Акумулаторни премеждия
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nuke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: '05 BMW X5 3.0d
Акумулаторни премеждия
В началото на зимата реших да си пробвам печката как работи и в последствие едвам запалих...
Акумулатора си беше оригиналния (поне така си мисля) и вземах че го смених с Монбат 100 Ач 870 А пусков ток.
Като настана студа реших да си пусна печката един следобяд. След 15 минути работа влизам в колата и едвам запалих...
Момчето в сервиза набеди акумулатора че не става. Иначе и поизмерихме малко. Акумулатора си държи малко над 12 волта. Зарежда на 13.8 волта. Консумацията няколко минути след заключване е 0.5 А. Не беше угаснала само лампата на скоростния лост и подсветката на скоростите. След угасването им още малко трябва да падне.
Някакви идеи къде се крие ключа от бараката. Колкото и да гори тая печка все трябва да може след един пълен цикъл да се запали колата без особени проблеми.
Акумулатора си беше оригиналния (поне така си мисля) и вземах че го смених с Монбат 100 Ач 870 А пусков ток.
Като настана студа реших да си пусна печката един следобяд. След 15 минути работа влизам в колата и едвам запалих...
Момчето в сервиза набеди акумулатора че не става. Иначе и поизмерихме малко. Акумулатора си държи малко над 12 волта. Зарежда на 13.8 волта. Консумацията няколко минути след заключване е 0.5 А. Не беше угаснала само лампата на скоростния лост и подсветката на скоростите. След угасването им още малко трябва да падне.
Някакви идеи къде се крие ключа от бараката. Колкото и да гори тая печка все трябва да може след един пълен цикъл да се запали колата без особени проблеми.
Re: Акумулаторни премеждия
Мога само да кажа, че проблемът не е в консумацията на ток на печката. Аз я ползвам редовно за 15-20 мин. и никога не съм имал проблеми с паленето.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Акумулаторни премеждия
Аз също ползувам печката редовно, а покрай студовете карам само градско и до сега не съм имал проблеми с падане на акумулатора. Със сигурност има функция , която да следи печката да не ти изхаби акумулатора за да не може да запали колата. Може това нещо при теб да се е скапало .
Re: Акумулаторни премеждия
nuke написа:В началото на зимата реших да си пробвам печката как работи и в последствие едвам запалих...
Акумулатора си беше оригиналния (поне така си мисля) и вземах че го смених с Монбат 100 Ач 870 А пусков ток.
Като настана студа реших да си пусна печката един следобяд. След 15 минути работа влизам в колата и едвам запалих...
Момчето в сервиза набеди акумулатора че не става. Иначе и поизмерихме малко. Акумулатора си държи малко над 12 волта. Зарежда на 13.8 волта. Консумацията няколко минути след заключване е 0.5 А. Не беше угаснала само лампата на скоростния лост и подсветката на скоростите. След угасването им още малко трябва да падне.
Някакви идеи къде се крие ключа от бараката. Колкото и да гори тая печка все трябва да може след един пълен цикъл да се запали колата без особени проблеми.
акумулатора трабва да сочи 12.5- 13.0 волта без товар
трябва да зарежда на 14.7
между другото ако караш на къси растояния- всеки акумулатор си отива много бързо.. за година-две. може да се опиташ да му правиш изкуствено дишане като го рециклираш няколко пъти. ако е читав ще "поеме"
рециклирането става така:
1. пускаш само фаровете на колата и гледаш... в момента в които започнат да намаляват видно ги спираш и слагаш да се зарежда акумулатора на слаб ток.
2. като се зареди хубавичко- откачаш зареждалото и пак #1... и така 5-6 пъти.
ако "поеме"- ще видиш как времето което отнема на фаровете да намалят видимо ще се увеличава със всеки цикъл.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Акумулаторни премеждия
Както предполагам, колата е с автоматични
скорости, виж дали светлината на
скоростния лост гасне изобщо?
Това е индикатор дали колата заспива.
А 0.5А е сериозна консумация, изчакай
я поне 10-тина минути и провери, нормалната
консумация при заспал автомобил трябва да е
0.02-3А
скорости, виж дали светлината на
скоростния лост гасне изобщо?
Това е индикатор дали колата заспива.
А 0.5А е сериозна консумация, изчакай
я поне 10-тина минути и провери, нормалната
консумация при заспал автомобил трябва да е
0.02-3А
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Акумулаторни премеждия
стартера как ти е... аз моя му сменях четките а си мислех че е акумулатора хихии, и аз като теб след оригиналния сложих 100 монбат, беше наред всичко, обаче... след месец... само премигваше и едвам завърташе , четки от москвич и
Re: Акумулаторни премеждия
Да потвърждавам, при Е53 стартера също е
проблемен, дори има заместващ модел...
проблемен, дори има заместващ модел...
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: Акумулаторни премеждия
и при мен стартера върти сякаш ще загива акумулатора а всъщност е нов
та и при мен си е за ремонт
та и при мен си е за ремонт
Re: Акумулаторни премеждия
ако на студено не пали от ряз...акумулатора пада, а е нов...свещите са ОК... е от стартера...втулки или четки ремонта в "БОШ" е 60лв... и проблемите ти спират!
И аз се набутах акумулатор...свещи...и все падаше...а колата е едва на 100к километра...
сега докато натисна "старт/стоп" бутона до край и вече е запалила...
И аз се набутах акумулатор...свещи...и все падаше...а колата е едва на 100к километра...
сега докато натисна "старт/стоп" бутона до край и вече е запалила...
- nuke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: '05 BMW X5 3.0d
Re: Акумулаторни премеждия
Проблем със стартера няма - колата си пали като не е пускана печката. Иначе наистина върти едно тромаво такова. Но ми направи впечатление че като сложих новия акумулатор и въртеше много по-пъргаво. След два дена обаче беше на старото положение.
Иначе лампата на скоростния лост (автомат) гасне - но не за 10 минути примерно - сутрин не ми свети. Като я закарам да я измият утре-вдругиден ще ми я измерят и като е угаснала.
Относно късите разстояния - като цяло на късо се кара колата сутрин 20 км и вечер 20 км. Все трябва да може да възстанови изразходения за запалване ток. Спи на закрит паркинг колата.
И на мен ми направи впечатление зареждането на акумулатора - чувал съм че е на над 14 волта. Дали нещо неправилно го зарежда?
Иначе лампата на скоростния лост (автомат) гасне - но не за 10 минути примерно - сутрин не ми свети. Като я закарам да я измият утре-вдругиден ще ми я измерят и като е угаснала.
Относно късите разстояния - като цяло на късо се кара колата сутрин 20 км и вечер 20 км. Все трябва да може да възстанови изразходения за запалване ток. Спи на закрит паркинг колата.
И на мен ми направи впечатление зареждането на акумулатора - чувал съм че е на над 14 волта. Дали нещо неправилно го зарежда?
Re: Акумулаторни премеждия
Относно стартера...не се заблуждавай...и моят с новия акумулатор въртеше добре...и после пак почва по-тромаво.
В бмв даже бяха сигурни,че не може да е стартера защото колата беше под 100 000км...смених свещи...акумулатор...за година падна много кратно и новият... и накрая ми отремонтираха стартера за 60лв. и всичко е 6!
Оказа се че залепва май и дава на късо и така точи акумулатора.
При теб може да имаш проблем с генератора за зареждането и да не зарежда просто...и от там да идва всичко...
Стискам палци да я оправиш скоро и пиши какво е било...
В бмв даже бяха сигурни,че не може да е стартера защото колата беше под 100 000км...смених свещи...акумулатор...за година падна много кратно и новият... и накрая ми отремонтираха стартера за 60лв. и всичко е 6!
Оказа се че залепва май и дава на късо и така точи акумулатора.
При теб може да имаш проблем с генератора за зареждането и да не зарежда просто...и от там да идва всичко...
Стискам палци да я оправиш скоро и пиши какво е било...
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Акумулаторни премеждия
стартера явно си им е проблем , е нищо чудно той е странно малък и учудващо евтин дори и нов
Re: Акумулаторни премеждия
INTEGRALE написа:стартера явно си им е проблем , е нищо чудно той е странно малък и учудващо евтин дори и нов
аз не съм проверявал...колко е нов?
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Акумулаторни премеждия
колега първо си виж отечката как ти е и то не след заключване а 16-17 мин след това в подфорум е39 има описано детайлно как се прави относно динамото между 13.9 и 14.4 трябва да зарежда при вкл. консуматори и после ако тези неща са наред гледай стартери и акумулатор
Барай шишарката Минкеее ....
- toni2222
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Re: Акумулаторни премеждия
Колеги ,а трябва ли да загасва оранжевата лампа на скоростния лост,както пише по-нагоре в темата,защото при мен никога не гасне? и аз често имам проблем с акомулатора,но иначе пали като кибрит сутрин от четвърт оборот..
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани