Проблем с патрона на стартера - РЕШЕНИЕ!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
Проблем с патрона на стартера - РЕШЕНИЕ!!!
Здравейте колеги,
Проблема ми е със ключа на стартера - не можах да си угася колата. Извадих ключа, но двигателя продължаваше да работи. Лошото е, че и волана се заключи. Изгасих двигателя на скорост, но сега няма палене. Ключа не превърта, но влиза трудно и колата стои постоянно на контакт, та се наложи да сваля акумулатора...
Помагайте...
-------------------------------------------------------------------------------------
Значи, проблема се решава с търпение и спокойствие. Отнема около 5 до 10 минути.
Намирате си стоманена пръчица или кламер и след като вкарате ключа и го завъртите на 15 градуса, вкарвате кламера в дупчицата между патрона и черния ринг на дълбочина около 3-4см.
завъртате още малко по посока на часовниковата стрелка и след това връщате ключа обратно плавно. Дупчицата на патрона трябва да съвпадне с един белег на конзолата отстрани. Ако не стане продължавате да развъртате ключа леко докато патрона не излезе сам.
След като свалите патрона, изваждате всички потрошени части на ексцентрика. Внимавате да не изгубите един малък стоманен водач на ексцентрика, който се намира в долната част на дъното на цилиндъра. Водача може да заключи волана по всяко време или да блокира есцентрика,затова при сглобяването може и да не го поставяте.
Развивате винтчетата водачи под конзолата, които държат конкаторния механизъм. Това е червения пластмасов цилиндър отляво.
Проверявате дали контакторния механизъм работи нормално и го връщате в позиция "Паркинг"
Сменяте дефектиралите части и сглобявате по обратния ред.
Когато поставите ексцентрика с отвертка, го въртете докато не пропадне и отключи волана. Докато въртите, го натискайте и навътре за да усетите пропадането. Като пропадне, проверете дали волана е отключен. Ако всичко е ОК, продължавате нататък. Ако е пропаднал, но волана е заключен, завъртайте помалко ексцентрика и проверявайте волана в какво състояние е. Волана трябва да е отключен!!!
Задържате ексцентрика с отвертката в положение на отключен волан, и с клещи откъм страната на контакторния механизъм/отляво излиза един щифт, който върти механизма/ го прихващате и задържате без да го врътите в тази позиция. Много е важно волана да остане отключен!!!
Взимате патрона с поставен ключ в него и завъртян в позиция различна от паркинг - да не е заключен. Поставяте го по съответните белези/на самия патрон, от страната към таблото има една малка пластинка. На цилиндъра от конзолата има дупка за него/, и с леки завъртания го намествате докато се щтракне в цилиндъра.
Монтирате контакторния механизъм, посредством въртене на ключа докато застане на мястото си и го фиксирате с винтчетата водачи.
Това е! И спестявате едни 50-80лв труд.
Проблема ми е със ключа на стартера - не можах да си угася колата. Извадих ключа, но двигателя продължаваше да работи. Лошото е, че и волана се заключи. Изгасих двигателя на скорост, но сега няма палене. Ключа не превърта, но влиза трудно и колата стои постоянно на контакт, та се наложи да сваля акумулатора...
Помагайте...
-------------------------------------------------------------------------------------
Значи, проблема се решава с търпение и спокойствие. Отнема около 5 до 10 минути.
Намирате си стоманена пръчица или кламер и след като вкарате ключа и го завъртите на 15 градуса, вкарвате кламера в дупчицата между патрона и черния ринг на дълбочина около 3-4см.
завъртате още малко по посока на часовниковата стрелка и след това връщате ключа обратно плавно. Дупчицата на патрона трябва да съвпадне с един белег на конзолата отстрани. Ако не стане продължавате да развъртате ключа леко докато патрона не излезе сам.
След като свалите патрона, изваждате всички потрошени части на ексцентрика. Внимавате да не изгубите един малък стоманен водач на ексцентрика, който се намира в долната част на дъното на цилиндъра. Водача може да заключи волана по всяко време или да блокира есцентрика,затова при сглобяването може и да не го поставяте.
Развивате винтчетата водачи под конзолата, които държат конкаторния механизъм. Това е червения пластмасов цилиндър отляво.
Проверявате дали контакторния механизъм работи нормално и го връщате в позиция "Паркинг"
Сменяте дефектиралите части и сглобявате по обратния ред.
Когато поставите ексцентрика с отвертка, го въртете докато не пропадне и отключи волана. Докато въртите, го натискайте и навътре за да усетите пропадането. Като пропадне, проверете дали волана е отключен. Ако всичко е ОК, продължавате нататък. Ако е пропаднал, но волана е заключен, завъртайте помалко ексцентрика и проверявайте волана в какво състояние е. Волана трябва да е отключен!!!
Задържате ексцентрика с отвертката в положение на отключен волан, и с клещи откъм страната на контакторния механизъм/отляво излиза един щифт, който върти механизма/ го прихващате и задържате без да го врътите в тази позиция. Много е важно волана да остане отключен!!!
Взимате патрона с поставен ключ в него и завъртян в позиция различна от паркинг - да не е заключен. Поставяте го по съответните белези/на самия патрон, от страната към таблото има една малка пластинка. На цилиндъра от конзолата има дупка за него/, и с леки завъртания го намествате докато се щтракне в цилиндъра.
Монтирате контакторния механизъм, посредством въртене на ключа докато застане на мястото си и го фиксирате с винтчетата водачи.
Това е! И спестявате едни 50-80лв труд.

Последна промяна kralchev_i на 29 Мар 2008, 2:07, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
вика му се смяна на конзолата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
На "Симеон" има ама е мноо мноо скъп !!!!! ии не ходи там , има един на ул. "Козлодуй" той е мн добър ии взима на половина на другите , вчера ходих при него да си оправя патрона на стартера
айде успех

айде успех

- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
kralchev_i написа:Сиреч Камор или Дару..?!и едни 1000лв назад
Мисля, че има малка надежда и за друго решение?
ии смяната на конзолата ти няма да е толкова скъпа

конзола 2-ра ръка е 100 лв нова да е 150-200


- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Някой няма ли идея,какво може да се направи друго,4е и моят ключ превъртя и немога да я запаля
В друга тема някои бе6е писал,4е се набивало някакво зъб4е с шило но къде то4но 


- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
stenli_bmv написа:Някой няма ли идея,какво може да се направи друго,4е и моят ключ превъртя и немога да я запаляВ друга тема някои бе6е писал,4е се набивало някакво зъб4е с шило но къде то4но
При мен се получи същото, само че причината беше, че се счупи оста между патрона на контактния ключ и контактните пластини. Ако е това, търси точно същия вид патрон по номер, защото иначе не пасва. Оказа се, че в една година са слагани три различни вида заключващи механизми на волана, макар външно да изглеждат еднакви.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
stenli_bmv написа:Някой няма ли идея,какво може да се направи друго,4е и моят ключ превъртя и немога да я запаляВ друга тема някои бе6е писал,4е се набивало някакво зъб4е с шило но къде то4но
Просто си купи нов патрон, после автоключар ще ти го настрой за твоя ключ и си готов

аз така направих

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани