Въпрос е38 4.4и

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Въпрос е38 4.4и

Мнение от netmurder » 13 Апр 2010, 2:10

Възможно ли е да се сложи на е38 4.4и, мотор от Х5 4.6ис...?И ако да освен мотора дали трябва да се сменят и скоростите или са същите?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Athnes
Пол: Мъж
Кара: малко
Мечтае да кара: Е23 с много екстри

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от gh0sts » 13 Апр 2010, 22:21

доста сериозен мотор :shock: може да се сложи всичко във всяка кола, но зависи докъде стига ентусиазма ти ;)
ще стане може би лесно, но трябва да вземеш и кутията си мисля, защото този Х5 е спортен и може да има разлика в кутийте, но не съм 100% сигурен, защото м62Б46 почти доближава нютон метрите на С62Б50 :shock: надявам се да получиш отговор от колегите ;)
Изображение
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от tngeorgiev » 14 Апр 2010, 7:20

netmurder написа:Възможно ли е да се сложи на е38 4.4и, мотор от Х5 4.6ис...?И ако да освен мотора дали трябва да се сменят и скоростите или са същите?


Моторите трябва да са еднакви,но електрониката е различна, както и идеята за сравнение на вседеход и лимузина. Отделен въпрос е защо ти трябва 4.6 на мястото на 4.4 :shock:
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от netmurder » 14 Апр 2010, 19:17

Ами веднага мога да ти изтъкна една причина 4.4 = 286к.с. 4.6 = 347к.с., а и нали може като се смени мотора да се смени и електрониката? Само не знам дали трябва да се смени скоростната кутия.... Някой по запознат с това може да помогне с отговора....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 29.01.2010
Пол: Мъж
Кара: Е38 2.5

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от jekuu » 14 Апр 2010, 20:18

На Х5 кутията е коренно различна от тази на Е38, няма как да стане! Мисля че тази на 4.4-то си е достатачно здрава да издържи и 4.6-то! Успех :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от tngeorgiev » 14 Апр 2010, 21:02

netmurder написа:Ами веднага мога да ти изтъкна една причина 4.4 = 286к.с. 4.6 = 347к.с., а и нали може като се смени мотора да се смени и електрониката? Само не знам дали трябва да се смени скоростната кутия.... Някой по запознат с това може да помогне с отговора....


- признавам че аз 4.6 не съм карал ( дори не съм виждал на х5, те те в БГ са само дизели :mhihi: май ), но от моята кола (265кс с оригинален чип) знам че повече са само ядове колега, не мисля че ти трябват освен за рулетка :shock:
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от netmurder » 15 Апр 2010, 0:40

Колега говорим май за различни неща...... Това са два различни мотора, не става дума за никакви чипове!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от IL\M » 15 Апр 2010, 14:32

Какъв е този "Оригинален чип", с който се вдигат ~30 конски сили на бензинов агрегат? Замервана ли е?

Иначе и на мен ми е интересно ...кутията от 4.4/4.0 ще издържи ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Athnes
Пол: Мъж
Кара: малко
Мечтае да кара: Е23 с много екстри

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от gh0sts » 15 Апр 2010, 14:54

колега един съвет, ако можеш вземай и кутията с мотора 4.6 за да нямаш проблеми! всичко е сметнато, разликите в нютон метрите не е кой знае колко голяма, но е достатъчна да сринеш кутията на 4.4 без проблеми. и все пак имай предвит че едва ли са много хората които са сменяли такива мотори и знаят кой автомат ще издържи и кой не.
Изображение
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: България
Пол: Мъж
Кара: e46 m3
Детайли за колата: rd sport dme soft,cams and heders.koni fsd

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от mmmotorwerke » 23 Апр 2010, 17:30

Излкуцително интересна тема.Тази операциа сам я пражил преди 4 год.информациата ми се однася за us models (не сам в европа).Двигатела влиза без проблем.нестата които триабва да прехварлис са следните:картера,лапите на мотора(motor mout braket)и линиите до масления филтар.састо така сте триабва да преспособис филтарната кутиа.Скорости и двете коли са оборудвани сас 5hp24zf (поне тук)рaзликата е вав torque convertor и задниа капак на кутиата които се смениа за 20 мин.това са нестата които триабва да отидат от x5 вав е38.успехи
http://www.qualityoils.eu
CASTROL,MoBIL,Оригинални масла,Масла за скоростни кутии,Филтри

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Въпрос е38 4.4и

Мнение от 7BREYTON » 27 Апр 2010, 13:39

добре де нали обаче има 740i Sport който е малк по различен чистият 740i - е е едва ли не най дорбрата Е38 която може да се избере.

The gas mileage difference comes from the 3:15 final drive ratio of the "i" sport vs any non-sport model. The standard ratio is 2.93:1. This means that at any given road speed (MPH) the engine speed (RPM) is higher resulting is lower mileage. This is exacerbated by the larger wheels and wider tires that create more grip but greater resistance.

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=791084
http://www.meeknet.co.uk/E38/bmw_e38_buying_guide.htm


The true Sports models have a few identifying features:

M-Parallel 18" Alloys
Shadowline / Bodycolour exterior
M Steering wheel
Anthracite headlining
S-EDC
Contour seats


The correct torque-converter and differential are difficult to check, the only definite method is to contact BMW Customer Services to obtain the original specification. However, the presence of an anthracite (black) headlining is a good visual clue as these are extremely difficult to retrofit. There are many E38's that have most of the other options that are not Sports models. Recently I looked into a method for discerning between a 740i and a 740i Sport, the following method will ensure, at least, that the correct final-drive unit is fitted:

Use OBC hidden function 8 to display KPH; set cruise to 123KPH on a level road
(the speedo will show 80MPH/128KPH as it over-reads by 4%)

Use OBC hidden function 7/2 to show RPM

A non-Sport model will show 2305 - 2310 RPM
A Sport model will show 2475 - 2480 RPM

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook