купих си z3

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.05.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw z3
Мечтае да кара: z8
Детайли за колата: BMW Z3, 1998y, 1.9is, 103kw, 140ps, silver metalic, red leather

купих си z3

Мнение от enchoz3 » 23 Май 2011, 23:09

Здравейте,
преди седмица си купих бмв z3 1998 година, 1.9 is, шпер диференциал, сиво с черен гюрук и червена кожа, оригинални 16 цолови джанити от познат, който е доста запален по марката.
Увери ме че е на действителни 170хил. километра, а и като покарах действително колата е много стегната, в смисъл табло, седалки, волан, тапети на вратите всичко е в много добро състояние.
Първия ден като я взех вдигна 210 км/ч със свален гюрук и като цяло ме грабна доста сериозно. Преди нея съм карал и 325 бензиново е36, 525 бензин 96-7 година, но като тая кола не се бях качвал в смисъл усещането е уникално като самата кола!

След няколко дни каране обаче ми направи впечатление, че от шофиорската страна нат стълкото брезента малко отзява и свири доста над 160км, като карам с вдигнат гюрук. Та искам да питам познавате ли в Пловдив или региоана майстор който може да го поправи или ще трябва да се сменя цялото чергило?
То сега е лято и карам предимно кабрио, но да не почне да мокри като почнат дъждовете и затова.

И втория ми въпрос е дали може да се сложи на тоя мотор турбо компресор в смисал да стане около 200 коня, защото и така върви със базовите 140кс но ми се иска още малко динамика от този автомобил.

Особено след събора в Калояново се нагледах на много бързи беемвета ще съм истински благодарен ако някой може да помогне.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 19.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2006 Z4 3.0si Coupe

Re: купих си z3

Мнение от Arxangel » 30 Май 2011, 9:56

Колега, честито за колата. Найстина Z-тките са уникални. И аз преди да взема моята Z4 бях карал само седани и купета, колата нямаше нищо общо, просто уникална и уникално усещане.
Сега за проблема с покрива, може да провериш в realoem.com дали това което е хлабаво и шуми е отделна част и може да се смени, ако на графиките е показано като отделна има шанс да може да се поръча само то. Във всеки случай, имайки в предвид, че колата е на 170 000 км, аз бих претапицирал целият покрив, време му е. Колкото до принудителното пълнене мисля, че на този мотор може да му се сложи турбо но ще трябва да се разтърсиш кой предлага кит или кой може да ти направи такъв.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

купих си z3

Мнение от vanioboy » 31 Май 2011, 14:37

Да ти е честита първо,страхотен автомобил :) Колкото до гюрука няма начин да не се чува,даже силно се съмнявам да е над 160 км. Каквото и да правиш все пак е роадстар ;) дори с нов покрив няма спасение,единствения вариант за зимата е хардтоп.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.05.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw z3
Мечтае да кара: z8
Детайли за колата: BMW Z3, 1998y, 1.9is, 103kw, 140ps, silver metalic, red leather

Re: купих си z3

Мнение от enchoz3 » 31 Май 2011, 19:31

vanioboy написа:Да ти е честита първо,страхотен автомобил :) Колкото до гюрука няма начин да не се чува,даже силно се съмнявам да е над 160 км. Каквото и да правиш все пак е роадстар ;) дори с нов покрив няма спасение,единствения вариант за зимата е хардтоп.


Благодаря,

OK вече започнах да свиквам :) със шума определено мисля да си запазя за доста време това бмв-е наистина е доста забавна отдавна не бях карал кола която да те кара се усмихваш постоянно.

Дали ще може да се направи нещшо по въпроса със турбо компресора и дали въобще може да се сложи такъв на родстер?

Днес направихме една дръпка с един приятел той има 318is лястовичка със нова бензинова помпа и оригинален ремус и ме би със съвсем малко в началото го поведох, но в края на дистанцията бях до средата на колата му.

Имам и още един въпрос ако си взема диференциал примерно от е36 2.5 бензин дали ще ми се удължът малко скоростите, защото сега са доста къси на магистралата на 130 е на 4000 оборота на 5-та.

И на тая дръпка до 3-та бях напред, и ми свършиха оборотите и трябваше на сложа 4-та и там вече ме отнесе :)

Ще съм благодарен ако можете да помогнете с съвет поне :)

Чао за сега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 2.10.2009

Re: купих си z3

Мнение от kkkrisss » 06 Юни 2011, 8:39

От 2.5 дифа няма да ти стане, освен ако не смениш и полуоските.
Твойта е с малко прасе...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.05.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw z3
Мечтае да кара: z8
Детайли за колата: BMW Z3, 1998y, 1.9is, 103kw, 140ps, silver metalic, red leather

Re: купих си z3

Мнение от enchoz3 » 06 Юни 2011, 19:55

kkkrisss написа:От 2.5 дифа няма да ти стане, освен ако не смениш и полуоските.
Твойта е с малко прасе...


да видях го, в смисъл сменях съединител и тампони на задния мост и свалях и дифа, та го огледах ама не знам от кой модел може да ми стане или всичките с малко прасе са такива с къси скорости?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: купих си z3

Мнение от vanioboy » 10 Юни 2011, 12:22

Като казваш 2.5 да нямаш предвид Е36 защото дифа не става от Е36 на Z3 какъвто и да е, а пък Z3 няма 2.5 :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 2.10.2009

Re: купих си z3

Мнение от kkkrisss » 10 Юни 2011, 13:43

Има Z3 2.5
Можеш да вземеш карантиите от е36 диф и да ги прехвърлиш в този на Z3, но пак трябва да е малко прасе!

Иначе можеш да си намери диф от Е30 малко прасе. Той със сигурност става без проблем.
Последна промяна kkkrisss на 10 Юни 2011, 14:28, променена общо 2 пъти

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: купих си z3

Мнение от Bavarcho » 10 Юни 2011, 13:43

Честито :bchug:
Ис-требителя е доста подходящ за едно турбо без да го отваряш :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: купих си z3

Мнение от vanioboy » 10 Юни 2011, 14:11

Кой точно модел е 2.5 :dunno:
Choose Еurope model:
Z3 1.8 M43
Z3 1.9 M43
Z3 1.9 M44
Z3 2.0 M52
Z3 2.2i M54
Z3 2.8 M52
Z3 3.0i M54
Z3 M3.2 S50
Z3 M3.2 S54

или ще намери някое американче от някъде :winky:при това лифтнато вече и клонящо към Е46 вече...

И диф от Е36 НЕ става,сега вече ако побългарява и вади вътрешности не знам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 2.10.2009

Re: купих си z3

Мнение от kkkrisss » 10 Юни 2011, 14:15

2.5 е амрикански модел, да. И даже са цели 2 варианта, но това, че е амеркански не променя факта, че го има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: купих си z3

Мнение от vanioboy » 10 Юни 2011, 14:20

:mhihi: и е невъзможно да намериш нещо от него а и филмите са сериозни с цели мостове и окачване задно :mhihi: пък после и калници и брони че малко по-широкички.Не давай напразни надежди на младежа,че в сериозен разход се вкарва натам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 2.10.2009

Re: купих си z3

Мнение от kkkrisss » 10 Юни 2011, 14:26

vanioboy написа::mhihi: и е невъзможно да намериш нещо от него а и филмите са сериозни с цели мостове и окачване задно :mhihi: пък после и калници и брони че малко по-широкички.Не давай напразни надежди на младежа,че в сериозен разход се вкарва натам.


Не, аз му казах директно още в началото, че от 2.5, без значение кой модел, дифа не става.

Иначе дифа на тая Z-ка би трябвало да е 3.45 фабрично, което реално не е от най-късите дифове...не знам защо му се струва толкова къс на 1.9 мотор...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: купих си z3

Мнение от vanioboy » 10 Юни 2011, 14:34

:yes: Както и да е ще се разберем,просто са ми до болка познати и знам как се търси нещо за Z-ки специално.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.05.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw z3
Мечтае да кара: z8
Детайли за колата: BMW Z3, 1998y, 1.9is, 103kw, 140ps, silver metalic, red leather

Re: купих си z3

Мнение от enchoz3 » 11 Юни 2011, 23:09

Здравейте пак,
днес един приятел който има автоморга му се обадих и той каза че има 4-5 диференциала от е30 и ходих ц З-ката при него добре че търво мерихме преди да почнем да разглабяме. визуално 2-та дифа си приличат много в смисъл с единия тампон отзад, но толкова.
на З-та карето е кръгло на е30 е квадратно (не знам дали това е проблем). но натакък всички на размери на мойто са с 5-6мм по малки от тези на 30-то.

Та общо взето за сега греда :) гледах в мобилето, че има 4-5 z-ки на части но 90% са 1.9 или чистото или ис => няма много много файда освена да чакам да се строши някое 2.8 и да пробвам с него.

благодаря на всички колеги които помагаха до сега.
очаквайте развитие по частта с турбото харесах си един кит в ебай: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-KI ... ccessories

това дали ще ми стане?

поздрави

Следваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook