Въпрос за БМВ 725 TDS

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: Велико Търново
Кара: Х5, ама друг път!

Въпрос за БМВ 725 TDS

Мнение от BMW318i-Матин » 12 Ное 2007, 21:21

Здравейте,
Искам да ви попитам отностнво БМВ 725 TDS:
Изображение

Искам да знам колко й е разхода градско(нормално каране) и извънградско. Защото много ме кефи. И също така дали е нормално момче на 21 (аз) да има такава кола. Вижда ми се малко гъзарска и трудна за поддръжка, хората като видят такава и си викат "не се знае каква мутра го кара"
Аз за сега имам 318и обаче мисля да я подаря н брат ми а за мен да си взема нощо по мощно. Цяло лято си я поддържах сам, работех и не съм видял проблем с нея.

Как бихте ме съветвали?

Вие коя предпочитате BMW 320, 1999 или BMW 725 TDS, 1999 :?:

edited by moderAtor
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Ное 2007, 21:25

вземи която ти е на сърце, това са митове и легенди скъпа потдръжка, ала бала разликата ще е минимална Е46-Е38!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: sofia

Мнение от jojo33 » 12 Ное 2007, 22:05

приятелю според мен ако имаш възможност вземи си 725,а това че сме по на 20г трябва само да се радваме,725 е 143кс дизел.разход на гориво не като на баш лимузините,но пък това си е лимузина,по голяма кола е 320 и има доста екстри,вътре е доста по обширно и комфортно.за какви пари ще ги взимаш,ако не тайна.аз ако имах възможност щях да взема 7,избора си е изцяло твой,каквото и да вземеш от тези няма да сгрешиш,прецени към коя класа клониш повече :D
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Ное 2007, 22:56

E38 725i няма.... най-малкият бензин е 728, който реално е същите коне, ма повече въртящ момент... като акциз е същото, така че все тая.... 725 както вече ти казаха е tds и е печка... :) който квото да ти говори, ако не си състезател и тия двете ше ти свършат работа като двигатели.... но са по-муднички, щото купето е 1700-1800 килца... вече 730d (Common Rail) е по-приличен, но е акцизен, а и самата кола е по-нова и е по-скъпа... и от там нататък идват едни V8 и т.н., дето вече не са за приказка :D

Иначе Е38 (според мен) е в пъти повече кола от Е46... особено ако гледаш 1999г, когато Е46 е преди фейса и тия по-евтините модели не са кой знае кво, докато 1999г. Е38 е фейсната и е яката машина.... пък за екстри да не говорим.... (за еднакви пари) Е38 е на светлинни години напред...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Ное 2007, 12:11

Колега, вземи Е38-цата :!:
Тази кола ,която си показал на снимката с тоя пакет направо опустошава всичко ,което пресрещне по пътищата :twisted: :twisted: :twisted:

Е46-цата е автомобил ,който няма нищо общо със 7-цата.Земята е небето е малко като определение :!:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: Велико Търново
Кара: Х5, ама друг път!

Мнение от BMW318i-Матин » 13 Ное 2007, 20:25

jojo33 написа:за какви пари ще ги взимаш,ако не тайна.

Ами 725-цата за 13 000 до 13 500.
А 320 не съм се интересувал колко са...
За сега питам информативно. Но скоро няма да е ;) Все още разпитвам за да мога да направя правилния избор и да не съжалявам и да съм доволен :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от 7ца на въглища » 13 Ное 2007, 22:05

ТДСка 99та няма. Гледай внимателно, защото обикновено са на космически километри. Често кривят глави, а ако тресе на празен ход след като е загряла е демпфера - и двете са много скъпи. Виж и дали работи перката на радятора, силиконова е и се разваля (пак скъпо), а ако е прегрявала заради това :( . Ако е с ръчни скорости първо се разваля вилката за задна и пета (трябва да отваряш скоростите), често лопа и диференциала, а и съединителя не държи дълго заради теглото. Аз огледах доста 7ТДСки преди да намеря читава, но си я платих доста скъпо. За 13 хилки ще си купиш само проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 14 Ное 2007, 16:04

BMW318i-Матин написа:
jojo33 написа:за какви пари ще ги взимаш,ако не тайна.

Ами 725-цата за 13 000 до 13 500.
А 320 не съм се интересувал колко са...
За сега питам информативно. Но скоро няма да е ;) Все още разпитвам за да мога да направя правилния избор и да не съжалявам и да съм доволен :)


Приятел ако си решил да вземаш ТДС-ка за тия пари по-добре се откажи читавите са доста по-нагоре това на снимката изглежда много добре и не мисля да е толкова за 13-15 хилки са пълни жумели голи голенички!А и ако тръгнеш да ремонтираш ще се озъбиш!Карам същата от година и три месеца много съм доволен като кола возия вървене/разход ама като трябва да я вкарам в сервиза ми настръхва косата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: Велико Търново
Кара: Х5, ама друг път!

Мнение от BMW318i-Матин » 15 Ное 2007, 22:07

Благодаря за информацията... ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Мнение от 7BREYTON » 17 Ное 2007, 10:20

аз тотално съм превъртял и мегавманиачен на темата "ЗВЕРСКА 7ца - Е38" - лично за мен това е колата !!!! в пъти по яка от Е65.

за 13-15 000 обаче нищо читаво няма, поне едно 25 даже 30-35 000 за хубава 7 ца - просто така стоят нешата мамка му. Аз сум решил 730D но и 740 ми е в главата - 8ц - луда работа - 6е я храня мама и - дори предпочитам бензинова. Но частите за 8ц не им знам цените. за 12 цилиндъра - там е вече доста сериозно, но и там понякога хвърлям поглед - просто 750 V12 e най голямата болница!!!!!

От половин година Е38 ми взе сънят, имам заделена сума обаче това което търся немога да го намеря - а знам в съпер детайли какво точно искам и какво не. Проблемът ми е обаче че имам адска дилема - дали да си довърша вилата - проект които е в действие и натам отиват нещата ... но обсебването по Е38 при мен минава всякакви граници и вече не издържам. Ето за кво иде реч.

Нямам какво да коментирам - сигурен съм че няма 4овек тук които да не му трепва при гледката на този шедъовър!!!




ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение




Имам обаче въпрос които задавам в 4 теми вече - някои мозе ли да даде макс точна информация за цените на основни части и компоненти на

728iL M52 6 cylinder 193 HP 227 km/h 1996 - 2001
730i M60 8 cylinder 218 HP 235 km/h 1994 - 1996
735i M62 8 cylinder 235 HP 244 km/h 1996 - 2001
735iL M62 8 cylinder 235 HP 244 km/h 1996 - 2001

740i M60 8 cylinder 286 HP 250 km/h 1994 - 1996
740i M62 8 cylinder 286 HP 250 km/h 1996 - 2001
740iL M62 8 cylinder 286 HP 250 km/h 1996 - 2001

750i M72 12 cylinder 326 HP 250 km/h 1994 - 2001
750iL M72 12 cylinder 326 HP 250 km/h 1994 - 2001

725tds M51 6 cylinder 143 HP 205 km/h 1997 - 2001
730d M57 6 cylinder 184 HP 220 km/h 1998 - 2001
740d 8 cylinder 245 HP not available 1999 - 2001

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Мнение от boris » 25 Ное 2007, 19:06

7BREYTON написа:725tds M51 6 cylinder 143 HP 205 km/h 1997 - 2001

носачи едните са по 170лв, другите 150лв, външните накрайници са по 24лв,спирачните маркучи отзад ги зимвах по 16лв,накладки 52лв, това са цени за делфи части, преди имах ена ц-класа нея е бех обслужил с делфи и е счупих от каране,но това дет сменях не се прецака, амортесьорите на монро са 160лв предните, за задните не питах...

Определено за 13к нема да земеш нищо хубаво, моята е търсих маса време,и до бг ми излезна 15,без да съм е обслужил,застраховките да напраа и другите глупости...сега вече достигна осемнадесеттехиляди :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Мнение от 7BREYTON » 27 Ное 2007, 0:54

boris_k мерси за детайлите, аз лично предпочитам да се хвърля на 730 , 735 или дори 740 - някои там може ли да коментира цени на компоненти и части актуални???

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.11.2007

Мнение от Plamen_Dimitrov_1987 » 28 Ное 2007, 1:36

Един съвет за 725 тдс гледай много внимателно. Аз се наших като взех такава на доверие. Сега и правя основен ремонт на двигателя. Освен, че ще ми струва 10 000 лв. вече месец и нещо е в сервиза. Извода е много внимателно да подбереш колата. Много ме съмнява да намериш читава за 13 000. Аз моята я взех за 17 000 и беше леш от всякаде. То че аз сам си будала така си е, но просто внимаваи частите са доста скапи. Само главата е преблизително 2300, буталата 6-те 1800 , турбината 3000 и така на татак по 4 цифрини суми. [/quote]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Ное 2007, 15:09

май че най - добрия вариант е да се земе едно 725тдс с скапан мотор и после да се набие един М30Б40 - хем кур за акциза хем и кеф под капака и зад волана :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Ное 2007, 16:03

Баси зора... къв е тоя M30B40 бря? 8)

Следваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook