Няква чудесия :)

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Няква чудесия :)

Мнение от SPEED_GABROVO » 05 Окт 2011, 15:43

Изображение
Не всеки ден на пазара излиза концепция. Достъпна за покупка. Защото автомобилните производители и дизайнерски студия си пазят тези разработки за фукня, скривайки ги в архивните си експозиции. Ето защо този конкретен случай е толкова рядко събитие.

През 1969 г., по време на автомобилното изложение в Женева, Bertone представя BMW Spicup concept. За разлика от днешните концепции, тази е създадена с цел да бъде карана, като шасито й е взето от BMW 2000 CS, както и 2,5-литровия 6-цилиндров редови двигател. Известно време след изложението автомобилът е придобит от холандски колекционер, който редовно я шофира, но оттам насетне дирите на този уникат се загубват за няколко десетилетия.

Доскоро. Автомобилът е изцяло реставриран и бе показан на конкурса за елегантност Villa d’Este, както и в BMW Museum в Мюнхен. Точно там аукционната къща Bonhams го продаде на търг за 460 000 евро. А ние ви го показваме сега в пълния му блясък.


Ето източника и другите снимки: http://topgear.bg/photos/e-tova-ne-ste- ... ?referer=z
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Няква чудесия :)

Мнение от А.Марчев » 05 Окт 2011, 16:28

Найстина интересно разрових се малко и намерих още инфо. ;)

Построен като паяк, така и в купе, Spicup дръзки прототип, направен от Бертоне и Марчело Гандини за BMW. А връхната точка на дизайна е от три части, плъзгащи върха, изработени от неръждаема стомана, но това не спря Spicup превръща в относителния неуспех. Това е напълно не на място с изискан модел BMW линия и не е подходяща за производството.

Използване на BMW 2500 като гръбнак, дизайнерите от Bertone съкратен шасито, за да се поберат на един нов орган и интериор. Вътре, само габарити и педалите са останали запаси. Bertone оборудвани новото арматурно табло, седалки и килими с две тон, зелени на зелена тапицерия.

Bertone описва колата "на значителни размери на механичните компоненти са били обработени чрез създаване на почти прекалено течност вертикални линии В същото време, на относително важна опашката и крилата стане смисловия и физически център на колата на ролбари да задоволи едно нужди безопасност комбинация и.. критерии за проектиране, и Bertone реши проблема с автоматичен механизъм, който също съдържа елементи за трансформация от паяк на купе и обратно.

За Spicup, Бертоне, използвани от по-голям инлайн-6 от BMW 2800. Това способни 2,8 литров, шест-цилиндров двигател с 170 к.с. и подкарах задните колела, посредством 4-степенна механична трансмисия. Тези компоненти, напълно функционален прототип.

Разкрити автомобилното изложение в Женева 1969, Spicup имаше голяма прилика с Alfa Romeo Montreal прототип, освободен в Монреал 1967 Експо. Това е особено вярно за полу-скритите фарове с моторизирани клапи. Въпреки това в предната Bertone се отглеждат мотив BMW "двоен бъбрек", но с неясно подплатени вложки.

Като нищо общо с миналото или бъдещето, BMW-та, компанията бързо се продаде Spicup ентусиазиран собственика, че е опустошена до над 60000 мили (100000 км), които пътуват постоянно от Холандия до Германия. Това е до голяма степен е възможно поради основи на BMW 2500. В даден момент тялото е боядисани в оранжево и капака на двигателя е бил прикрепен в единица с качулка.

В последно време Spicup бил открит от Пол Koot в Холандия заедно с Индра един Intermeccanica. Това е пълна и последвалото възстановяване е завършен за Роланд D'Ieteren в Белгия. Боядисани първоначалната си оттенък на зелено с интериор тройна тон, Spicup направи своя дебют през 2009 г. Villa d'Este Concours с BMW, като действа спонсор.



История от Ричард Оуен
От: http://www.supercars.net/cars/2256.html
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Няква чудесия :)

Мнение от vanioboy » 05 Окт 2011, 17:25

:yes: За това и не бях чувал,добре изглежда и сега..... само си представям как е било през 60-те с този електриков цвят :mhihi:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3905
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Няква чудесия :)

Мнение от Kroki » 06 Окт 2011, 9:04

Предницата все едно е някой muscle car :yes:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Няква чудесия :)

Мнение от rottweiler » 08 Окт 2011, 22:19

:OT: Марчев, четеш ли си мненията преди да ги публикуваш? По-добре да беше постнал оригиналния текст на Инглийски. Щеше да е по-разбираемо.
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Няква чудесия :)

Мнение от А.Марчев » 14 Окт 2011, 16:57

rottweiler написа::OT: Марчев, четеш ли си мненията преди да ги публикуваш? По-добре да беше постнал оригиналния текст на Инглийски. Щеше да е по-разбираемо.


"Ай сега с претенции" Аз го преведох в Google,защото не се сещам за другаде,ако чак толкова искаш без грешки има линк от къде е взет,влез и си го преведи без грешки даже го преведи ти и го напиши като си толкова капризен ОК? ;)

Поздрави :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Няква чудесия :)

Мнение от rottweiler » 16 Окт 2011, 11:08

Кви претенции, кви грешки? Хубаво качил си статията - браво. Но просто с този гугал транслатор се губи целият й смисъл. Едно с едно нямат общо изреченията. Кажи честно би ли разбрал за какво става въпрос от "превода"?
ПС:ето един литературен превод набързо. Непретенциозен и пълен с грешки (ама толкова могаа):

Създадена едновременно и като спайдер и като купе, BMW Spicup е бил дързък прототип на Бертоне и Marcello Gandini за БМВ. Отличителна част бил плъзгащият се покрив от 3 части, направен от неръждаема стомана.Но дори и това не спряло Spicup от превръщането му в провал. Била напълно различна от моделната линия на БМВ и неподходяща за прозиводство.
Използвайки БМВ 2500 за основа, дизайнерите в Бертоне скъсили шасито за да пасне на новото купе и интериор. Вътре само уредите и педалите са оригиналните. Бертоне са я оборудвали с ново табло, седалки и мокет в 2 цвята, зелен на зелена тапицерия.
За Spicup, Бертоне използвали по-големият редови шестак от БМВ 2800. Силният 2.8 литров, шест цилиндров мотор произвеждал 170 кс и движил задните колела чрез 4 скоростна ръчна трансмисия. Тези компоненти направили прототипа напълно функциониращ.
Показан за първи път през 1969г на Жаневското Мото Изложение, Spicup имал голяма прилика с прототипа Alfa Romeo Montreal, показан 2 години по рано на Монтреал Експо. Приликата се отнасяла най-вече за полу-скритите фарове със моторизирано вдигане. Но все пак Бертоне запазили Двойният бъбрек, характерен за БМВ, но със леки промени.
Нямаща нищо общо с моделите на БМВ, компанията бързо продала Spicup на ентусиаст, който и навъртял 60к мили(100к км) пътувайки често от Холандия до Германия. Това до голяма степен бе възможно благодарение на основата от БМВ 2500. В един момент шасито било боядисано в оранжево и в предния капак бил направен отвор за декоративният капак на двигателя.
Наскоро Spicup била открита от Paul Koot в Холандия заедно с Intermeccanica Indra. Колата била цяла и последвалата реставрация била завършена за Roland D'Ieteren in Belgium. Боядисана е в оригиналния зелен оттенък със три-цветен интериор, Spicup направила своя дебют през 2009 на Villa d’Este Concours заедно със БМВ като основен спонсор.
История от Richard Owen
Изображение Изображение

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook