e38 730d или e39 530d?
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
e38 730d или e39 530d?
Здравейте бъдещи колеги . Мисля скоро да ви стана колега, но се двоумя между е38 730д и е39 530д. 7-мицата ме кефи повече на външен вид, по-голяма е(падам си по големи машини), но ме притеснява, че като е лимузина са смачкани от каране и шанса да попадна на някоя такава е по-голям пак ремонтите са и по-скъпи от на 5-цата (така съм чел по форума).А 5-цата пък съм чел, че има проблемна предница и по нашите пътища се трошили много и ако ме кара на 2 месеца да оправям предница ще ми дойде като да потдържам 7-ца .Като ги гледам по немския сайт ценовата им разлика не е много голяма.
Ако може да ме посъветвате в коя да скачам, че вече нямам търпение, едвам дочаках да го бутнат този акциз .
Благодаря предварително!
Ако може да ме посъветвате в коя да скачам, че вече нямам търпение, едвам дочаках да го бутнат този акциз .
Благодаря предварително!
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: e38 730d или e39 530d?
Здравей колега, като цяло седмицата е малко по безпроблемна откъм предници, задници и така нататък.... но с този мотор който визираш можеш да случиш и на много карана петица и седмица.Като разходи по обслужване на двигателя и ремонти по кутията разликите практически в цените няма, защото са еднакви. Търсиш нещо от последните години 2000,2001 и не по малко от 9-10 000 евро и пак не е гаранция че не е избушена от каране! по салона трудно можеш да разбереш защото е доста качествен и не си личат километрите! Има ли смисъл да ти казвам че такъв клас автомобил си е доста голям риск да се копува без да се направи диагностика на мотора и кутията, защото хич не са евтини частите.
щом ти харесва повече седмицата вземай нея, но внимавай да не се прекараш, евтини хубави дизели няма, така че търси малко по скъпата за да си поне малко сигурен че е гледана като хората.
Тук има доста колеги с такива и съм сигурен че ще ти помогнат с каквото могат
Внимавай, не бързай, можеш да вземеш кола на 300 000км. и да я караш още толкова без сериозни проблеми, а можеш да вземеш и някоя на 150 000км и да се скъсаш от ремонти ( искам да ти кажа че 10г лимузина е горе- долу на 250- 300 000 км. с нормално каране) под тази граница има нещо съмнително даже скоро мярнах в мобилето е39 530Д тюринг 99г. на 130 000км. някъде аз това не го вярвам
това мога да ти кажа с моя скромен опит,и двата автомобила не са евтини, като седмицата е малко по скъпа от петицата, но пък е по здрава така че.....
изчакай и други мнения преди да се хвърлиш, че може и аз да съм сбъркал някъде
Успех
п.п. не се радвай много на акциза.. скоро ще измислят аналогичен данък мамицата им.....
щом ти харесва повече седмицата вземай нея, но внимавай да не се прекараш, евтини хубави дизели няма, така че търси малко по скъпата за да си поне малко сигурен че е гледана като хората.
Тук има доста колеги с такива и съм сигурен че ще ти помогнат с каквото могат
Внимавай, не бързай, можеш да вземеш кола на 300 000км. и да я караш още толкова без сериозни проблеми, а можеш да вземеш и някоя на 150 000км и да се скъсаш от ремонти ( искам да ти кажа че 10г лимузина е горе- долу на 250- 300 000 км. с нормално каране) под тази граница има нещо съмнително даже скоро мярнах в мобилето е39 530Д тюринг 99г. на 130 000км. някъде аз това не го вярвам
това мога да ти кажа с моя скромен опит,и двата автомобила не са евтини, като седмицата е малко по скъпа от петицата, но пък е по здрава така че.....
изчакай и други мнения преди да се хвърлиш, че може и аз да съм сбъркал някъде
Успех
п.п. не се радвай много на акциза.. скоро ще измислят аналогичен данък мамицата им.....
Re: e38 730d или e39 530d?
е че човекът ако е предвидил 10 000 евро, защо да си купува е39? Аз също сондирам мнения отвсякъде защото си търся е38 за купуване, а и ми предлагаха е39 и стигнах до извода че седмата серия дори може да се окаже по-евтина за поддръжка. И накрая да ти кажа че до сега не съм имала собствено БМВ, ами това е което ми казват хора разбиращи от марката. Успех с покупката
[url="http://www.nikgrey.com/smokefree/"]
[/url]
[/url]
- guBaHeTo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: BMW M5 или M3
- Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI
Re: e38 730d или e39 530d?
Определено 7цата е колата ! В такъв автомобил на времето са вложени сериозни средства тъй като се има впредвид, че ще ги карат тогавашните баровци и с това производителите не са правили компромиси ... всичко под бизнес класа може да имаш 1но на ум, че са допуснали да сложат нещо по-слабо! За да не те преметнат търговците задължително вземи с тебе човек дето да е наясно с дизела кое как и защо, един вид се застраховай с мнението на твой доверен монтьор
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: e38 730d или e39 530d?
Jessy написа:е че човекът ако е предвидил 10 000 евро, защо да си купува е39? Аз също сондирам мнения отвсякъде защото си търся е38 за купуване, а и ми предлагаха е39 и стигнах до извода че седмата серия дори може да се окаже по-евтина за поддръжка. И накрая да ти кажа че до сега не съм имала собствено БМВ, ами това е което ми казват хора разбиращи от марката. Успех с покупката
Здравей, тук визираме определен мотор който може да се окаже нож с две остриета най-добрият е в класа си, здрав, икономичен, но и доста скъп откъм потдръжка- турбо(което може и да се рециклира и излиза доста по евтинко, но ако е заминало... е скъпо), дюзи( по спомен~800лв едната, а има 6) и още куп други които не ги знам.Затова искам да кажа че специално за дизелова 5/7 серия с този мотор е доста рисковано да се копува евтина, защото после има голям процент да сменя доста работи за да я вкара в пътя, пък и в европа една хубава такава седмица върви около 9000 евро, дизела е по скъп от бензиновите варянти заради по голямото търсене и икономията коато дава този двигател комплектован с автоматична кутия е сигурно доста приятно изживяване( икономична и мощтна кола с автомат )
отворете мобилето и вижте колко струват 5/7 серия с този мотор от последните години на производство има и по 3000евро има и по 15 000евро, зависи от това как е потдържана и колко км. е въртяна, затова казвам на човека че за да купи истински автомобил да приготви 10 000 хул. за да му е мирна главата
не съм казвал на човека да си взема 5-ца! напротив, аз съм фен на седма серия и моята препоръка е да търси такава ( по качествен автомобил според мен)
колежке Jessy в правилна посока си се ориентирала това е колата и ако имаш възможност за бензинова действай, има доста изписано във форума за различните двигатели, колко горят, как се чупят, колко са скъпи и т.н. най евтиният варянт откъм потдръжка си остава 728и с М52Б28( части за него има навсякъде и е доста разпространен) малко по икономичен е от 740/ 735( които са доста по скъпи за потдръжка) и е лесен за обслужване, да не говорим че има хора които и кътните зъби му знаят
аз предлагам на колегата asy да си направи едно проучване за бензиновите и дизеловите мотори за частите които се сменят по често ( цени, работа, доставка) за да знае в какъв филм влиза)
абе дано съм го написал разбираемо, че май нещо се оплетох
Успех и на двамата и дано по скоро се сдобиете с мечтаните автомобили
Re: e38 730d или e39 530d?
е за мен знаеш че предпочитам бензин, и такава седма серия си търся, но щом колегата е решил да си взима дизел вярвам че си е направил добре сметка и е проверил всички вариянта, защото наистина комбинацията от автомат и тоя дизелов двигател е гадна за поправка и най-вече скъпа.
[url="http://www.nikgrey.com/smokefree/"]
[/url]
[/url]
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: e38 730d или e39 530d?
Jessy написа:е за мен знаеш че предпочитам бензин, и такава седма серия си търся, но щом колегата е решил да си взима дизел вярвам че си е направил добре сметка и е проверил всички вариянта,защото наистина комбинацията от автомат и тоя дизелов двигател е гадна за поправка и най-вече скъпа.
тук, трябва много да се внимава, че ремонтите са.. покупката на колата ще ти се стори като " първата вноска"
Re: e38 730d или e39 530d?
gh0sts написа:
Здравей, тук визираме определен мотор който може да се окаже нож с две остриета най-добрият е в класа си, здрав, икономичен, но и доста скъп откъм потдръжка- турбо(което може и да се рециклира и излиза доста по евтинко, но ако е заминало... е скъпо), дюзи( по спомен~800лв едната, а има 6) и още куп други които не ги знам.Затова искам да кажа че специално за дизелова 5/7 серия с този мотор е доста рисковано да се копува евтина, защото после има голям процент да сменя доста работи за да я вкара в пътя, пък и в европа една хубава такава седмица върви около 9000 евро, дизела е по скъп от бензиновите варянти заради по голямото търсене и икономията коато дава този двигател комплектован с автоматична кутия е сигурно доста приятно изживяване( икономична и мощтна кола с автомат )
отворете мобилето и вижте колко струват 5/7 серия с този мотор от последните години на производство има и по 3000евро има и по 15 000евро, зависи от това как е потдържана и колко км. е въртяна, затова казвам на човека че за да купи истински автомобил да приготви 10 000 хул. за да му е мирна главата
не съм казвал на човека да си взема 5-ца! напротив, аз съм фен на седма серия и моята препоръка е да търси такава ( по качествен автомобил според мен)
колежке Jessy в правилна посока си се ориентирала това е колата и ако имаш възможност за бензинова действай, има доста изписано във форума за различните двигатели, колко горят, как се чупят, колко са скъпи и т.н. най евтиният варянт откъм потдръжка си остава 728и с М52Б28( части за него има навсякъде и е доста разпространен) малко по икономичен е от 740/ 735( които са доста по скъпи за потдръжка) и е лесен за обслужване, да не говорим че има хора които и кътните зъби му знаят
аз предлагам на колегата asy да си направи едно проучване за бензиновите и дизеловите мотори за частите които се сменят по често ( цени, работа, доставка) за да знае в какъв филм влиза)
абе дано съм го написал разбираемо, че май нещо се оплетох
Успех и на двамата и дано по скоро се сдобиете с мечтаните автомобили
Благодаря много на колегите и колежката за инфото, сега като размисля май си прав, че по добре да взема бензин, заради по-евтината му потдръжка и без това работата ми е такава ,че не ми се налага да навъртам много километри на месец и разходите за гориво няма да са големи, но някъде бях чел по форума, че 728-цата била много тромава ?! има ли нещо такова или е тромава за хора, които са свикнали на 740i или 750i
Колежката Jessy, ако ме изпревари с покупката, моля да се похвали и да разкаже за впечатленята си.
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: e38 730d или e39 530d?
за нищо колега, аз ти предлагам да разгледаш и подфорум Е39, там има доста теми за 3-литровият дизел, като вървеж съм чувал че дизела къса вратове все пак е 410нм. което не си е шега работа, докато 2.8 е 280нм. изчакай и другите колеги с 730Д за малко повече инфо относно вървеж и т.н. за 728и немога да ти кажа много, но съм чел от хора които са имали такава че не е слаб мотора и доста добре си върви
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: e38 730d или e39 530d?
728 никак не е тромав в купето на е38 даже е супер
има една 728 която се продава със чисто нови скорости типтроник, може да я погледнеш, колата е слънце
viewtopic.php?f=46&t=201354
има една 728 която се продава със чисто нови скорости типтроник, може да я погледнеш, колата е слънце
viewtopic.php?f=46&t=201354
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: e38 730d или e39 530d?
gh0sts написа::wave: за нищо колега, аз ти предлагам да разгледаш и подфорум Е39, там има доста теми за 3-литровият дизел, като вървеж съм чувал че дизела къса вратове все пак е 410нм. което не си е шега работа, докато 2.8 е 280нм. изчакай и другите колеги с 730Д за малко повече инфо относно вървеж и т.н. за 728и немога да ти кажа много, но съм чел от хора които са имали такава че не е слаб мотора и доста добре си върви
М57Д30 - 193 коня е с Въртящ момент (Нм/Обороти)- 430/2000 Нм/Оборота .... с само 410 мисля, че е 184 коня варианта. Вратове чак не чупи ... но ги огъва М5 чупи вратове. - лично мнение. Е38 730дА е доста пъргава
аз рециклирах турбото и сега като я стъпча определено ми се "огъва" вратлето, изпреварването пък е направо
адски кеф. Това и е от книжката ТТ данни. И да ... Е38 > Е39
МОДИФИКАЦИЯ: 730 d (193 Hp)
Тип купе- Седан
Брой врати- 4
Брой места- 5
Дължина- 4984 мм
Широчина- 1862 мм
Височина- 1435 мм
Междуосие- 2930 мм
Предна следа- 1552 мм
Задна следа- 1568 мм
Максимален обем на багажника- 500 л
Двигател
Разположение на двигателя- Отпред, надлъжно
Работен обем- 2926 см3
Мощност- 193 к.с.
При обороти- 4000
Въртящ момент (Нм/Обороти)- 430/2000 Нм/Оборота
Горивна система- Дизел
Наличност на компресор- Турбокомпресор
Газоразпределителен механизъм- Не
Разположение на цилиндрите- Редови
Брой цилиндри- 6
Ход на бутало- 0 мм
Степен на сгъстяване- 18
Брой клапани на цилиндър- 4
Гориво- дизелово гориво
Окачване
Тип очакване (отпред)- Пружина
Тип очакване (отзад)- Пружина
Спирачна система
Предни спирачки- Дискове
Задни спирачки- Дискове
ABS (Антиблокираща система)- Да
Управление и хидравлика
Тип кормилно управление- Не
Сервоусилвател- Хидроусилвател
Показатели
Максимална скорост- 220 км/ч
Време от 0-100 км/ч- 8.9 c
Разход - градско- 12.1 л/100км
Разход - извънградско- 6.8 л/100км
Обем на резервоара- 85 л
Собствено тегло- 1830 кг
Максимално допустима маса- 2365 кг
Размер на гуми- 215/65R16V
Re: e38 730d или e39 530d?
asy написа:
Колежката Jessy, ако ме изпревари с покупката, моля да се похвали и да разкаже за впечатленята си.
Ми колега аз лятото (отпуската) ще ходя до Германия с един познат за е38 да си взема, защото аз съм решила да е 728 твърдо, а тука се нагледах на какви ли не таратайки, много се отчаях от вкарваните автомобили и най-вече от продавачите им. Иначе бъдете сигурни че ще се похваля първо на вас за придобивката си, само да дойдо това време
[url="http://www.nikgrey.com/smokefree/"]
[/url]
[/url]
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: e38 730d или e39 530d?
Jessy написа:asy написа:
Колежката Jessy, ако ме изпревари с покупката, моля да се похвали и да разкаже за впечатленята си.
Ми колега аз лятото (отпуската) ще ходя до Германия с един познат за е38 да си взема, защото аз съм решила да е 728 твърдо, а тука се нагледах на какви ли не таратайки, много се отчаях от вкарваните автомобили и най-вече от продавачите им. Иначе бъдете сигурни че ще се похваля първо на вас за придобивката си, само да дойдо това време
давай да идвам с теб, че много време вече търся моята бима
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: e38 730d или e39 530d?
странна работа ....
M57D30
The 2.9 L (178 cu in) M57D30 (M57D29) was introduced in 1998. Two versions were originally produced, both at 135 kW (181 hp) at 4000 rpm but with either 390 N·m (288 lb·ft) at 1750-3200 rpm or 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm. The power output was increased to 142 kW (190 hp) at 4000 rpm in 2000.
Applications:
* 135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 390 N·m (288 lb·ft) at 1750-3200 rpm
o E39 530d
o E46 330d/330xd
* 135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm
o E38 730d
o E53 X5 3.0d
* 142 kW (190 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm
o E38 730d
o E39 530d
Хммм ... по книжката обаче е 430???
M57D30
The 2.9 L (178 cu in) M57D30 (M57D29) was introduced in 1998. Two versions were originally produced, both at 135 kW (181 hp) at 4000 rpm but with either 390 N·m (288 lb·ft) at 1750-3200 rpm or 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm. The power output was increased to 142 kW (190 hp) at 4000 rpm in 2000.
Applications:
* 135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 390 N·m (288 lb·ft) at 1750-3200 rpm
o E39 530d
o E46 330d/330xd
* 135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm
o E38 730d
o E53 X5 3.0d
* 142 kW (190 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm
o E38 730d
o E39 530d
Хммм ... по книжката обаче е 430???
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: e38 730d или e39 530d?
аз залагам на книжката... все пак там трябва да е най точно
М57Д30 без ванус трябва да е 410нм. абе все пак говорим за разлика от 20нм. която при наличието на 400 едвали ще се усети
М57Д30 без ванус трябва да е 410нм. абе все пак говорим за разлика от 20нм. която при наличието на 400 едвали ще се усети
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани