Заглъхване на двигателя помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Заглъхване на двигателя помощ
Привет на всички участници във форума. Искам да отбележа че форума е страхотен! От доста време го следя но сега искам да ви помоля за помощ. От няколко месеца притежавам BMW Е36 "93" 316i М40 мотор.(когато купувах незнаех за форума за съжаление). проблема ми е следния. Когато изюркам колата някъде към 150км /5000 оборота двигателя започва да заглъхва все едно че някой ме дърпа рязко от зад. Като отпусна газта след около 2-3 секунди се оправя но когато достигна тази скорост и обороти пак заглъхва.Същото се получава и когато я форсирам примерно на трета над въпросните обороти заглъхва и след преминаването на по висока предавка трябват няколко секунди зада се нормализира. Този номер го прави на всики предавки. Интересното е че когато има наклон на долу си вдига спокойно 170-180км и минава 5000 оборота. Когато форсирам колата на място нормално си изключва на 6000 и нещо оборота. Ето нещата които съм проверил: Свещи несъм ги сменял но видимо са здрави, несъм сменил горивен филтър. Сменил съм ангренажен ремък, масла насвякъде и въздушен филтър. Ходих в сервиз да ми тестват електрониката и всичко е Ок няма грешки. Предварително благодаря на всички за мнеията.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
якъде бях чел, че кагато се износи разпределителния вал и клапаните или повдигачите беше(не се сещам кое) и не ще да се форсира и да върви на 5000+ оборота. Това е хроничен проблем при М40, и аз съм с такъм
Дано не е от това.

- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Re: Заглъхване на двигателя помощ
redex написа:несъм сменил горивен филтър
Време му е

- ToHuTo
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
При мен проблема е същия,само че го прави, след като удари прекъсвач, независимо на коя предавка и на 190 км. при 5500 об/мин.
спира да набира
Имам съмнения за бензиновата помпа. Ако
някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
П.П. Какво в крайна сметка прекъсва "ПРЕКЪСВАЧА",напрежението
на бобината или на бензиновата помпа
спира да набира

някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
П.П. Какво в крайна сметка прекъсва "ПРЕКЪСВАЧА",напрежението
на бобината или на бензиновата помпа

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бате кажи как искаш да набираш след прекъсвача
Той е там точно за да спреш да набираш
Без гориво няма как да стане
има чипове за тая раота 




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Смених горивния филтър няма никакъв резултат
отново си заглъхва когато достигне 5000 оборота.
Въздушния филтър го смених преди месец незнам колко е истински. Днес ще сменя и свещите тъй,като несъм сигурен колко са читави. Външно изглеждат добре но несъм специалист и немога да предценя. Иначе къде се намира бензиновата помпа на Е36 316и "93"? има ли начин да проверя дали работи правилно или смяната е проверката ?


- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
redex написа: има ли начин да проверя дали работи правилно или смяната е проверката ?
Трябва да се измерят,налягането на помпата и дебита й също!
Не е трудно.
Прецени дали можеш и сам да си ги
направиш тези измервания.
Ако не можеш

А иначе моето предположение относно проблема

Заминала бензинова помпа.
Успех

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Покрай налягането на помпата може да се измери и работата на регулатора на налягането на горивото ...carmanf1 написа:Трябва да се измерят,налягането на помпата и дебита й също!...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Определено може да е регулатора.Системета трябва да държи налягане
3 бара на високи обороти.Ако не е така,или е помпата, или регулатора.
Поне регулатора не е скъп и може да се намери за 20-30 лева втора ръка.
3 бара на високи обороти.Ако не е така,или е помпата, или регулатора.
Поне регулатора не е скъп и може да се намери за 20-30 лева втора ръка.
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
Разпределителен вал
Моето е М40.Не знам защо си мислех че е М43, но все пак съм млад BMW фен и мисля, че ми е простено.
Относно проблема, който го има колегата - колата ми е била със същия....... оправя се с нов разпределителен вал.Износени са кобилиците.....
Относно проблема, който го има колегата - колата ми е била със същия....... оправя се с нов разпределителен вал.Износени са кобилиците.....
...............................
- ToHuTo
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
krika написа:Бате кажи как искаш да набираш след прекъсвачаТой е там точно за да спреш да набираш
Без гориво няма как да стане
има чипове за тая раота
krika,прекъсвача ми е на около 6400 об. а двг. прави най много 5500 на 5-а

Колеги благодаря за мненията, в събота имам час в сервиз ще нарпавя една диагностика на двигателя и ще изчистя дюзите на инжекциона с ултра звук, също така че замерим дебита на бензиновата помпа и регулатора на гориво. Ще пиша после какъв е резултата. Относно разпределителния вал и кобилиците, да имам леко чукане на хидравличните повдигачи но е съвсем леко. Колегата спомена че може и това да е причината.Несъм много спец по двг-та но те до колко имат общо с газоразпределението ? и след смяната им проблема напълно ли ти е изчезнал или си сменял и други компоненти ?
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
krika,прекъсвача ми е на около 6400 об. а двг. прави най много 5500 на 5-аа на останалите предавки качва без проблем 6400, но след като удари ограничението се получава въпросното заглъхване както при redex
Ами немаш достатъчно ПОВЕР,
за да направиш 6400rpm на пета скорост

Просто колата ти Умира на 190км/ч.Толкоз и е Vmax :idea:
Ти к'во искаш от този двигател?!
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани