Oбезвъздушаване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Oбезвъздушаване

Мнение от strong » 19 Юли 2009, 22:51

Изображение

Оградения маркуч на снимката явно е бил хлабав и се извади,при запалена кола.Долях вода в радиатора,завих маркуча отново,но този маркуч(оградения) и другия,който е по-ниско,няма никаква вода в тях.Искам да Ви помоля да ми помогнете,да ми кажете как мога да обезвъздуша радиатора и,ако колата се кара със въздух в маркучите,дали може да настъпят някакви усложнения.
Благодаря Ви предварително
п.п.Съжалявам за начина,по който обяснявам,но не съм много запознат

bmw4life

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Oбезвъздушаване

Мнение от ned_gm28 » 19 Юли 2009, 23:09

strong написа:Изображение

Оградения маркуч на снимката явно е бил хлабав и се извади,при запалена кола.Долях вода в радиатора,завих маркуча отново,но този маркуч(оградения) и другия,който е по-ниско,няма никаква вода в тях.Искам да Ви помоля да ми помогнете,да ми кажете как мога да обезвъздуша радиатора и,ако колата се кара със въздух в маркучите,дали може да настъпят някакви усложнения.
Благодаря Ви предварително
п.п.Съжалявам за начина,по който обяснявам,но не съм много запознат

bmw4life

Добре дошъл,колега!Съветвам те,просто да ползваш търсачката на форума!Има мнооого изписано :arrow:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Re: Oбезвъздушаване

Мнение от strong » 19 Юли 2009, 23:27

Съжалявам,но през търсачката не откривам много информация

strong написа:ако колата се кара със въздух в маркучите,дали може да настъпят някакви усложнения.

:?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 19 Юли 2009, 23:42

Виж няколко теми по-надолу как се обезвъздушава.Провери си хубаво пластмасата дето влиза маркуча да не е отчупена ,а не извадена понеже след 15-6 годишна експлоатация пластмасата почва да се разпада
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от strong » 19 Юли 2009, 23:51

А затова,колата да се кара с въздух в маркучите,какви може да са последствията?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 19 Юли 2009, 23:58

strong написа:А затова,колата да се кара с въздух в маркучите,какви може да са последствията?

Прегряване :!: Въздушната възглавница пречи на циркулацията на охл. течност :!: Имаш лично съобщение :arrow:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от strong » 20 Юли 2009, 0:01

ned_gm 28 благодаря за ЛС,наистина добра работа
Но мисля,че си видял отговора

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 17.05.2007
Местоположение: pred teb !
Кара: s vratite
Мечтае да кара: na tavan
Детайли за колата: mazohist

Мнение от ImPoSsiBle » 20 Юли 2009, 1:32

до капачката на радиатора кадето си налял вода вместо антифриз има едно като черно болче , чакаш колата да загрее и го отвиваш и да излезне въздуха и така някоко пъти
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от strong » 20 Юли 2009, 12:19

А как разбирам,че не може да излезе повече въздух и между отделните отвивания,гася ли колата?

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 17.05.2007
Местоположение: pred teb !
Кара: s vratite
Мечтае да кара: na tavan
Детайли за колата: mazohist

Мнение от ImPoSsiBle » 20 Юли 2009, 18:34

не защо да я гасиш отвиваш няколко пъти докато свърши въздуха и излезне само вода
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Юли 2009, 20:37

Ето ти едно обяснение как се прави обезвъздушаване (на края на темата съм дал подробен отговор):
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5&start=30

Търсачката наистина помага :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от strong » 20 Юли 2009, 23:45

Изображение
Ограденото ли е пробката на радиатора/за обезвъздушаване?
Отново се извинявам за индианските въпроси,но за мен като цяло това е
"тъмна Индия"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 4.07.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 318is
Мечтае да кара: e36 m3

Мнение от fxp » 20 Юли 2009, 23:53

точно то ;)
Не вярвам на нищо което кърви по пет дни и не умира!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от strong » 21 Юли 2009, 0:07

Тази пробка да не я махам напълно а само колкото да се отича антифриза,така ли?В смисъл да е леко разхлабена?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 4.07.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 318is
Мечтае да кара: e36 m3

Мнение от fxp » 21 Юли 2009, 0:14

Тя си има канал в резбата както спомена един колега по-горе (или в линка)... най-горе има гумен пръстен който задържа. Трябва да я разхлабиш докато не текне или не почне да изкарва въздух .. нетрябва да я махаш напълно... че после е трудно поставянето на топло :)
Не вярвам на нищо което кърви по пет дни и не умира!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook