е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
Колеги, след като четох , слушах , гледах и какво ли още не, не мога да проумея, защо всеобщо мнение , е че този модел не може да се кара с такава скорост и то постоянно. Знам, че ще кажете, че това им е основен проблем на тези машини, не се охлажда добре и дрън дрън. Хубаво де, до наякъде съм съгласен с вас, обаче,ако беше толкова несполучлив двг, до сега да е имало поне 500 000 съдебни дела към БМВ:)
И още нещо,може ли някой да обясни нагледно,научно , въобще разбираемо, защо не може/може, какво се изисква и т.н. за да не прегрее този двг на дълъг път с такива скорости. За мен тази кола и съответно двг. към нея не са създадени за скорости от сорта на 160-170 и т.н. Все пак, явно хората са си преценили , че двигателя си струва.
Дали е въпрос на подръжка, обслужване и т.н. Все пак и други компании ползват 2.5литров двг. дизел.
Ще бъда благодарен от вашето съдействие.
И още нещо,може ли някой да обясни нагледно,научно , въобще разбираемо, защо не може/може, какво се изисква и т.н. за да не прегрее този двг на дълъг път с такива скорости. За мен тази кола и съответно двг. към нея не са създадени за скорости от сорта на 160-170 и т.н. Все пак, явно хората са си преценили , че двигателя си струва.
Дали е въпрос на подръжка, обслужване и т.н. Все пак и други компании ползват 2.5литров двг. дизел.
Ще бъда благодарен от вашето съдействие.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
Ами колега, на нито една машина няма да и е приятно да работи продължително време в максимума си, камо ли като ресурса и е най-вероятно преполовен вече от бивши собственици...
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
препоръчителната скорост за тдс е около 160 км максимум особено на седмица и мотора не е калпав а в повечето случаи всичко идва от ненавременно или непълно обслужване (водна помпа термостат виско профилактика на радиатори )
Барай шишарката Минкеее ....
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
Нещо това със тази скорост на седмица не ми се връзва..... ще разясните ли малко повече
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
колега и аз карам Е38 тдс и ми се струва че продължително каране сас 170 не тормози мотора! но от 200 и нагоре (
ако може ) си е зор за тдс-а на това купе все пак седмака тежи почти 1800кг.
имам приятел с Е30 2.0 които два пъти му претопля мотора след продалжително каране с 200 и.. и двата пати повлича буталото на 6-ти цил. и се чупи казва че стрелката на температурата не мърда но в деиствителност не сварва да охлади последните цилиндри и започва да прегрява от там
ако може ) си е зор за тдс-а на това купе все пак седмака тежи почти 1800кг.
имам приятел с Е30 2.0 които два пъти му претопля мотора след продалжително каране с 200 и.. и двата пати повлича буталото на 6-ти цил. и се чупи казва че стрелката на температурата не мърда но в деиствителност не сварва да охлади последните цилиндри и започва да прегрява от там
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
колеги значи незнам обаче моята тдс от стара загора до пазарджик по магистралата 190/ч на автопилот ги подаржаше и нямаше проблеми
- 7ца на въглища
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.05.2007
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
Теоретично редовият шестак има два недостатъка при по-голямо термично натоварване.
1. Охлаждането е от първи към шести цилиндър и поради по-големия брой цилиндри и дължина и само един воден кръг, охладителната течност докато достигне до шести цилиндър е вече доста загрята и следователно не го охлажда добре. При веобразния дължината е само 3 цилиндъра, а тук са шест.
2. Главата е монолитна и прекалено дълга, което я прави склонна към изкривяване. (при редовите шестаци на камионите всеки цилиндър е с отделна глава).
V12 имат същите проблеми.
Имаше и много по-лош двигател на БМВ от 2.5 тдс.
Спомнете си за 2.4 тд, чиято глава не изкарваше повече от 100 000 км
1. Охлаждането е от първи към шести цилиндър и поради по-големия брой цилиндри и дължина и само един воден кръг, охладителната течност докато достигне до шести цилиндър е вече доста загрята и следователно не го охлажда добре. При веобразния дължината е само 3 цилиндъра, а тук са шест.
2. Главата е монолитна и прекалено дълга, което я прави склонна към изкривяване. (при редовите шестаци на камионите всеки цилиндър е с отделна глава).
V12 имат същите проблеми.
Имаше и много по-лош двигател на БМВ от 2.5 тдс.
Спомнете си за 2.4 тд, чиято глава не изкарваше повече от 100 000 км
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
За нищо не стават, де*ба и шестаците
- kapanec_72
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
колеги за файтонджийте не нестава тдс иска пдръшка па да караш с200-та по наще пътища трябва даси
0897058321
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
До тук добре, само дето след като имат проблем с охлаждането и с единия наличен кръг, не би ли могло да се измисли нещо по този въпрос,имам предвид да речем ел.перка, по голям радиатор и т.н. ИНтересувам се, щото така или иначе съм си ок с тази модификация,още повече, че патувам много из чужбина и ми е супер икономична колата за тези параметри,така че не мисля за смяна и тем подобни.
Ако някои е правил нещо подобно или има някакви мнения нека да ги сподели.
Ако някои е правил нещо подобно или има някакви мнения нека да ги сподели.
- pit55
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Re: е38 тдс Постоянна скорост 200км/ч
boris_k написа:Ами колега, на нито една машина няма да и е приятно да работи продължително време в максимума си, камо ли като ресурса и е най-вероятно преполовен вече от бивши собственици...
Така си е, не е проблем високата скорост, оборотите са проблема. Триене-мазане=загряване и от там вече котето се окоти. Карайте си колите разумно за да може да им се радвате дълго време
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани