ОбезВъздушаваНЕ !!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
ОбезВъздушаваНЕ !!!!
Знам има доста теми в форума за обезвъдушаването,но
вчера не ми се поучи както трябва ще помоля админите да не ми блокират веднага темата просто да получа едно 2 мнения и тогава да я махат.
Значи правя следните процедури ако бъркам някаде казвайте
ЗНачи източил съм водата от радиатора смехних радиатора .
Оварям тапата за обезвъдушаване и капачката на радиатора
това всичко на изгасен двигател и почвам да сипвам течноста
сипвам до макс изчаквам 6 до 10 мин да поеме колкото може
така на 2 пъти.
Сега затягам пробката за обезвъдушаване капачката на радиатора оставям отворена да следя нивото за доливане,паля колата
следя нивото пускам парното. Гледам да стигне до 90 градуса
пипам маркуча от термостата дали и той е топъл вече
и като се уверя че е отворил термостата (големия кръг) затварям капачката на радиатора изчаквам леко да създаде налягане
и отаваря тапата за обезвъздушаване влиза се в колата и се започва даване на газ до 2500 оборота.
чакам да почне само вода да излиза от тапата за обезвъдушаване и така.
Нещо да добавите ?
вчера не ми се поучи както трябва ще помоля админите да не ми блокират веднага темата просто да получа едно 2 мнения и тогава да я махат.
Значи правя следните процедури ако бъркам някаде казвайте

ЗНачи източил съм водата от радиатора смехних радиатора .
Оварям тапата за обезвъдушаване и капачката на радиатора
това всичко на изгасен двигател и почвам да сипвам течноста
сипвам до макс изчаквам 6 до 10 мин да поеме колкото може
така на 2 пъти.
Сега затягам пробката за обезвъдушаване капачката на радиатора оставям отворена да следя нивото за доливане,паля колата
следя нивото пускам парното. Гледам да стигне до 90 градуса
пипам маркуча от термостата дали и той е топъл вече
и като се уверя че е отворил термостата (големия кръг) затварям капачката на радиатора изчаквам леко да създаде налягане
и отаваря тапата за обезвъздушаване влиза се в колата и се започва даване на газ до 2500 оборота.
чакам да почне само вода да излиза от тапата за обезвъдушаване и така.
Нещо да добавите ?
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Сам си си отговорил на въпроса ,точно така е даже и аз това щях да напиша,само че си мисля че трябва да има някой койтио да дава газ и другия да затяга болта в момента в който спре да излизат балончета а само вода защото при пускане на педала може пак да засмуче въздух.поне аз така мисля.
Поздрави
Поздрави
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
И аз обезвъздушавам като теб ,само че разликата е,че подавам газ от дросела толко колкото да излиза по-малко антифриз ,в момента в който вече няма балончета ,подавам газ така ,че да излиза антифриз и едновременно с това навивам тапата ....може да си пуснеж и парното за всеки случей да топлоотдава по-добре и да видиш дали ти е добре обезвъздушена инсталацията.
Може на другата сутрин да видиш нивото и да долееш малко .
Може на другата сутрин да видиш нивото и да долееш малко .

- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Благодаря ви много!!!
Абе странното е че след като източих водата от радиатора и блока де
и след като налях и всичко уж стана едната страна на парното ми
духа топло,а от другата студено интересно врътките ми и двете са
на топло.
Сигурно нещо клапите ми нямам представа само ми стана интересно че не ми излизаха много мехури ккато очаквах и както и преди излизаха
Абе странното е че след като източих водата от радиатора и блока де
и след като налях и всичко уж стана едната страна на парното ми
духа топло,а от другата студено интересно врътките ми и двете са
на топло.
Сигурно нещо клапите ми нямам представа само ми стана интересно че не ми излизаха много мехури ккато очаквах и както и преди излизаха

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Пробвай да я загрееш на затворена капачка и после да развиеш пробката.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: ОбезВъздушаваНЕ !!!!
CASIO написа:Сега затягам пробката за обезвъдушаване капачката на радиатора оставям отворена да следя нивото за доливане,паля колата
следя нивото пускам парното.
А защо завъртя пробката за обезвъздушаване? Тя е точно за това, когато налееш антифриза и водата да остане отворена. Палиш двигателя, подаваш с ръка газ до около 2500-3000 оборота и следиш нивото в казанчето. Течността в казанчето спада до минимума за секунди. През това време доливаш и гледаш отвора на пробката докато не започне да излиза течност оттам. Когато бликне през отвора, завиваш болта, наливаш до мярката, завиваш капачката на радиатора и караш. При изправна охладителна система най-много нивото на течността след обезвъздушаване да спадне няколко сантиметра. Цялата процедура се прави с отворен докрай клапан на парното, т.е. нагласяш врътката да духа топло. Никакви наклони и подобни положения на колата не са необходими, това не е стар москвич, лада, или БМВ с двигател М10, за да се налага това.
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Колега всичко точно днес се получи така мисля парнотоо си е на 6
просто предишния път не съм я обезвъздушил както трябва затова
от към моята страна дихаше студено а от другата топло сега сичко си
е както трябва.
Дано радиатора да е читав,че то това е най-важното.
МНОГО БЛАГОДАРЯ НА АДМИНИСТАТОРИТЕ че не блокнаха темата
вече може да я заключите благодаря ви !!!!!
просто предишния път не съм я обезвъздушил както трябва затова
от към моята страна дихаше студено а от другата топло сега сичко си
е както трябва.
Дано радиатора да е читав,че то това е най-важното.
МНОГО БЛАГОДАРЯ НА АДМИНИСТАТОРИТЕ че не блокнаха темата
вече може да я заключите благодаря ви !!!!!
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
нивото на антифриза в разширителното казанче докъде трябва да е -знам ,че трябва да е на чертата на мах ,но нещо не мога да я видя къде е -по средата на казанчето ли е или по-нагоре-в средата има надпис ,но не мога да разбера мин или мах е
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
baitun написа:нивото на антифриза в разширителното казанче докъде трябва да е -знам ,че трябва да е на чертата на мах ,но нещо не мога да я видя къде е -по средата на казанчето ли е или по-нагоре-в средата има надпис ,но не мога да разбера мин или мах е
Надписа е "KALT" или "COLD" , което на български означава все "СТУДЕНО".Значи,на студен двигател нивото на антифриза трябва да е до там.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани