Заглъхване на двигателя помощ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от redex » 03 Окт 2005, 8:33

Привет на всички участници във форума. Искам да отбележа че форума е страхотен! От доста време го следя но сега искам да ви помоля за помощ. От няколко месеца притежавам BMW Е36 "93" 316i М40 мотор.(когато купувах незнаех за форума за съжаление). проблема ми е следния. Когато изюркам колата някъде към 150км /5000 оборота двигателя започва да заглъхва все едно че някой ме дърпа рязко от зад. Като отпусна газта след около 2-3 секунди се оправя но когато достигна тази скорост и обороти пак заглъхва.Същото се получава и когато я форсирам примерно на трета над въпросните обороти заглъхва и след преминаването на по висока предавка трябват няколко секунди зада се нормализира. Този номер го прави на всики предавки. Интересното е че когато има наклон на долу си вдига спокойно 170-180км и минава 5000 оборота. Когато форсирам колата на място нормално си изключва на 6000 и нещо оборота. Ето нещата които съм проверил: Свещи несъм ги сменял но видимо са здрави, несъм сменил горивен филтър. Сменил съм ангренажен ремък, масла насвякъде и въздушен филтър. Ходих в сервиз да ми тестват електрониката и всичко е Ок няма грешки. Предварително благодаря на всички за мнеията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 03 Окт 2005, 15:08

якъде бях чел, че кагато се износи разпределителния вал и клапаните или повдигачите беше(не се сещам кое) и не ще да се форсира и да върви на 5000+ оборота. Това е хроничен проблем при М40, и аз съм с такъм :( Дано не е от това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от Shubret0069 » 03 Окт 2005, 21:21

redex написа:несъм сменил горивен филтър

Време му е ;) Ако не е от него пробваи с друг въздушен филтър,или без него. Има вероятност да не е много читав.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Благоевград
Кара: под налягане

Мнение от ToHuTo » 03 Окт 2005, 22:33

При мен проблема е същия,само че го прави, след като удари прекъсвач, независимо на коя предавка и на 190 км. при 5500 об/мин.
спира да набира :shock: Имам съмнения за бензиновата помпа. Ако
някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.

П.П. Какво в крайна сметка прекъсва "ПРЕКЪСВАЧА",напрежението
на бобината или на бензиновата помпа :?:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 04 Окт 2005, 2:57

Бате кажи как искаш да набираш след прекъсвача :?: Той е там точно за да спреш да набираш :!: Без гориво няма как да стане :idea: има чипове за тая раота ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 04 Окт 2005, 8:04

Смених горивния филтър няма никакъв резултат :( отново си заглъхва когато достигне 5000 оборота. :evil: Въздушния филтър го смених преди месец незнам колко е истински. Днес ще сменя и свещите тъй,като несъм сигурен колко са читави. Външно изглеждат добре но несъм специалист и немога да предценя. Иначе къде се намира бензиновата помпа на Е36 316и "93"? има ли начин да проверя дали работи правилно или смяната е проверката ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 04 Окт 2005, 9:24

redex написа: има ли начин да проверя дали работи правилно или смяната е проверката ?

Трябва да се измерят,налягането на помпата и дебита й също!
Не е трудно.
Прецени дали можеш и сам да си ги
направиш тези измервания.
Ако не можеш :arrow: Проверява се в сервиз.
А иначе моето предположение относно проблема :arrow:
Заминала бензинова помпа.
Успех :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Окт 2005, 19:17

carmanf1 написа:Трябва да се измерят,налягането на помпата и дебита й също!...
Покрай налягането на помпата може да се измери и работата на регулатора на налягането на горивото ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Окт 2005, 19:41

Определено може да е регулатора.Системета трябва да държи налягане
3 бара на високи обороти.Ако не е така,или е помпата, или регулатора.
Поне регулатора не е скъп и може да се намери за 20-30 лева втора ръка.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

Разпределителен вал

Мнение от vesko4114 » 04 Окт 2005, 21:21

Моето е М40.Не знам защо си мислех че е М43, но все пак съм млад BMW фен и мисля, че ми е простено.
Относно проблема, който го има колегата - колата ми е била със същия....... оправя се с нов разпределителен вал.Износени са кобилиците.....
...............................

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Благоевград
Кара: под налягане

Мнение от ToHuTo » 04 Окт 2005, 21:26

krika написа:Бате кажи как искаш да набираш след прекъсвача :?: Той е там точно за да спреш да набираш :!: Без гориво няма как да стане :idea: има чипове за тая раота ;)



krika,прекъсвача ми е на около 6400 об. а двг. прави най много 5500 на 5-а :idea: а на останалите предавки качва без проблем 6400, но след като удари ограничението се получава въпросното заглъхване както при redex

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 05 Окт 2005, 6:47

Колеги благодаря за мненията, в събота имам час в сервиз ще нарпавя една диагностика на двигателя и ще изчистя дюзите на инжекциона с ултра звук, също така че замерим дебита на бензиновата помпа и регулатора на гориво. Ще пиша после какъв е резултата. Относно разпределителния вал и кобилиците, да имам леко чукане на хидравличните повдигачи но е съвсем леко. Колегата спомена че може и това да е причината.Несъм много спец по двг-та но те до колко имат общо с газоразпределението ? и след смяната им проблема напълно ли ти е изчезнал или си сменял и други компоненти ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 05 Окт 2005, 10:56

Ако имаш катализатор може и от него да е :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 05 Окт 2005, 12:23

Имам катализатор и аз се замислих за него но засега го оставям като последен вариянт, иначе колата е над 150,000км със сигурност :roll: то ще си покаже на анализа дали е запушен или не, но е един от вариантите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 05 Окт 2005, 13:21

krika,прекъсвача ми е на около 6400 об. а двг. прави най много 5500 на 5-а :idea: а на останалите предавки качва без проблем 6400, но след като удари ограничението се получава въпросното заглъхване както при redex


Ами немаш достатъчно ПОВЕР,
за да направиш 6400rpm на пета скорост :idea:
Просто колата ти Умира на 190км/ч.Толкоз и е Vmax :idea:
Ти к'во искаш от този двигател?!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook