Проблем с патрона на стартера - РЕШЕНИЕ!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: G30

Проблем с патрона на стартера - РЕШЕНИЕ!!!

Мнение от kralchev_i » 28 Мар 2008, 1:34

Здравейте колеги,
Проблема ми е със ключа на стартера - не можах да си угася колата. Извадих ключа, но двигателя продължаваше да работи. Лошото е, че и волана се заключи. Изгасих двигателя на скорост, но сега няма палене. Ключа не превърта, но влиза трудно и колата стои постоянно на контакт, та се наложи да сваля акумулатора...
Помагайте...
-------------------------------------------------------------------------------------
Значи, проблема се решава с търпение и спокойствие. Отнема около 5 до 10 минути.
Намирате си стоманена пръчица или кламер и след като вкарате ключа и го завъртите на 15 градуса, вкарвате кламера в дупчицата между патрона и черния ринг на дълбочина около 3-4см.
завъртате още малко по посока на часовниковата стрелка и след това връщате ключа обратно плавно. Дупчицата на патрона трябва да съвпадне с един белег на конзолата отстрани. Ако не стане продължавате да развъртате ключа леко докато патрона не излезе сам.
След като свалите патрона, изваждате всички потрошени части на ексцентрика. Внимавате да не изгубите един малък стоманен водач на ексцентрика, който се намира в долната част на дъното на цилиндъра. Водача може да заключи волана по всяко време или да блокира есцентрика,затова при сглобяването може и да не го поставяте.
Развивате винтчетата водачи под конзолата, които държат конкаторния механизъм. Това е червения пластмасов цилиндър отляво.
Проверявате дали контакторния механизъм работи нормално и го връщате в позиция "Паркинг"
Сменяте дефектиралите части и сглобявате по обратния ред.
Когато поставите ексцентрика с отвертка, го въртете докато не пропадне и отключи волана. Докато въртите, го натискайте и навътре за да усетите пропадането. Като пропадне, проверете дали волана е отключен. Ако всичко е ОК, продължавате нататък. Ако е пропаднал, но волана е заключен, завъртайте помалко ексцентрика и проверявайте волана в какво състояние е. Волана трябва да е отключен!!!
Задържате ексцентрика с отвертката в положение на отключен волан, и с клещи откъм страната на контакторния механизъм/отляво излиза един щифт, който върти механизма/ го прихващате и задържате без да го врътите в тази позиция. Много е важно волана да остане отключен!!!
Взимате патрона с поставен ключ в него и завъртян в позиция различна от паркинг - да не е заключен. Поставяте го по съответните белези/на самия патрон, от страната към таблото има една малка пластинка. На цилиндъра от конзолата има дупка за него/, и с леки завъртания го намествате докато се щтракне в цилиндъра.
Монтирате контакторния механизъм, посредством въртене на ключа докато застане на мястото си и го фиксирате с винтчетата водачи.

Това е! И спестявате едни 50-80лв труд. ;)
Последна промяна kralchev_i на 29 Мар 2008, 2:07, променена общо 1 път

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 28 Мар 2008, 1:40

вика му се смяна на конзолата :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: G30

Мнение от kralchev_i » 28 Мар 2008, 2:02

Сиреч Камор или Дару..?! :confused: и едни 1000лв назад :(
Мисля, че има малка надежда и за друго решение?

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 28 Мар 2008, 6:58

Що първо не викнеш един добър ключар и да разглобите конзолката?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: G30

Мнение от kralchev_i » 28 Мар 2008, 8:49

Препоръки за ключар?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 28 Мар 2008, 9:29

коя година е колата.мисля че мога да я оправя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 28 Мар 2008, 9:30

На "Симеон" има ама е мноо мноо скъп !!!!! ии не ходи там , има един на ул. "Козлодуй" той е мн добър ии взима на половина на другите , вчера ходих при него да си оправя патрона на стартера ;)
айде успех :)
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 28 Мар 2008, 13:09

kralchev_i написа:Сиреч Камор или Дару..?! :confused: и едни 1000лв назад :(
Мисля, че има малка надежда и за друго решение?


ии смяната на конзолата ти няма да е толкова скъпа :mhihi:

конзола 2-ра ръка е 100 лв нова да е 150-200 ;) но първо при ключар според мен ще ти го оправи за мн по-малко кинти ;)
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 28 Мар 2008, 19:24

Някой няма ли идея,какво може да се направи друго,4е и моят ключ превъртя и немога да я запаля :help: В друга тема някои бе6е писал,4е се набивало някакво зъб4е с шило но къде то4но :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: G30

Мнение от kralchev_i » 29 Мар 2008, 2:13

Вече можете да откраднете BMW-то на някой :mhihi:

Моля да ме извините за спам-а.
:arrow:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 29 Мар 2008, 3:00

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 29 Мар 2008, 6:22

stenli_bmv написа:Някой няма ли идея,какво може да се направи друго,4е и моят ключ превъртя и немога да я запаля :help: В друга тема някои бе6е писал,4е се набивало някакво зъб4е с шило но къде то4но :?:


При мен се получи същото, само че причината беше, че се счупи оста между патрона на контактния ключ и контактните пластини. Ако е това, търси точно същия вид патрон по номер, защото иначе не пасва. Оказа се, че в една година са слагани три различни вида заключващи механизми на волана, макар външно да изглеждат еднакви.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: пловдив

Мнение от kraitan » 29 Мар 2008, 11:06

гледай как го направих аз
Изображение
след като стигнеш до тук завърташ с ключа или отверка в канала,аз така се предвижвах когато ми се развали

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 29 Мар 2008, 11:26

stenli_bmv написа:Някой няма ли идея,какво може да се направи друго,4е и моят ключ превъртя и немога да я запаля :help: В друга тема някои бе6е писал,4е се набивало някакво зъб4е с шило но къде то4но :?:


Просто си купи нов патрон, после автоключар ще ти го настрой за твоя ключ и си готов ;)
аз така направих :)
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.02.2008

Мнение от ilkod4 » 29 Мар 2008, 13:57

Моя клю4 не искаше да мърда на никаде само влиза и излиза. Сложих си старт бутон и си оправих проблема лесно, около 80 лв ми излезе.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook