За хидравликата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

За хидравликата

Мнение от Liceto''X'' » 02 Юни 2007, 11:15

Значи проблема се изразява в това че когато колата се движи по инеция волана направо не може да се върти т.е. треа да я държа в обороти за да може помпата да качи необходимото налягане масло си има в казанчето
това ме навежда на мисълта че съм за помпа ако вие имате некви идей се надявам да споделите
а някой ако знае и колко масло събира тая хидравлика и дали не се обезвъздушава от някаде моля да каже


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 02 Юни 2007, 11:45

Събира 1.1л и не се обезвъздушава...наскоро ме светнаха,че при дрифтове и бърнаутчета хидравликата хвърля по малко масло(когато се навива бързо пълен ляв,пълен десен) и е добре да се долива...погледни си казанчето и ще видиш,че е цялото в масло,та няма да е лошо даже да го смениш ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Liceto''X'' » 08 Юни 2007, 9:55

Смених маслото ,смених и ремъците че не ги бях сменявал и викам данеби да приплъзва но няма никаква разлика когато колата работи на място волана тре да го върта с две ръце а като я изфорсирам и няма проблем кайете и некаф сервиз кадето могат да я видят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Liceto''X'' » 11 Юни 2007, 20:35

Мисля че оправих нещата, ето малко снимки с обяснения които си мисля че могат да бъдат полезни на някой за сега нямам проблеми с волана върти се както беше и преди повредата

1.Значи първо свалих кутията на филтъра, след това въздуховода за охлаждане на алтернатора и ремъка положението изглеждаше ето така

Изображение

2 След това източвам маслото (отдолу на помпата има пробка)

Изображение

3.и сваляме помпата ключ 13 - 3 болта са 2 отпред и един има в задния край, а за маркучите на помня какви размери бяха

Изображение

4. Махам ремъчната шайба и отварям помпата пак с ключ 13
и се вижда ето това

[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/40/9887_492.JPG] [img]
http://www.picvalley.net/u/40/9887_492_m.JPG[/img][/url]

5.като я разглобих всичките части бяха доста исносени от въртенето

Изображение

Изображение

Изображение

6.на едно стълко (или плочка неква равна повърхност) слагам водна шкурка и шлайфам докато не се изчистят всички неравности и детайлите почнат да изглеждат така

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

7.измих всичко хубаво с бензин зглобих по обратния ред качих помпата на колата след това маркучи, ремъци масло

и след това нямаше проблем надявам се да помгна на някой

Успех на всички желаещи да се пробват сами

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 11 Юни 2007, 20:49

БРАВО колега :clap:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

............

Мнение от rplamen » 11 Юни 2007, 20:53

Браво.Ще го пробвам ако се наложи.При мен засега само присвирва при пълна врътка.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook