щека на маслото на BMW 320i и обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
щека на маслото на BMW 320i и обороти
Здравейте,
Тази седмица гледах коли на горубляне, харесах си едно BMW 320i E36 но ... след като му дръпнах щеката на маслото (за да проверя дали духа от там - всъщност не духаше изобщо) започна да се дави двигателя, едва не угасна. Като спуснах щеката се нормализираха оборитите. Знаете ли каква е причината за това. Изобщо нормално ли е да се влияят оборотите като се извади щеката за маслото.
Тази седмица гледах коли на горубляне, харесах си едно BMW 320i E36 но ... след като му дръпнах щеката на маслото (за да проверя дали духа от там - всъщност не духаше изобщо) започна да се дави двигателя, едва не угасна. Като спуснах щеката се нормализираха оборитите. Знаете ли каква е причината за това. Изобщо нормално ли е да се влияят оборотите като се извади щеката за маслото.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Ако, при вадене на щеката или отваряне на капачката на маслото колата си променя оборотите, значи двигателя е ОК от гледна точка на компресията.Ако нищо не се променя, компресията не е много добра, но чак пък да гасне.....хм, такова нещо не съм виждал.Може да има добавка, от тази скъпата.Тя прави малък основен ремонт на двигателя, но до следващата смяна на маслото.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
overclock написа:Тя прави малък основен ремонт на двигателя, но до следващата смяна на маслото.

- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Ами усетих се, виждал съм как Opel Vektra хвърляща масло от пръчката и по задната броня капки, след слагане на тази руската добавка (в момента не си спомням как се казваше) и около 500км пробег двигателя мърка, от щеката даже и не духа.Преди това спорех, че само са си дали парите за тази добавка (съседите).След първата смяна на маслото започва да се забелязва липсата на въпросната добавка, след втората смяна двигателя става почти като в началото.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Когато си търсех BMW гледах едно с М50 и едно с М52 паркирани едно до друго. Като отвих капачката на маслото на М50 двигателя почти не промени работа. При М52 двигателя на момента изгасна, а на моя М52 като махна капачката и започва да работи неравномерно, но не гасне.
Някой може ли да разясни какво точно трябва да се случва като се махне капачката на маслото или щеката?
Някой може ли да разясни какво точно трябва да се случва като се махне капачката на маслото или щеката?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Ами ако погледнете има един маркуч за вентилация на картерните газове, присъединен е точно отпред на капака на клапаните и отива в смукателния тракт. Като отворите капачката за маслото чисто и просто го свързвате с атмосферата и то с доста голямо сечение. Изведнъж започва да влиза голямо количество въздух без да минава през разходомера, сместа силно обеднява и двигателя гасне. Нормално е.

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
щеката за маслото
Благодаря ви за отговорите момчета, все пак препоръчвам на всички като купуват да гледат всичко, въпреки че BMW-тата са супер коли те също се чупят. Доколкото знам първия тест които трябва да се направи когато се гледа двигател (освен потраквания и почуквания) е да се извади щеката за маслото и да се види дали духа от там. За капачката на маслото не знам - там май за всяка кола е различно. Но когато се извади щеката на маслото не би трябвало да влияе според мен на работата на двигателя, защото тя не е свързана по никакъв начин на смесообразуването. Може ли някои да обясни какво става когато се извади щеката за маслото.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: щеката за маслото
chavdo написа:Благодаря ви за отговорите момчета, все пак препоръчвам на всички като купуват да гледат всичко, въпреки че BMW-тата са супер коли те също се чупят. Доколкото знам първия тест които трябва да се направи когато се гледа двигател (освен потраквания и почуквания) е да се извади щеката за маслото и да се види дали духа от там. За капачката на маслото не знам - там май за всяка кола е различно. Но когато се извади щеката на маслото не би трябвало да влияе според мен на работата на двигателя, защото тя не е свързана по никакъв начин на смесообразуването. Може ли някои да обясни какво става когато се извади щеката за маслото.
Колега,темата си е твоя,а не си четеш мненията


п.с. Събота и неделя са почивни дни във форума




"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Колега, това което пише martoto го разбрах, но сам гледал доста 320ки и само тази 320ка така си менеше оборотите. На другите 320ки които сам гледал нито една не се давеше така след като и извадиш щеката, мотора си работи гладко. Така че някои знае нека обясни какво става като се махне щеката (не капачката), нормално ли е да се променят оборотите, какво говори това за двигателя, нормално ли е ако НЕ СЕ менят оборотите (при повечето 320ки не се менят оборотите) или може би е специфично за различните двигатели (със или без VANOS). Нека ако някои знае да обясни, смятам че ще бъде полезен на всички.
п.с. Двигателя който си променяше оборотите беше 320i VANOS.
п.с. Двигателя който си променяше оборотите беше 320i VANOS.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
моята променя съвсем леко обороти, но имам за смяна не съвсем читава някаква мембрана която контролира картерните газове - вероятно е често срещан проблем, явно без да създава главоболия (не знам) и си карат така 

Аз имам 318 и като дръпна щеката за маслото и малко спадат оборотите за мен това е нормално намаля се херметичноста,маслените пари трябва да бъдат преработени от двигателя.Двигателя на БМВне като на някой други модели на които като дръпнеш щеката и нищо да не става просто така е модефициран,то за това има о-пръстенчета на самата щека.Капачката за маслото има същия ефект но по осезаем пак е нормално
Аз например си я смених защото гумичката на капачката беше напукана и ако малко диша от там почва да се ебават оборотите така,че ако имате проблем с оборотите на празен ход вище първо уплатненията на капачката и щеката за маслото

А до това дали е износен мотора чисто ипросто можеш да разбереш като следиш разхода на масло ако ти духа повече от 700 грама на 10000 км.значи е тръгнал да се издухва или като загрее като я ифосираш и задържиш на 3500/4000 оборота трябва от ауспуха да не излиза сивкъв дим и да немирише на изгоряло масло,възможно е ако е студено времето да излиза бял дим,което е нормално също и ако е стояла доста време на празен ход,например градско каране пак да излиза бял дим.Това е така защото бензиновите пари създават конденз и като ряснеш педала на гаста излиза бял дим под формата пара.За това е хубаво кото караш доста градско после ако възможно кото караш да не падаш под 3000 оборото да може изчисти моторо и ауспуха 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани