до знаещите-въпрос за чистачки

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

до знаещите-въпрос за чистачки

Мнение от bmwfena » 21 Окт 2007, 21:27

ми работят само на най бързата степен-на средно положение тръгват и спират точно пред очите ми :!: а на най бавното нема никой :!: също и като река да пусна стъклоумивателното..пръска но нема чистачки и тогава ги пускам на най бързото...намирисва ми на реле :!: на някой от вас да му намирисва на нещо друго освен релето :mhihi: :mhihi: сериозно ви питам щото станах кат жонгльор с тва лостче за чистачките :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 21 Окт 2007, 21:39

имаше някаква тема за неработещи чистачки и за някакви пластини вътре в моторчето им дето се окривявали и не правили после хубав контакт...

виж потърсия може да ти е полезна с нещо
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 21 Окт 2007, 21:57

BMW5820iA написа:имаше някаква тема за неработещи чистачки и за някакви пластини вътре в моторчето им дето се окривявали и не правили после хубав контакт...

виж потърсия може да ти е полезна с нещо
ти разбираш ли че както си работят на най високите обороти като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение :?: :?: :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 21 Окт 2007, 22:52

А честито и при мен го има почти същия проблем само че при мен като ги включа нема спиране работят докато не загася двигателя ама след това като дам на контакт продължават докато не решат сами кога да спрат направо ме подлудяват :comp: имам чувството че ще ми протрият джама.
Под задната седалка зад шофера има една кутия отваряш капака и вътре има два контролни модула (приличат на видео касети) единия от двата е именно за чистачките, ламБите в кУпето и за ощте нещоси там та сменяш го и си готов ама ако успееш да го намериш 2ра ръка че нов е $$$.
Обичам Родината, Мразя Държавата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 22 Окт 2007, 6:59

мисля че ти е изгорял бушона на първа и втора степен...но питай ме кой не се сещам :roll: (имах го същия проблем преди 3/4 години и беше от бушон) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Окт 2007, 7:46

bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение :?: :?: :?:


Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)

Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.

Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.

Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Окт 2007, 8:19

tsb_bg написа:
bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение :?: :?: :?:


Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)

Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.

Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.

Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин
с две думи проблема нее в релето нито в управляващия модул а в механизма-тъй ли да разбирам :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Окт 2007, 8:47

Според мен - да

Управляващия модул "не знае" в кой момент къде се намират чистачките за да ги спре където трябва. Той пуска определените режими (степени) взима сигнал от скоростомера за да ги включи на "прекъснат" режим, но връщането в първоначално положение е от този контакт в мвханизмаа с моторчето.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Окт 2007, 9:39

bmwfena написа:
tsb_bg написа:
bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение :?: :?: :?:


Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)

Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.

Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.

Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин
с две думи проблема нее в релето нито в управляващия модул а в механизма-тъй ли да разбирам :?:

Ако спреш пиенето ще видиш че са ти наред чистачките :mhihi: :mhihi: :mhihi: То алкохола кво ли не прави ама явно води и до халюцинации :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 22 Окт 2007, 9:55

Виж си бушона на + кабела който излиза от акумулатора.Това представлява една пластина която се прецаква и се появява проблема с чистачките, ел. стъклата и централното.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Окт 2007, 11:04

dinozab написа:
bmwfena написа:
tsb_bg написа:
bmwfena написа:... като върна лостчето и те спират там където са--ми нема логика от моторчето да е--има управление и то е от релето-ма тва е мое мнение :?: :?: :?:


Колега релето прави само 2 неща - управлява режима на включване (импулсите) и пуска тока за моторчето (през ключа на лоста тече само слаб - управляващ ток)

Крайното положение на чистачките (прибрани до долния ръб на стъклото) се управлява от ексцентрик с контакт монтиран на зъбните колела на предавките, който продължава да дава контакт докато чистачките се върнат в първоначални положение. Релето само по себе си не може да определи в кой момент къде са звъртени чистачките, а това го прави точно този контакт на ексцентрика в блока с моторчето.

Точно този контакт се е прецакал и като спреш чистачките от лостчето, тока прекъсва на момента и не позволява на моторчето да върне чистачките до крайно положение.

Ако решиш да го разглобяваш маркирай положението в което са зацепени зъбните колела за да ги сглобиш по същия начин
с две думи проблема нее в релето нито в управляващия модул а в механизма-тъй ли да разбирам :?:

Ако спреш пиенето ще видиш че са ти наред чистачките :mhihi: :mhihi: :mhihi: То алкохола кво ли не прави ама явно води и до халюцинации :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ще си купя вече един ТДС поне да изгоря напълно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Окт 2007, 11:06

Breyton написа:Виж си бушона на + кабела който излиза от акумулатора.Това представлява една пластина която се прецаква и се появява проблема с чистачките, ел. стъклата и централното.
нямам проблем с централно и ел стъкла...остава механиката на чистачките :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 22 Окт 2007, 14:38

Значи батка мисля че е реленце на Б4-ката ми е така - нямам интервал.Ама я подарих на бащата и не ми се занимава и не сам я лекувал ако не отсраниш проблема скоро и ако се занимавам с Бе4ката ще ти кажа как сам я излекувал :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Окт 2007, 21:36

мога да пробвам с Тошковия модул --тогава ще се види дали е от него
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 22 Окт 2007, 21:47

Аве опище целиа форум с тез чистачки ве :P
Я кажи от де кожичка да си зема за баварчицата :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook