е38 750и или 730д
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: е38 750и или 730д
kiedmobil написа:ами 730 в стара загора 24л на 100 колега 750 не може да се изхрани аз мислех 750 обаче при този разход благодаря и 5000 ще ти трябват за метан такаче 730 д
а като е в Стара Загора ти на къси пасове ли го караш, защото този разход е ненормално голям, и ми говори че по скоро ти я караш докато загрее и после гасиш, и така всеки път.
Re: е38 750и или 730д
тука трафика е ужасен и не могат да карат само спирачка и само легнали полицаии и дупки този разход е на мои колега колата му е читава аз тази кодина зимата под 15/100 непаднах на тдс миналата година в софия 11/100 на тдс такаче в стз гори пове4е
- hallokalo1
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: e31 e34 e21
- Мечтае да кара: e 911 ;)
Re: е38 750и или 730д
_65536_kb_sec_ написа:kiedmobil написа:ами 730 в стара загора 24л на 100 колега 750 не може да се изхрани аз мислех 750 обаче при този разход благодаря и 5000 ще ти трябват за метан такаче 730 д
а като е в Стара Загора ти на къси пасове ли го караш, защото този разход е ненормално голям, и ми говори че по скоро ти я караш докато загрее и после гасиш, и така всеки път.
29,5/100 m70 varna!!!такижа 12 дето ги споменажат разни колеги....мойе,ама по инерция!каменарския баир
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: е38 750и или 730д
колеги какви са тези разходи градско 25-30л. тва са или издухани машини или карани с много настъпване от личен опит мога да споделя за М62Б35 без ванос, но в отлично състояние, градско Атина 18-20 с нормално каране и отвреме навреме настъпване за престрояване, но това е само ГРАДСКО което ще рече много, ама много сфетофари и брутални задръствания , а смесено гори около 14-15 което ще рече пак градско но в по лек режим - без задръствания и по малко сфетофари, а на магистралата 120км. 9л, което според мен е превъзходен разход за такава лимузина- за Е38 с ръчни скорости става въпрос .
За 740 М62 не мисля че е по голям разхода, просто V8-ците ако не се юркат горят колкото М52Б28, а ако настъпваш не можеш му хвана края, само ще спомена че при екстремно изпреварване 35-цата стига около 30л. но това е за много кратък момент и не се отразява много на разхода, незнам сигурно бащата попадна на много читав автомобил гледан, пазен и на сравнително малко км. 320 000 само за мен единственото логическо обяснение за огромния разход на големите мотори на БМВ е лошата потдръжка и най вече автомата който дава много голям комфорт градско но дотам, за дълги патувания не е от много голямо значение за мен дали е ръчка или автом., и все пак да не забравяме че лимузините на БМВ са за сравнително заможни костюмари с лични шофери и палети с кинти, това го казвам щото тук що годе завръзвам някой лев и още не съм ходил в сервиз ама ми треперат краченцата в очакване на деня в който ще ми замине зплатката че може и да не стигне, ама си заслужава и то много обаче е в пъти по добре от бенц S-klass мале едвам я разкарах от главата на бащата тая котурница-представяте ли си само задните амортисиори 4000 евра без труда, говорим за W140 и така де тва са личните ми наблюдения и с две думи СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ
За 740 М62 не мисля че е по голям разхода, просто V8-ците ако не се юркат горят колкото М52Б28, а ако настъпваш не можеш му хвана края, само ще спомена че при екстремно изпреварване 35-цата стига около 30л. но това е за много кратък момент и не се отразява много на разхода, незнам сигурно бащата попадна на много читав автомобил гледан, пазен и на сравнително малко км. 320 000 само за мен единственото логическо обяснение за огромния разход на големите мотори на БМВ е лошата потдръжка и най вече автомата който дава много голям комфорт градско но дотам, за дълги патувания не е от много голямо значение за мен дали е ръчка или автом., и все пак да не забравяме че лимузините на БМВ са за сравнително заможни костюмари с лични шофери и палети с кинти, това го казвам щото тук що годе завръзвам някой лев и още не съм ходил в сервиз ама ми треперат краченцата в очакване на деня в който ще ми замине зплатката че може и да не стигне, ама си заслужава и то много обаче е в пъти по добре от бенц S-klass мале едвам я разкарах от главата на бащата тая котурница-представяте ли си само задните амортисиори 4000 евра без труда, говорим за W140 и така де тва са личните ми наблюдения и с две думи СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: е38 750и или 730д
ЛИЧЕН ОПИТ: на 730dA
зареден фулмакс догоре резервоар - 85 литра
тръгване сутринта с 228355 км с фулмакс догоре резервоар - 85 литра
връщане - 229127 км с около 20 литра останали - изгорени приблизително 65 литра
772 km- със 65 litra - Аlpine OMV Diesel, значи средно на 100 km - 8.42 литра ми е харчила, а не съм карал с 90 ...
зареден фулмакс догоре резервоар - 85 литра
тръгване сутринта с 228355 км с фулмакс догоре резервоар - 85 литра
връщане - 229127 км с около 20 литра останали - изгорени приблизително 65 литра
772 km- със 65 litra - Аlpine OMV Diesel, значи средно на 100 km - 8.42 литра ми е харчила, а не съм карал с 90 ...
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- hallokalo1
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: e31 e34 e21
- Мечтае да кара: e 911 ;)
Re: е38 750и или 730д
градско 28,5 изжънградко 12леко крне по инерция 6 850и
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: е38 750и или 730д
Ей големи диваци сте )))
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: е38 750и или 730д
Първо силно се съмнявам колегата дето е пуснал темата , изобщо да си избира кола , защото не вярвам някой да се чуди между V12 бензин и R6 дизел Ако ме опровергае , ще се радвам , както и всички останали .
Та за 750и - понеже вероятността да намериш ръчка е около 0,0001% ще смятаме , че всички са автомат - всеки разход под 30 градско на 750и автоматик е в сферата на мечтите или нощно шофиране по булеварда
Та за 750и - понеже вероятността да намериш ръчка е около 0,0001% ще смятаме , че всички са автомат - всеки разход под 30 градско на 750и автоматик е в сферата на мечтите или нощно шофиране по булеварда
Re: е38 750и или 730д
добър ден момчета, реших да не отварям нова тема ами да пиша в тази, дано не е проблем Първо да почна от там че съм жена и не разбирам много от автомобили затова искам да ми дадете съвет относно полукпа на е38. Аз съм се насочила към едно 725тдс, но многото противоречиви коментари ме разубедиха. Искам да питам главно собствениците а такива седмици с този двигател дали имат много проблеми и колко струва на месец добрата му поддръжка. Също искам да попитам има ли логично обяснение изключително ниската цена на 730 бензин в Германия?? Благодаря Ви предварително
[url="http://www.nikgrey.com/smokefree/"]
[/url]
[/url]
- hallokalo1
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: e31 e34 e21
- Мечтае да кара: e 911 ;)
Re: е38 750и или 730д
acho.rs написа:Първо силно се съмнявам колегата дето е пуснал темата , изобщо да си избира кола , защото не вярвам някой да се чуди между V12 бензин и R6 дизел Ако ме опровергае , ще се радвам , както и всички останали .
Та за 750и - понеже вероятността да намериш ръчка е около 0,0001% ще смятаме , че всички са автомат - всеки разход под 30 градско на 750и автоматик е в сферата на мечтите или нощно шофиране по булеварда
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: е38 750и или 730д
Също искам да попитам има ли логично обяснение изключително ниската цена на 730 бензин в Германия?
Ще отговоря само на това защото е най-кратко - 730и е със стар V8 който не е особено мощен и пъргав - 211кс но пък харчи много здраво , заради това и не се търси . За 725ТДС и самия ТДС има изписано два вагона във форума ...
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: е38 750и или 730д
Jessy написа:добър ден момчета, реших да не отварям нова тема ами да пиша в тази, дано не е проблем Първо да почна от там че съм жена и не разбирам много от автомобили затова искам да ми дадете съвет относно полукпа на е38. Аз съм се насочила към едно 725тдс, но многото противоречиви коментари ме разубедиха. Искам да питам главно собствениците а такива седмици с този двигател дали имат много проблеми и колко струва на месец добрата му поддръжка. Също искам да попитам има ли логично обяснение изключително ниската цена на 730 бензин в Германия?? Благодаря Ви предварително
Здравей Jessy на почти всеки му се кара икономична седмица, но такъв филм няма и бензиновите и дизеловите агрегати имат своите недостатъци и предимства за бензинивите- 730 е произвеждан няколко години в началото на производството на модела и е нормално да има ниска цена плюс това съм чувал че сцепва блока, но това са само слухове и също така дава и много висок разход колкото 740,моят съвет е да не дърсиш такава забравих да ти кажа че 730и,735и,740и са с 8 цилиндрови бензинови двигатели като най безпроблемни са 740и и 735и отлични двигатели с достатъчно мощност с което возенето бързо се превръща в каране за дизеловите какво да ти кажа нямам опит с тях, но трябва да знаеш че покупката на такава седмица е доста рисковано като се има предвид че дизела е много предпочитан и каран и има доста голям варянт да попаднеш на автомобил който е навъртял 700 000-800 000 км. с превъртян километраж.За 725тдс можеш да прочетеш много в раздел Е34/Е32 там има много теми за този двигател.730д много добри думи чувам за този мотор як, икономичен 6 цилиндров плюс това има и много колеги мисля с такива и дано се включат в темата да хвърлят малко светлина какво друго да ти кажа има и 728и бензинова която се води най- икономичната бензинова, ако се кара нормално и е с ръчни скорости, абе с две думи вземаш бензин и се радваш на живота и високия разход или вземаш дизел и караш икономично докато не се шчупи нещо че много скъпи частите значи ако ще ползвате колата за дълги патувания най-добрият варянт според мен е 735и много здрав мотор и икономичен на магистралата 130-140км харчи 9-10л. това го казвам от личен опит градско похарчва, но не е голяма болка в Атина без задръствания около 16л. с ръчни скорости, а ско си вземеш автоматик очаквай всяка седмица да гори много. Това е от мен ще се радвам и ако други колеги се включат за да помогнат да намериш твоят баварец
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: е38 750и или 730д
Jessy написа:добър ден момчета, реших да не отварям нова тема ами да пиша в тази, дано не е проблем Първо да почна от там че съм жена и не разбирам много от автомобили затова искам да ми дадете съвет относно полукпа на е38. Аз съм се насочила към едно 725тдс, но многото противоречиви коментари ме разубедиха. Искам да питам главно собствениците а такива седмици с този двигател дали имат много проблеми и колко струва на месец добрата му поддръжка. Също искам да попитам има ли логично обяснение изключително ниската цена на 730 бензин в Германия?? Благодаря Ви предварително
Ако си вземеш читава 725, няма да има такова понятие месечна поддържка, имам общо 3ма приятели и аз един четвърти, все близки хора, който се предвижваме с този двигател, 3 петици и една 7ца, и трябва да ти кажа, че всички сме много доволни, както от разхода, така и от поддръжката, целта в случая ти е да подбереш първоначално, 725 във възможно най-добро състояние, с възможно най-малък пробег, за да няма проблеми в последствие, лошите коментари идват предимно от това, че много хора си купуват коли като гледат предимно цената да е евтина, и след това се почва, ама те тдс-ките били такива били онакива, ами извинявам се, но какво очакват от кола на 500 000-600 000км, как да не създава проблеми, аз лично препоръчвам ръчни скорости, заради по-ниския разход на гориво, по-здравата кутия, и по-евтината подръжка, а относно колегата над мен, за скъпата поддръжка на дизела, колега, тдс знаеш,че се слага на 3,5,7ма серия, в момента е залят пазара с такива на части, от там знаеш какво става с цените
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани