E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Ще взема да сложа пак зимните и да направя 1-2 кръгчета... Веднага ще се разбере
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Малко е стара темата, но като дойде зимата и като сложих зимните и всичко си е пак наред... Какъв е извода от цялата работа и какво им има на летните, че правят този 'проблем'?
- el_toro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Ами най-вероятно са шарнирните втулки, а пък ако имаш и едно поскръцване на неравности когато си с големите джанти и гуми. Скоро имах подобна случка с мойта (като я карах с 255/18) . Втулките уж оригинал Лемфьордер ( от форума), пък се бяха разсъхнали и бяха бетон като ги гледахме на подемника.Така че къде е правена и какво е сложено ,недей да разчиташ. Като я спуснахме долу пак нестабилна в завой и поскръцва чат пат, като и сложих 16"ките се успокои малко. Така че гледай пак внимателно
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Я да съживим малко тая тема Онзи ден сложих летните, отзад 235/60/16, отпред 225/55/16 и колата точно както обяснява колегата deank, на моменти все едно се понася такава... тъпо усещане. Отидох да ми рециклират външните накрайници /бяха дали фира/ и като че ли заспа, само на реглаж остана да отида. Общо взето ми се струва, че каквото и да е по окачването разбито, може да сее, и да се клати така. Според мен гумите ако не са криви нямат връзка с това - летни зимни все тая. Препоръчайте едно място за качествен реглаж!
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Този проблем се проявява,защото амортисьора не може да успокои колелото навреме.Като притопка гумата от неравност по пътя и се усеща ,че гъза ти бяга.Проблемът обаче рядко е в самият амортисьор. Голямо значение има джантата дали е малко крива и добре балансирана,същото и за гумата.Дали цялостната сглобка на колелото отговаря на оригинално заложената тежест за успокояване от амортисьора,или му идва вповече,защото по голямата тежест дава и по-голяма амплитуда на отклонение.При проблем в окачването няма значение,защото ,каквото и да сложите подскача и се върти,а когато всичко си е наред се усеща само при смяна на гумите.Когато се прибирах от Германия веднъж с една красавица имах чувсвото,че около 140км в час ще се разпадне.Проверихме я и всичко и беше наред,но се оказа,че хубавите и алуминиеви спортни джанти са с цели 9 кила по-тежки от оригиналните на милата.Сложихме и нови по-здрави амортисьори и заспа.Старите бяха перфектни,но не можеха да се справят с инерционните моменти на по-тежкото колело.
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
В такъв случай колега, 225/55/16 са една идея по широки от препоръчителните (215/55/16) и са отпред. Възможно ли е да и идват тежки? Калкулаторите в нета дават, че разликата е в допустими граници. Според мен след реглажа, трябва да се оправи.
Re: E38 - Проблем със 'сеене' на ЗАДНИЦА?!
Disasterr написа:В такъв случай колега, 225/55/16 са една идея по широки от препоръчителните (215/55/16) и са отпред. Възможно ли е да и идват тежки? Калкулаторите в нета дават, че разликата е в допустими граници. Според мен след реглажа, трябва да се оправи.
Реглаж,реглаж добре ама качете ги на кантара и ако са с килограми по тежки вижте амортисьора дали може да ги удържи.Пробата е павиран път на скорост най-добре.Ако тръгне да танцува, тежки са за амортисьора.Това обаче за сериозно натоварване,ако движи градско и културно няма значение.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани