занимавам с Бе4ката ще ти кажа как сам я излекувал 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани