За хидравликата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Liceto''X''
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
За хидравликата
Значи проблема се изразява в това че когато колата се движи по инеция волана направо не може да се върти т.е. треа да я държа в обороти за да може помпата да качи необходимото налягане масло си има в казанчето
това ме навежда на мисълта че съм за помпа ако вие имате некви идей се надявам да споделите
а някой ако знае и колко масло събира тая хидравлика и дали не се обезвъздушава от някаде моля да каже
това ме навежда на мисълта че съм за помпа ако вие имате некви идей се надявам да споделите
а някой ако знае и колко масло събира тая хидравлика и дали не се обезвъздушава от някаде моля да каже
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Събира 1.1л и не се обезвъздушава...наскоро ме светнаха,че при дрифтове и бърнаутчета хидравликата хвърля по малко масло(когато се навива бързо пълен ляв,пълен десен) и е добре да се долива...погледни си казанчето и ще видиш,че е цялото в масло,та няма да е лошо даже да го смениш 

- Liceto''X''
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Смених маслото ,смених и ремъците че не ги бях сменявал и викам данеби да приплъзва но няма никаква разлика когато колата работи на място волана тре да го върта с две ръце а като я изфорсирам и няма проблем кайете и некаф сервиз кадето могат да я видят
- Liceto''X''
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Мисля че оправих нещата, ето малко снимки с обяснения които си мисля че могат да бъдат полезни на някой за сега нямам проблеми с волана върти се както беше и преди повредата
1.Значи първо свалих кутията на филтъра, след това въздуховода за охлаждане на алтернатора и ремъка положението изглеждаше ето така
2 След това източвам маслото (отдолу на помпата има пробка)
3.и сваляме помпата ключ 13 - 3 болта са 2 отпред и един има в задния край, а за маркучите на помня какви размери бяха
4. Махам ремъчната шайба и отварям помпата пак с ключ 13
и се вижда ето това
[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/40/9887_492.JPG] [img]
http://www.picvalley.net/u/40/9887_492_m.JPG[/img][/url]
5.като я разглобих всичките части бяха доста исносени от въртенето
6.на едно стълко (или плочка неква равна повърхност) слагам водна шкурка и шлайфам докато не се изчистят всички неравности и детайлите почнат да изглеждат така
7.измих всичко хубаво с бензин зглобих по обратния ред качих помпата на колата след това маркучи, ремъци масло
и след това нямаше проблем надявам се да помгна на някой
Успех на всички желаещи да се пробват сами
1.Значи първо свалих кутията на филтъра, след това въздуховода за охлаждане на алтернатора и ремъка положението изглеждаше ето така
2 След това източвам маслото (отдолу на помпата има пробка)
3.и сваляме помпата ключ 13 - 3 болта са 2 отпред и един има в задния край, а за маркучите на помня какви размери бяха
4. Махам ремъчната шайба и отварям помпата пак с ключ 13
и се вижда ето това
[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/40/9887_492.JPG] [img]
http://www.picvalley.net/u/40/9887_492_m.JPG[/img][/url]
5.като я разглобих всичките части бяха доста исносени от въртенето
6.на едно стълко (или плочка неква равна повърхност) слагам водна шкурка и шлайфам докато не се изчистят всички неравности и детайлите почнат да изглеждат така
7.измих всичко хубаво с бензин зглобих по обратния ред качих помпата на колата след това маркучи, ремъци масло
и след това нямаше проблем надявам се да помгна на някой
Успех на всички желаещи да се пробват сами
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани