смяна бензинова помпа. Как и каква?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
смяна бензинова помпа. Как и каква?
колеги, проблема е следния: не ще да пали.или по скоро пали когато поиска. всичко уж е добре.ходих на диагностика-няма и нищо.Може ли бенз. помпа да прави такива номера?Ту да работи, ту не
.примерно днес изминах поне 100км. в града. наложи ми се да гася и паля поне 20 пъти и всичко беше ОК, но до един момент. после просто не запали. помпата определено не се чуваше като дам на контакт. пих едно кафе за 10 мин.,качих се и
веднага си запали. Съмнявам се и в имобелаизера (MED). С него купих колата.до колкото знам, прекъсва и бенз. помпа. но как ще прави проблем при условие че не вадя никога чипа.
някои има ли идея от къде може да е проблема. И къде във Варна могат да махнат този "MED".





Последна промяна javor на 03 Сеп 2008, 17:52, променена общо 1 път
Колега ако въобще е от алармата, то по-скоро е лоша или прекъсната връзка при окабеляването (монтажа) или при друга интервенция след това (газова инсталация, ксенон CD/DVD и тн).
Аз имам опит с 3 модела на MED на 3 различни автомобила и мога да кажа само хубави неща за тези аларми (освен цената
), да не говорим, че има и къстъмизрани модели на алармите със съответните аксесоари за стъкла, дистанционно запалванеи т.н. за отделни марки и модели автомобили и твоята ако е слагана в Италия най вероятно си е за точния модел на BMW.
Щом твойта е с "чип" е от по-старите модели на които кодировката е на отделен модул на горния капак на алармата под един прозрачен стикер и може да се сменя отделно със съответно кодирани дистанционни без да се пипа монтирания вече управляващ модул на алармата. Новите модели се кодират от дистанционните и нямат такъв чип за кодировка.
Нормално алармата + имобилайзера се активират/деактивират от дистанционното. "Чипа" за който ти говориш деактивира алармата посредством "твърд" контакт и се ползва САМО когато батерията на дистанционното падне до край или го изгубиш, (т.е. аварийно)
Ако то стои непрекъснато в гнездото дори когато колата е заключена алрмата и имобилайзера са изключени независимо дали е ползвано дистанционното, или с други думи управлението от "чипа" е с приоритет пред дистанционното и не е много ясно какво става като седи и при контакт и без контакт и при работещ двигател (тогава пък въобще се изключват всички функции на алармата, с цел безопасност при движение).
Провери връзките и релетата, включително оригиналното реле на автомобила през което се захранва бензиновата помпа.
Мисля че ще излезе реле, лош контакт или прекъснат кабел или нещо от сорта - не бързай да я махаш.
Тези аларми са със "скачащ код" който се генерира и е различен при всяко заключване до следващото отключване, "анти-сканираща функция" при която се следи подаването на кодирани сигнали в честотния диапазон на алармата и при откриване на 3 грешни кода (което става при сканирането) за определено време дори при налучкване на правилния код не се задейства и други хитринки от сорта....
Дистанционните по принцип са капсуловани (и са херметични) и за да се смени батерията се връщат в сервиза на MED където се сменя батерията и дистанционното се поставя в нова "кутия". Преди това удоволствие за 1 бр. струваше около 45 DM сега не знам, защото просто живота на батериите на двете дистанционни гарантирано издържа +250000 км. със съответните отключвания, заключвания и "игра" с дистанционните.
Ако искаш сам да смениш батерията, можеш да разпънеш внимателно ламаринената щипка около "кутията на дистанционното и да я измъкнеш, след което внимателно с нож да отвориш кутията между червения кант и горния капак с бутона (ползвай широк кухненски нож а не макетно ножче, защото има голяма вероятност да нарежеш червения кант който играе роля и на уплътнение). Имай превид, че след това като я затвориш тя вече НЕ е херметична, както и да я лепиш
За допълнение мога да ти кажа, че при новите модели на MED произведени за конкретна марка и модел автомобил, освен захранването на самия модул на алармата и обемните датчици, всички останали датчици и бутони на алармата ползват съществуващата инсталация на автомобила идопълнителните кабели са съвсем малко, трудно се откриват и трябва много да се внимава при демонтажа
Аз имам опит с 3 модела на MED на 3 различни автомобила и мога да кажа само хубави неща за тези аларми (освен цената

Щом твойта е с "чип" е от по-старите модели на които кодировката е на отделен модул на горния капак на алармата под един прозрачен стикер и може да се сменя отделно със съответно кодирани дистанционни без да се пипа монтирания вече управляващ модул на алармата. Новите модели се кодират от дистанционните и нямат такъв чип за кодировка.
Нормално алармата + имобилайзера се активират/деактивират от дистанционното. "Чипа" за който ти говориш деактивира алармата посредством "твърд" контакт и се ползва САМО когато батерията на дистанционното падне до край или го изгубиш, (т.е. аварийно)
Ако то стои непрекъснато в гнездото дори когато колата е заключена алрмата и имобилайзера са изключени независимо дали е ползвано дистанционното, или с други думи управлението от "чипа" е с приоритет пред дистанционното и не е много ясно какво става като седи и при контакт и без контакт и при работещ двигател (тогава пък въобще се изключват всички функции на алармата, с цел безопасност при движение).
Провери връзките и релетата, включително оригиналното реле на автомобила през което се захранва бензиновата помпа.
Мисля че ще излезе реле, лош контакт или прекъснат кабел или нещо от сорта - не бързай да я махаш.
Тези аларми са със "скачащ код" който се генерира и е различен при всяко заключване до следващото отключване, "анти-сканираща функция" при която се следи подаването на кодирани сигнали в честотния диапазон на алармата и при откриване на 3 грешни кода (което става при сканирането) за определено време дори при налучкване на правилния код не се задейства и други хитринки от сорта....
Дистанционните по принцип са капсуловани (и са херметични) и за да се смени батерията се връщат в сервиза на MED където се сменя батерията и дистанционното се поставя в нова "кутия". Преди това удоволствие за 1 бр. струваше около 45 DM сега не знам, защото просто живота на батериите на двете дистанционни гарантирано издържа +250000 км. със съответните отключвания, заключвания и "игра" с дистанционните.
Ако искаш сам да смениш батерията, можеш да разпънеш внимателно ламаринената щипка около "кутията на дистанционното и да я измъкнеш, след което внимателно с нож да отвориш кутията между червения кант и горния капак с бутона (ползвай широк кухненски нож а не макетно ножче, защото има голяма вероятност да нарежеш червения кант който играе роля и на уплътнение). Имай превид, че след това като я затвориш тя вече НЕ е херметична, както и да я лепиш

За допълнение мога да ти кажа, че при новите модели на MED произведени за конкретна марка и модел автомобил, освен захранването на самия модул на алармата и обемните датчици, всички останали датчици и бутони на алармата ползват съществуващата инсталация на автомобила идопълнителните кабели са съвсем малко, трудно се откриват и трябва много да се внимава при демонтажа

- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
благодаря за информацията. алармата е слагана в италия , но като взех колата беше без дистанционно. затова не свалям чипа.
Опитай да го свалиш като спреш и заключиш колата и после като я отключиш да поставиш "електронния ключ" с чипа в гнездото преди да запалиш.
Опитай да извадиш "електронния ключ" с чипа от гнездото и после да го поставиш обратно когато колата е на първото положение на ключа "аксесоари" а не на второто - "контакт"
Ако имш дистанционното при това положение с определен брой натискания се управляват някои от потребителските настройки на алармата, като например режим "сервиз" когато колата е в сервиз да не се влияе от откачване на акумулатора и други такива.
Мисля, че откачването на акумулатора само по себе си няма да помогне, защото тя си има собствено захранване.
Може би това ще ресетне алармата, т.е ще "разбере" кога е включена и кога е изключена, защото до сега тя си е била винаги изключена, дори когато датчиците за "контакт", за работещ двигател, на вратите и т.н. и нее ясно какво точно подава като сигнал към имобилайзера и сирената (въпреки че сирената е най-малкия проблем)
Не съм сигурен обаче в какво положение ще се рестартира (включен илиизключен имобилайзер
Опитай да извадиш "електронния ключ" с чипа от гнездото и после да го поставиш обратно когато колата е на първото положение на ключа "аксесоари" а не на второто - "контакт"
Ако имш дистанционното при това положение с определен брой натискания се управляват някои от потребителските настройки на алармата, като например режим "сервиз" когато колата е в сервиз да не се влияе от откачване на акумулатора и други такива.
Мисля, че откачването на акумулатора само по себе си няма да помогне, защото тя си има собствено захранване.
Може би това ще ресетне алармата, т.е ще "разбере" кога е включена и кога е изключена, защото до сега тя си е била винаги изключена, дори когато датчиците за "контакт", за работещ двигател, на вратите и т.н. и нее ясно какво точно подава като сигнал към имобилайзера и сирената (въпреки че сирената е най-малкия проблем)
Не съм сигурен обаче в какво положение ще се рестартира (включен илиизключен имобилайзер

Сещам се още нещо
Ако алармата е от старите модели (както предполагам) кабелите, които влизат в блока за управление са с дебела черна изолация (колкото USB кабел например) и са с особени куплунзи - не могат да се сбъркат.
Овен това имат отпечатени на тях номера с бяла боя (ако се вижда още) и не могат да се сбъркат и местата им - същите номера ги има и на управляващия блок.
Виж да няма нещо откачено, или ако има допълнителен бушон на захранването да не би да прави той номера или просто плюса или масата да се губят. Тогава алармара "решава" че е свален акумулатора и естествено включва имобилайзера ....

Ако алармата е от старите модели (както предполагам) кабелите, които влизат в блока за управление са с дебела черна изолация (колкото USB кабел например) и са с особени куплунзи - не могат да се сбъркат.
Овен това имат отпечатени на тях номера с бяла боя (ако се вижда още) и не могат да се сбъркат и местата им - същите номера ги има и на управляващия блок.
Виж да няма нещо откачено, или ако има допълнителен бушон на захранването да не би да прави той номера или просто плюса или масата да се губят. Тогава алармара "решава" че е свален акумулатора и естествено включва имобилайзера ....
- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
днес сутринта пак не запали
. къде точно под седалката се намира бензиновата помпа. искам да проверя дали стига напрежение до нея.

- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
надявам се да ми помогнете с информация а ако има и снимков материал-още по добре.
Днес с помоща на колегата" EDS" (за което съм му благодарен),стигнах до извода че е помпа.Ще се наложи смяна на място.Моля някои които го е правил да помогне.
Днес с помоща на колегата" EDS" (за което съм му благодарен),стигнах до извода че е помпа.Ще се наложи смяна на място.Моля някои които го е правил да помогне.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Тук е показано за бензиновата помпа!
Пада се зад пасажера!
http://home.earthlink.net/~frankie66/ca ... ender.html
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... l-Pump.htm
А тук е писано как е решен проблемът!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Пада се зад пасажера!
http://home.earthlink.net/~frankie66/ca ... ender.html
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... l-Pump.htm
А тук е писано как е решен проблемът!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
cucko написа:Тук е показано за бензиновата помпа!
Пада се зад пасажера!
http://home.earthlink.net/~frankie66/ca ... ender.html
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... l-Pump.htm
А тук е писано как е решен проблемът!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=



- javor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
днес взех нова помпа bosch-230 лв. Отне ми общо час демонтаж, смяна на самата помпа и монтаж. И
. Благодаря на колегите които помогнаха. Може да заключвате.



- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани