сваляне табло + ремонт вентилатор?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
сваляне табло + ремонт вентилатор?
някой има ли опит, къде в софия може да се закара е39 за "операция" на вентилатора за въздуха в купето - изключвайки камор и дарукар, защото "докторите" там ще ми съдерат кожата? трябва да се свали цялото табло за да се стигне до смотаното нещо.... 10х предварително
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Подкрепям WALL, преди да прибегнеш до този ремонт се убеди, че причината НЕ е в "таралежа"!!! За неговата смяна не се сваля таблото, а става за 5-10мин.!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
на един авер му спираше да духа, и си почваше когато си поиска, смени акумулатора и всичко заспа
иначе и тои беше тръгнал по тоя път.. таралеж, вентилатор. .

иначе и тои беше тръгнал по тоя път.. таралеж, вентилатор. .
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
hienata написа:ще го проверя този "таралеж" дали са му здрави бодлитеама проблема е да намеря резервен вариант - къде могат да свалят таблото и да "ебат мамата" на това вентилаторче
Какви са симптомите, разкажи какво прави, или не прави вентилатора!?
ами...първо имаше някакво леко скърцане и дразнещ шум при работата на вентилатора, реших да погледна - свалих въздушните филтри при предното стъкло и там зад въздуховода се виждат перките на вентилатора - предположих
с "блестящия" си акъл, че мога да ги смажа с някакъв спрей....!?!?!? пръснах в тях, докато те се въртяха....нищо не се получи, скърцането си остана, а аз се отказах защото реших, че е "туу мач" да свалям половината табло заради този шум. вентилатора работеше, продължаваше да си скърца, Но, на другия ден както си карах по едно време усетих, че вече не скърца!?!?!?
реших че се е оправило,
а след 15-20 сек. всъщност разбрах, че всъщност не бачка вентилатора - изобщо не се включва. Дори и копчето дето духа яко - на макс и то не работи...... Та така....сега си търся някой сносен майстор дето е правил подобна интервенция, да вземе да я оправи тая "кошница" вентилаторска без да се налага да си ипотекирам сандалите за ремонта 




- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Абсолютно същия проблем имах както го описваш... и със скърцането и изчезването. Оказа се, че една от щипките на въздухопровода е била счупена пада и блокира перката. Онуй грее, грее дорде даде накъсо намотките и от там сработва някаква защита та не изгаря управляващата платка (много е скъпа).
Та за интервенцията на мен ми се случи на връщане през пампорово та там за 2 дена 200 лв и колата не приличаше на нищо докато се стигне до тоя шибан вентилатор. Тоест много работа разглобяване/сглобяване - най добре намери време и стой там иначе е на късмет другото е да ходиш до Смолян ма е далечко. А да работата по самия вентилатор беше 5 мин
почистване на горналите жички и WD40
)... но е зорно дорде стигнеш там.
Та за интервенцията на мен ми се случи на връщане през пампорово та там за 2 дена 200 лв и колата не приличаше на нищо докато се стигне до тоя шибан вентилатор. Тоест много работа разглобяване/сглобяване - най добре намери време и стой там иначе е на късмет другото е да ходиш до Смолян ма е далечко. А да работата по самия вентилатор беше 5 мин


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани