казанче парно?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
казанче парно?
Колеги здравейте, ниякой може ли да покаже снимки или някаква схема с инструкции как да стигна до казанчето на парното което се намира ниякаде в таблото -е36 м52б20-климатроник мерси предварително
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ключета стандартни в общи линии 6,8,10,13,17 кръстата отверка права отверка много нерви за трите винта от горната страна на таблото и това е всичко горе доло нищо нестандартно но е много игра ако не си го правил и не знаеш как и си сам и няма до теб някой да ти помага няма да се справиш за един ден 

- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
сега ми хрумна дали мога да изолирам временно водата от купето и как става-предполагам сглобиявам маркучите които влизат?
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
трябва да направиш връзка при клапана дето влиза за парното но не знам дал и е добре да се прави такова нещо иначе е тука ...
трябва да се върже този дето седи най отляво на първата снимак и този дето влиза отдоло на клапанчето но определено не знам дали е правилно и според мене не го прави така не знам да не прегрееш мотора то вчрно че като затвориш топлото и клапанчетаа спират водата до там но не знам прецени си иначе това трябва да се върже и стягай здраво скобите тада не отече някъде водата ...

трябва да се върже този дето седи най отляво на първата снимак и този дето влиза отдоло на клапанчето но определено не знам дали е правилно и според мене не го прави така не знам да не прегрееш мотора то вчрно че като затвориш топлото и клапанчетаа спират водата до там но не знам прецени си иначе това трябва да се върже и стягай здраво скобите тада не отече някъде водата ...
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Добре ти е хрумналоkilima написа:сега ми хрумна дали мога да изолирам временно водата от купето и как става-предполагам сглобиявам маркучите които влизат?


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
bmw325tds написа:Колеги, страхотна тема!
На мен тези ел. вентили май са отворени постоянно и от лявата страна ми грее парното, а идва вече лято.
Нека който знае със сигурност да ми каже, какъв ток трябва да идва до тия вентили, на които има букса с три кабелчета.
При мен идва постоянен "+", и при изгасен двигател. Когато запаля веднага идва и "-" на останалите два кабела. Незнам единия да не е управляващ? Незнам как са вързани тези вентили. Да не би при мен електрониката да се еб*** и да ги отваря като запаля двигателя![]()
http://picbg.net/img.php?file=db3675dcf9b5562f.JPG
На снимката съм означил какво съпротивление съм замерил.
Малкото е към 200 Ом, а голямото към 1кОм.
Най-вероятно клапана за лявата половина ти е блокирал отворен.
Иначе за тока дето трябва да идва на буксата той зависи от това в какво положение ти е врътката на климатроника(лявата).
Когато е завъртяна до край на ляво ( синьото ) трябва да имаш постоянно 12v на буксата за да е затворен клапана.
Когато е на топло докрай клапаните са отворени.
На средно положение работят на импулси за да могат да догодят равномерно температурата която си нагласил.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
bmw325tds написа:...
Така както си го обяснил, излиза че цяло лято ще се подава постоянно ток до тези вентили за да са затворени и когато загася двигателя те се отварят, защото не се подава ток. Правилно ли съм разбрал?
Да.

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
извинявам се предварително на колегата, но да попитам нещо и аз за тези клапани на маркучите на парното, става въпрос за това, че понякога без да е пускано парното клапанчето, или по-скоро ел. магнита му причуква, когато го пусна изчезва, колата е с дигиталното табло
only rear wheel drive
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани