
Стъпка 1: Развивате винтчетата, които съединяват двете половини на таблото! На повечето модели те са три на брой! След това разделяте половините ( нужно е да приложите малко сила)

Стъпка 2: Оставяте настрани половината, на която е платката и брояча на километрите! Сега е време да се отделят часовниците от стъклото. Това става като завъртите трите бели копчета с половин оборот. Сега можете да отделите плексигласовия светловод, на който са залепени циферблатите и на който се държат бобините.

Стъпка 3: На снимката виждате, че вече светловода с отделен от стъклото. Сега трябва да се махнат стоп пиновете, които ограничават хода на стрелките на оборотомера и на скоростомера (на снимката са оградени с червен кръг). Това става чрез издърпване нагоре (!!! внимание пиновете могат да бъдат лесно счупени!!! ако е необходимо повдигнете леко стрелките колкото само да преминат над пиновете и ги оставете за сваляне в по-следващ етап, когато стрелките са свалени!)

Стъпка 4: Поставете светловода точно както е на снимката! Стрелките падат до определена позиция и после спират! Тази позиция се нарича "нулева точка" и за моделите на БМВ е след мястото на което влизат стоп пиновете. Тази позиция е различна за скоростомера и оборотомера, освен това е различна и за различните двигатели!!! ... !!! Сега отбележете внимателно позицията на всяка една стрелка!!!

Стъпка 5: Стрелките на скоростомера, темп. и бензина се размонтират като просто се завъртат в посока, обратна на часовниковата стрелка! Би трябвало да паднат след един оборот!

Стъпка 6: Стрелката на оборотомера е по-особена! Тук използвайте две чаени лъжици (не вилици, не и отверки!!!!!). Поставете лъжиците под стрелката и внимателно я извадете!

Стъпка 7: Уреда за временния разход се размонтира лесно! Той е на шипка, която се освобождава и после се издърпва нагоре!

Стъпка 8: Не препоръчваме да се маха стрелката на този уред!!! Просто направете разрез на оригиналния циферблат и го извадете! Ако има стоп пин , извадете и него! Почистете слетловода ако е останало лепило след отлепването! (може да използвате салфетка и спирт)

Стъпка 9: Отлепете оригиналния циферблат! След това почистете внимателно плексигласовия светловод от лепилото!

Стъпка 10: Ако стрелката ви е бяла ( на повечето модели е такава) , може да залепите малко парченце от предоставената ви бленда! По този начин ще смените цвета, в който ще свети стрелката през нощта! Вместо на стрелката , блендата може да бъде залепена на плексигласовия светловод ( местата са оградени с червено на снимката!)

Стъпка 11: Поставете предоставения от нас циферблат на светловода. Намерете начин да го закрепите временно там, без да го лепите! След като циферблата е сложен на светловода, препоръчваме да върнете таблото в колата, да го изпробвате как свети и да прецените дали има нужда от балансиране на светлината! Ако има нужда да се изравнява светлината, отрежете парче от бялото фолио, което ви е предоставено при покупката на циферблата! Залепете го на гърба на циферблата, там където светлината е по-ярка! След като сте балансирали осветлението е време да залепите окончателно циферблата! Махнете предпазния слой на двойно залепващото тиксо и закрепете циферблата! Не използвайте лепило! Не махайте в никакъв случай цветната бленда на гърба на циферблата! След това монтирайте стрелките! Препоръчваме да забодете стрелките на позиция 12ч, след това да ги завъртите по посока на часовниковата стрелка, докато не достигнат до нулевата си точка (това е позицията, която предварително отбелязахте в стъпка 4!!!

Стъпка 12: Качете стрелката пак на позиция 12ч.и поставете стоп пина! Всички стрелки се монтират по сходен начин! Уверете се, че стрелките се движат свободно и не опират никъде!

Стъпка 13: Ако всичко е както трябва, нещата ще изглеждат така! Сега съберете таблото точно по начина, по който го разглобихте! Всичко трябва да е ОК, ако сте следвали инструкциите!