АВТОМАТИК смяна масло и филтър ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
АВТОМАТИК смяна масло и филтър ???
Вчера източих маслото на автоматика и свалих картера да сменя и филтъра но не ми е ясно по какъв начин става наливането на новото масло като отгоре не видях никаде де има щека за доливане и как се проверява нивото при работещ двигател или неработещ на този вид кутии 320 Е36 95 година
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
Ами аз гледах какво правят майсторите на мойта. От долу на картера на автоматичната скоростна кутия има две пробки - едната е от задната страна от долу (на най-ниската точка) - тя е за източване на маслото, а другата се намира от страни (значи ако си под колата и гледаш към задницата й, т.е се едно към стоповете) пробката се намира от дясната страна на картера - пълненето става през нея (имат един спец. инструмент, като голяма спринцовка с извит накрайник) - значи ако картера е празен, първо наливат докато през тази същаща пробка потече маслото. После се пали колата и се изреждат бавно всички предавки, за да се напълнят добре всички касети на скоростната кутия и след това контролното допълване е когато си на задна, пак от тази същата пробка се долива докато протече!
Дано да съм бил малко полезен - ако нещо в обясненията не е ясно - пиши, пак ще се пробвам!
Дано да съм бил малко полезен - ако нещо в обясненията не е ясно - пиши, пак ще се пробвам!
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
Ми то в "белите страни" едва ли има някой дето за такива неща ще легне под колата или ще търси канал, за да си го прави сам! Само ние сме си така
Хората там ходят във фирмения сервиз и не се притесняват за нищо. Аз сменях О-пръстените към радиатора на маслото на автоматика в Камор и ги помолих да долеят, щото е нормално малко да изтече - викат наляхме, после отидох при едни обикновенни маслари - нищо подобно, те ми допълниха 0.5 л масло! Иначе карам с Мидланд и съм доволен!

- BrAmKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 13.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d
- Мечтае да кара: М3 е92
- Детайли за колата: E90
Може да бъркам но маслото на автоматик знам че е вечно... казвам го защото на приятел с е39 520и автоматик като си я вкара колата и смени маслото на автоматика, и сега наскоро отиде в камор ауто и там искаше пак да го смени и те му отговориха че не се сменя и даже поръчаха оригиналното масло което се слага в завода за да може да си стане както трябва а не някакво друго масло кеото майсторите са сложили само за да вземат пари.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- kosio-Своге
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: гр.Своге
50-60хил. и при всяка смяна задължително гарнитура на капака и фелтър. Специалистите препоръчват Мобил атф.
Хехе вечно. Ако си я караш както трябва поне на 50к км. трябва да го сменяш, ако я караш душмански наполовина. Не съм карал БМВ автоматик но на Кадилак, Мерцедес съм виждал какво е маслото след 150-200к км. и какво е новото разлика има и то голяма. Заводски принципно го дават 150-200хкм. Така , че сменяйте си го на 50-80хкм и да ви е мирно.

масло
значи колеги искате да кажете,че без този ''шприц'' неможе да се смени маслото така ли?това е много лошо за мен,защото ударих колата и когато разкачвах радиаторите изтече малко а и маслото беше потъмняло т.е. за смяна...по сервизи не ми се разкарва щото там нищо не правят.а и ако ми каже някой от къде да си намеря капак ще го черпя,за разумна сума де,за капака де



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани