сваляне табло + ремонт вентилатор?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: Сан Андреас

сваляне табло + ремонт вентилатор?

Мнение от hienata » 27 Яну 2009, 13:02

някой има ли опит, къде в софия може да се закара е39 за "операция" на вентилатора за въздуха в купето - изключвайки камор и дарукар, защото "докторите" там ще ми съдерат кожата? трябва да се свали цялото табло за да се стигне до смотаното нещо.... 10х предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Бургас А5606АВ

с

Мнение от p0lterguest » 27 Яну 2009, 15:00

потърси трябва да има такава тема..даже и някои колега беше прекрепил снимки
мРазим голфЪрчета

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Яну 2009, 16:21

Ето ти темичката: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E1%EB%EE
Таралежа как ти е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 27 Яну 2009, 17:15

Подкрепям WALL, преди да прибегнеш до този ремонт се убеди, че причината НЕ е в "таралежа"!!! За неговата смяна не се сваля таблото, а става за 5-10мин.!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: Сан Андреас

Мнение от hienata » 27 Яну 2009, 17:44

ще го проверя този "таралеж" дали са му здрави бодлите :shock: ама проблема е да намеря резервен вариант - къде могат да свалят таблото и да "ебат мамата" на това вентилаторче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Яну 2009, 17:44

на един авер му спираше да духа, и си почваше когато си поиска, смени акумулатора и всичко заспа :D
иначе и тои беше тръгнал по тоя път.. таралеж, вентилатор. .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 27 Яну 2009, 18:57

hienata написа:ще го проверя този "таралеж" дали са му здрави бодлите :shock: ама проблема е да намеря резервен вариант - къде могат да свалят таблото и да "ебат мамата" на това вентилаторче


Какви са симптомите, разкажи какво прави, или не прави вентилатора!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: Сан Андреас

Мнение от hienata » 28 Яну 2009, 0:08

ами...първо имаше някакво леко скърцане и дразнещ шум при работата на вентилатора, реших да погледна - свалих въздушните филтри при предното стъкло и там зад въздуховода се виждат перките на вентилатора - предположих 8) с "блестящия" си акъл, че мога да ги смажа с някакъв спрей....!?!?!? пръснах в тях, докато те се въртяха....нищо не се получи, скърцането си остана, а аз се отказах защото реших, че е "туу мач" да свалям половината табло заради този шум. вентилатора работеше, продължаваше да си скърца, Но, на другия ден както си карах по едно време усетих, че вече не скърца!?!?!? :lol: реших че се е оправило, :( а след 15-20 сек. всъщност разбрах, че всъщност не бачка вентилатора - изобщо не се включва. Дори и копчето дето духа яко - на макс и то не работи...... Та така....сега си търся някой сносен майстор дето е правил подобна интервенция, да вземе да я оправи тая "кошница" вентилаторска без да се налага да си ипотекирам сандалите за ремонта :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: Сан Андреас

Мнение от hienata » 29 Яну 2009, 13:43

никой ли не се сеща за сервиз, който да е правил такава интервенция?!? :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: Варна

Мнение от na$ko » 29 Яну 2009, 19:18

''Варна Карс'',това за Варна,а за Сф съответният сервиз.Колега ти пита ли колко ще ти струва ремонта,че си така притеснен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: София, България
Кара: BMW 520i '97

Мнение от vlindos » 29 Яну 2009, 20:32

Абсолютно същия проблем имах както го описваш... и със скърцането и изчезването. Оказа се, че една от щипките на въздухопровода е била счупена пада и блокира перката. Онуй грее, грее дорде даде накъсо намотките и от там сработва някаква защита та не изгаря управляващата платка (много е скъпа).
Та за интервенцията на мен ми се случи на връщане през пампорово та там за 2 дена 200 лв и колата не приличаше на нищо докато се стигне до тоя шибан вентилатор. Тоест много работа разглобяване/сглобяване - най добре намери време и стой там иначе е на късмет другото е да ходиш до Смолян ма е далечко. А да работата по самия вентилатор беше 5 мин :) почистване на горналите жички и WD40 :))... но е зорно дорде стигнеш там.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook