Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 8.12.2008

Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от bmw_power_x5 » 19 Фев 2010, 0:43

Колего тъи като съме решил да си взимам Е38 730D имам няколко въпроса към вас защото изчетох всичко така и не намерих отговор....

1.Като цяло здрав ли е двигателя?
2.Как е автоматика на този модел 99' защото чувам доста противоречиви мнения че се бил трошел много и т.н. и т.н. и сменя ли му се маслото ?
3.Може ли да се направи диагностика и преглед на автоматика дали е читав и къде бихте ми препоръчали читав серзвиз за София и Варна?
4.Лесно ли се прави диагностика на турбото и трябва ли да се сваля задължително за да се направи диагностика и как може да се разбере дали е читаво?
5.Колко масло харчи турбото на 10 000км защото четох разни мнения че пие половината и ако го харчи половината това нормално ли е?
6.Нормално ли е при превключване на D като се подаде веднага газ за потегляне да се получава подритване?
7.Колко ви е каското за година и какъв данък плащате?

Благодарско за обърналите ми внимание по въпросите защото колеги може да се каже че от ваще отговори зависи дали ще си взема такова БМВ.......... :) :) :) :) :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от cod-cdbp » 19 Фев 2010, 2:26

bmw_power_x5 написа:Колего тъи като съме решил да си взимам Е38 730D имам няколко въпроса към вас защото изчетох всичко така и не намерих отговор....

1.Като цяло здрав ли е двигателя?
2.Как е автоматика на този модел 99' защото чувам доста противоречиви мнения че се бил трошел много и т.н. и т.н. и сменя ли му се маслото ?
3.Може ли да се направи диагностика и преглед на автоматика дали е читав и къде бихте ми препоръчали читав серзвиз за София и Варна?
4.Лесно ли се прави диагностика на турбото и трябва ли да се сваля задължително за да се направи диагностика и как може да се разбере дали е читаво?
5.Колко масло харчи турбото на 10 000км защото четох разни мнения че пие половината и ако го харчи половината това нормално ли е?
6.Нормално ли е при превключване на D като се подаде веднага газ за потегляне да се получава подритване?
7.Колко ви е каското за година и какъв данък плащате?

Благодарско за обърналите ми внимание по въпросите защото колеги може да се каже че от ваще отговори зависи дали ще си взема такова БМВ.......... :) :) :) :) :)


1. като знам че е дизелов и че е скъсан от каране, като цяло би трябвало да е здрав.
2. автомата се кара дългосрочно ако се сменя маслото, каквото ще да е, така мисля аз.
3. автомата може в Джемини да се прегледа както и при един познат майстор ( не ми се прави реклама), но понякога е леееко трудно да не кажа невъзможно да се намери предстоящ проблем, така че е относително.
4. турбото най-лесно се разбира по харчелъка на масло и какви звуци издава когато работи, и като цяло за мен като почитател и притежател на атмосферка, турбото си му трябват малко по специални масла, и превантивно да се отремонтира при най-малки забележки, течове звуци и тн.
5. не е нормално да харчи масло, в такива количества, това значи че турбото пропуска масло и в един момент се стига до един необратим процес, при който маслото от турбото се нагнетява в мотора, възпламенява се и дори да се опиташ да изгасиш мотора той си върти без да спира, в прекъсвач докато не се строши.
Пример: http://www.youtube.com/watch?v=q4fxjKnuI4Y
6. нормално е, само дето не е нормално да се прави по този начин, включва се на D, и след един момент се подава газ. А да не ти казвам какво причиняваш на колата.
7. А кой плаща данък за тези прекрасни черни пътища? :evil: :evil: :evil:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от cecoboy » 19 Фев 2010, 15:41

bmw_power_x5 написа:6.Нормално ли е при превключване на D като се подаде веднага газ за потегляне да се получава подритване?


Ау "сакън" бе! Недей така да правиш ша потрошиш кутията.Както написа колегата първо включваш един момент и после газ! Не случйно на по-новите автоматици лоста се мърда от P-паркинг само с натисната спирачка именно това да се избегне. На моя ТДС не е така ама мислех че на 730 вече е така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от bmwmania » 19 Фев 2010, 17:11

cecoboy написа:
bmw_power_x5 написа:6.Нормално ли е при превключване на D като се подаде веднага газ за потегляне да се получава подритване?


Ау "сакън" бе! Недей така да правиш ша потрошиш кутията.Както написа колегата първо включваш един момент и после газ! Не случйно на по-новите автоматици лоста се мърда от P-паркинг само с натисната спирачка именно това да се избегне. На моя ТДС не е така ама мислех че на 730 вече е така.

Стига бе!!! При мене, ако не съм натиснал спирачката нема мърдане на лоста :roll: пък и аз съм с TDS-че ???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от cecoboy » 19 Фев 2010, 19:10

bmwmania написа:
cecoboy написа:
bmw_power_x5 написа:6.Нормално ли е при превключване на D като се подаде веднага газ за потегляне да се получава подритване?


Ау "сакън" бе! Недей така да правиш ша потрошиш кутията.Както написа колегата първо включваш един момент и после газ! Не случйно на по-новите автоматици лоста се мърда от P-паркинг само с натисната спирачка именно това да се избегне. На моя ТДС не е така ама мислех че на 730 вече е така.

Стига бе!!! При мене, ако не съм натиснал спирачката нема мърдане на лоста :roll: пък и аз съм с TDS-че ???


Ами мойта не беше така! Значи радвай се! :) Щото всеки път като дам на някой да кара и изтръпвам да не направи така първо газ и после на скорост!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от bmwmania » 19 Фев 2010, 19:54

твойта с 5 или 6 скорости е?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от cecoboy » 19 Фев 2010, 20:53

Ами то има ли с 6 скорости ТДС-и :shock: Има 2,3,4 и D на D мисля че включва до 5-а а чел съм за овердрайв нещо си дето било нещо като 6-а скорост ама мойта май не съм я усещал да включва 6-а!

Сори за :OT: -а колега!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 8.12.2008

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от bmw_power_x5 » 19 Фев 2010, 22:27

Колеги питам ви този въпрос за скоростите защото като гледах една 7-ца и човека ми каза нищо и няма на кутията само ако след като включиш на Д и подадеш газ се получава подритване заради това не трябвало да се прави така значи демек от ваще мнения да разбирам че това е нормално ако така се стартира и не трябва така да се тръгва демек t.e. на кутията и няма нищо ........И БТВ ще ми отговори ли все пак някои на другите въпроси гледам че има доста каращи такава кола ?!?!? :kuku: :kuku: :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от 7BREYTON » 19 Фев 2010, 23:04

Данъка зависи от обшината в която ще я регистрираш - има разлики - ама подготви се за 350-400лв на година -
ГО- към 250лв. каско - 1200-1400лв. + винетка + тук там някои фиш - 2 бона от въздуха на година за Е38.

Аз също още се чудя дали да пипам маслото на скоростната кутия.

турбото на М57Д30 - 193 НР - е Turbo 2.9L D M57 1999-2003 Garrett GTV2556V 454191-6 - OEM Part No. 2247691F2248907G. не би трябвало да се чува свистене, звънене и т.н. само готин плътен звук като тъпчиш.

намирай някоя дето те кефи по запазена и се мятай.

късмет :)

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 8.12.2008

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от bmw_power_x5 » 20 Фев 2010, 0:01

A kaто цяло скоростната кутия конкретно за 730Д питам добри ли са и дажат ли много ядове какви са ви наблюденията щото имам пряки наблюдения варху Х5 Е53 след фасе и са много проблемни ?!?!?!?И колко масло ви харчи турбото ?!?!?

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 8.12.2008

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от bmw_power_x5 » 23 Фев 2010, 0:35

bmw_power_x5 написа:A kaто цяло скоростната кутия конкретно за 730Д питам добри ли са и дажат ли много ядове какви са ви наблюденията щото имам пряки наблюдения варху Х5 Е53 след фасе и са много проблемни ?!?!?!?И колко масло ви харчи турбото ?!?!?

И някои може ли да ми обясни каква е разликата между 7мак 184 коня и 7мак 193 и все пак колеги няма ли някои които да иска да отговори на въпросите ми?!?!?!? (think)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от cecoboy » 23 Фев 2010, 8:01

Колега мога само да ти кажа че за по-сериозни неща като турбо,ГНП,двигател , скоростна кутия във Варна освен във официялния сервиз Варна Карс недей да ходиш. Там и ако успееш да се свържеш със Жоро шефа на сервиза изобщо няма да имаш грижи. Скъпо бачкат ама тоя Жоро 90% като съм ходил само докато ме поразпита кво прави колата и вече знае какво и има. А и си държат на гаранциите на мен са ми правили гаранционен ремонт и то не евтин!
За скоростите не мога да ти кажа за твойта при мен лесно щото са еднакви с на Е39 и за 500-800лв. квото и да стане вземаш втора ръка.
Турбото е нормално да харчи но колко зависи от теб! Те новите пият масло кво остава това абе отиваш при майстор и ще ти каже дали е в рамките на нормалното.
А за това доколко са читави скоростните кутии съм чувал че по-старите без типтроника издържали повече но така или иначе нямаш избор при колата на която си се спрял.
Ай със здраве да я караш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от 7BREYTON » 23 Фев 2010, 23:26

bmw_power_x5 написа:
bmw_power_x5 написа:A kaто цяло скоростната кутия конкретно за 730Д питам добри ли са и дажат ли много ядове какви са ви наблюденията щото имам пряки наблюдения варху Х5 Е53 след фасе и са много проблемни ?!?!?!?И колко масло ви харчи турбото ?!?!?

И някои може ли да ми обясни каква е разликата между 7мак 184 коня и 7мак 193 и все пак колеги няма ли някои които да иска да отговори на въпросите ми?!?!?!? (think)






730d (184hp) (E38)

Body type Sedan
Quantity of places 5
Engine type L6
Volume of the engine, cubic cm 2937
Capacity, H. p./turns in a minute 184/4000
Twisting moment, Nanometer/turns in a minute 410/2000
Forced aspiration Turbo-supercharging
Valves on the cylinder 4
Engine arrangement In front, it is longitudinal
The feed system Diesel
Drive gear type The rear
The mechanical -
The automatic 5
Front suspension Independent, spring-loaded rack, the bottom cross-section lever, diagonal extensions, an antiroll bar
Rear suspension Independent, multilever with longitudinal, cross-section levers, screw springs, an antiroll bar
Front brakes The disk ventilated
Rear brakes The disk
The maximum speed, km/h 220
Dispersal to 100 km/h, sec 9
Fuel type Diesel
The expense, L per 100 km 12.1
Length, mm 4985
Width, mm 1860
Height, mm 1430
Wheelbase, mm 2930
Track of wheels in front, mm 1550
Track of wheels behind, mm 1570
Ground clearance, mm 120
The size of tyres 215
The equipped weight, kg 1830
Fully loaded mass, kg 2365
Luggage compartment volume, L 500
Volume of a fuel tank, L 85




730d (193hp) (E38)

Body type Sedan
Quantity of places 5
Engine type L6
Volume of the engine, cubic cm 2938
Capacity, H. p./turns in a minute 193/4000
Twisting moment, Nanometer/turns in a minute 430/2000
Forced aspiration Turbo-supercharging
Valves on the cylinder 4
Engine arrangement In front, it is longitudinal
The feed system Diesel
Drive gear type The rear
The mechanical -
The automatic 5
Front suspension Spring-loaded rack, the bottom cross-section lever, diagonal extensions, an antiroll bar
Rear suspension Multilever with longitudinal, cross-section and diagonal levers, screw springs, an antiroll bar
Front brakes The disk ventilated
Rear brakes The disk
The maximum speed, km/h 220
Dispersal to 100 km/h, sec 8
Fuel type Diesel
The expense, L per 100 km 11.7
Length, mm 4985
Width, mm 1860
Height, mm 1440
Wheelbase, mm 2930
Track of wheels in front, mm 1550
Track of wheels behind, mm 1570
Ground clearance, mm 120
The size of tyres 215
The equipped weight, kg 1830
Fully loaded mass, kg 2365
Luggage compartment volume, L 500
Volume of a fuel tank, L 85
Added by:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 13.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 Turbo
Мечтае да кара: горе посоченото
Детайли за колата: E30 Turbo

Re: Е38 730D oсновни въпроси за бъдещи купувачи.Благодарско!!!!!

Мнение от e30_ » 27 Мар 2010, 12:06

здрав е мотора даже е много добур според мен градско харчи малко колата си върви прилично за този мотор само и направи по обстоен предлед в някой сервиз имай предвид че горивната помпа е бая скъпа ( :cry: )

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook