Проблем-светлиниЕ46-318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем-светлиниЕ46-318i
Проблема е следния-когато късите светлини са ми изкл.на таблото показва, че работят и колата(на таблото) свети червено,а когато ги вкл.на таблото не свети нищо.Някой имал ли е подобен проблем-дали е грешка в електрпниката или?????БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТГОВОРИТЕ!!!
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Чакай сега, чакай. Според мен ти бъркаш индикациите за изгорели крушки със късите. На таблото ти няма никакъв индикатор, който да показва дали ти работят късите или не. Единственият начин, по който можеш да разбереш това, е по ключа за включване и по това дали ти свети осветлението на приборите в колата.
Ако светят червените лампички отпред на колата - показва че има изгоряла крушка. Възможно е електрониката да се лъже, но си провери крушките отпред на фаровете. Последователно и пуснати всички заедно. Най-добре накарай някой приятел да пуска отвътре, а ти гледай отвън. Може да няма изгоряла крушка, но има една детска болест при Е46ците - електрониката да се лъже, че има неработеща крушка заради големи падове в напрежението, които биха говорили за други проблеми. Или заради лошо окабеляване.
Провери обаче да не е нещо като долуописаният проблем, защото мисля че е възможно да се случи и на предните светлини.
Аз в момента точно се занимавам със стоповете си, където открих сервизен проблем на БМВ, за който има дори протокол, когато нашите коли са били още в гаранционен срок, с който протокол са били привиквани собствениците с дадените Е46ци, за да бъде отстранен проблема.
Ще го напиша тук, може би някой друг има същия проблем и се чуди от какво се получава.
А именно:
Симптом: На таблото свети индикация за изгоряла крушка на някоя от задните светлини, а всички крушки работят.
Решение 1. Проверявате отново дали наистина всички крушки работят.
2. Взимате дребна пила за метал и зачиствате местата, където крушките правят контакт. А именно - на дънната пластина във всяка фасунга и в долната част(доколкото можете да достигнете) на страничните "каналчета" за крачетата на крушката.
3. Разкачате задната част на стопа от буксата. Най-вероятно първо това сте направили де. Разгледайте добре "мъжката" букса, запоена на частта с крушките. Разгледайте добре и "женската" букса, която идва от колата с кабелите.
Възможни са два проблема, именно заради които е пуснат сервизния протокол от БМВ АГ -
Кабелите са обозначени с 1 до 7. Кабел и съответно гнездо номер 3(мисля, че се води земя) биха могли да имат нагар. Това е причинено от лоша изработка на ел. системата и според протокола би трябвало да се оправи с пускане на нов кабел, което обаче мен ме мързеше да направя.
Та този кабел 3 при мен лично явно се нагорещяваше изключително много. За 6-тте години от 2002 до 2008 е успял да стопи обвивката си, да се оголи и да се залепи за кабел номер 2. В момента става дума за самите кабели, точно преди да влязат в буксата.
При обстоен оглед е възможно да забележите(както при мен) дори дупка около мъжката пластина, и около женската обувка. Това е причинено от огромната топлина(а може би и защото е окъсявало, тук вече колегите с познания по електротехника могат да кажат).
Решението го мисля в момента, но задължително то ще включва нова женска букса( ном. номер 12 52 7 519 956) , тъй като старата е стопена и не може да държи кабел 3.
Също така съм отрязал стопената част от кабел 3, сложил съм нова, с нова обувка и съм изолирал допълнително всичко с изолирбанд и т.нар. Бишоп(има го в Бриколаж).
Воала - при мен грешката на таблото, която явно се е появявала заради окъсяването изчезна!
Ако светят червените лампички отпред на колата - показва че има изгоряла крушка. Възможно е електрониката да се лъже, но си провери крушките отпред на фаровете. Последователно и пуснати всички заедно. Най-добре накарай някой приятел да пуска отвътре, а ти гледай отвън. Може да няма изгоряла крушка, но има една детска болест при Е46ците - електрониката да се лъже, че има неработеща крушка заради големи падове в напрежението, които биха говорили за други проблеми. Или заради лошо окабеляване.
Провери обаче да не е нещо като долуописаният проблем, защото мисля че е възможно да се случи и на предните светлини.
Аз в момента точно се занимавам със стоповете си, където открих сервизен проблем на БМВ, за който има дори протокол, когато нашите коли са били още в гаранционен срок, с който протокол са били привиквани собствениците с дадените Е46ци, за да бъде отстранен проблема.
Ще го напиша тук, може би някой друг има същия проблем и се чуди от какво се получава.
А именно:
Симптом: На таблото свети индикация за изгоряла крушка на някоя от задните светлини, а всички крушки работят.
Решение 1. Проверявате отново дали наистина всички крушки работят.
2. Взимате дребна пила за метал и зачиствате местата, където крушките правят контакт. А именно - на дънната пластина във всяка фасунга и в долната част(доколкото можете да достигнете) на страничните "каналчета" за крачетата на крушката.
3. Разкачате задната част на стопа от буксата. Най-вероятно първо това сте направили де. Разгледайте добре "мъжката" букса, запоена на частта с крушките. Разгледайте добре и "женската" букса, която идва от колата с кабелите.
Възможни са два проблема, именно заради които е пуснат сервизния протокол от БМВ АГ -
Кабелите са обозначени с 1 до 7. Кабел и съответно гнездо номер 3(мисля, че се води земя) биха могли да имат нагар. Това е причинено от лоша изработка на ел. системата и според протокола би трябвало да се оправи с пускане на нов кабел, което обаче мен ме мързеше да направя.
Та този кабел 3 при мен лично явно се нагорещяваше изключително много. За 6-тте години от 2002 до 2008 е успял да стопи обвивката си, да се оголи и да се залепи за кабел номер 2. В момента става дума за самите кабели, точно преди да влязат в буксата.
При обстоен оглед е възможно да забележите(както при мен) дори дупка около мъжката пластина, и около женската обувка. Това е причинено от огромната топлина(а може би и защото е окъсявало, тук вече колегите с познания по електротехника могат да кажат).
Решението го мисля в момента, но задължително то ще включва нова женска букса( ном. номер 12 52 7 519 956) , тъй като старата е стопена и не може да държи кабел 3.
Също така съм отрязал стопената част от кабел 3, сложил съм нова, с нова обувка и съм изолирал допълнително всичко с изолирбанд и т.нар. Бишоп(има го в Бриколаж).
Воала - при мен грешката на таблото, която явно се е появявала заради окъсяването изчезна!
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
vin4encio написа:Благодаря ти за бързия отговор,но нека поясня-фаровете ми си работят макар лампичката на десния да е малко на криво,но индикатора за късите свети като са реално изключени-ТОВА Е ПРОБЛЕМА!!!
Колега вземи си намести крушката преди да ти е стопила рефлектора!
- lud fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Проблем-светлиниЕ46-318i
Здравейте колеги пиша в тази тема не намерих друга,та въпроса ми когато пусна габаритите и треперят,но само на фаровете на стоповете си работят нормално? Колата е БМВ 520и 1997год.
Ако някой ми каже на какво се дължи това,ще съм му благодарен.
Поздравления.
Ако някой ми каже на какво се дължи това,ще съм му благодарен.
Поздравления.

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем-светлиниЕ46-318i
от vin4encio » 06 Авг 2008, 17:42
Благодаря ти за бързия отговор,но нека поясня-фаровете ми си работят макар лампичката на десния да е малко на криво,но индикатора за късите свети като са реално изключени-ТОВА Е ПРОБЛЕМА!!!
=========
Мнение от Archangel » 06 Авг 2008, 16:57
Чакай сега, чакай. Според мен ти бъркаш индикациите за изгорели крушки със късите. На таблото ти няма никакъв индикатор, който да показва дали ти работят късите или не. Единственият начин, по който можеш да разбереш това, е по ключа за включване и по това дали ти свети осветлението на приборите в колата.
=========
Все пак, колега vin4encio, какво значи ,,индикатора за късите свети''?
Благодаря ти за бързия отговор,но нека поясня-фаровете ми си работят макар лампичката на десния да е малко на криво,но индикатора за късите свети като са реално изключени-ТОВА Е ПРОБЛЕМА!!!
=========
Мнение от Archangel » 06 Авг 2008, 16:57
Чакай сега, чакай. Според мен ти бъркаш индикациите за изгорели крушки със късите. На таблото ти няма никакъв индикатор, който да показва дали ти работят късите или не. Единственият начин, по който можеш да разбереш това, е по ключа за включване и по това дали ти свети осветлението на приборите в колата.
=========
Все пак, колега vin4encio, какво значи ,,индикатора за късите свети''?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем-светлиниЕ46-318i
NikVanov написа:от vin4encio » 06 Авг 2008, 17:42
Благодаря ти за бързия отговор,но нека поясня-фаровете ми си работят макар лампичката на десния да е малко на криво,но индикатора за късите свети като са реално изключени-ТОВА Е ПРОБЛЕМА!!!
=========
Мнение от Archangel » 06 Авг 2008, 16:57
Чакай сега, чакай. Според мен ти бъркаш индикациите за изгорели крушки със късите. На таблото ти няма никакъв индикатор, който да показва дали ти работят късите или не. Единственият начин, по който можеш да разбереш това, е по ключа за включване и по това дали ти свети осветлението на приборите в колата.
=========
Все пак, колега vin4encio, какво значи ,,индикатора за късите свети''?
Мислиш ли, че ще ти отговори? Колегата Archangel, така го е нахранил с информация, че сигурно е още сит...

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани