Голям проблем!

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38

Голям проблем!

Мнение от Me4eee » 13 Яну 2010, 14:55

Колеги казвайте проблема ми от помпата ли е? Карах си снощи в дъждовното време и изведнъж колата ми изгасна в движение и после няма палене. От много въртене ми падна акумулатора, взех го, заредих го, сложих го, въртях, въртях и накрая с 300 зора запали. Тръгнах, минах около километър и пак изгасна по същия начин в движение, успях пак с много късмет и дълго въртене да запаля, минах около 2 километра още и а айде пак капут. Тоя път вече не можах да запаля и дотам. Снощи като ми изгасна за пръв път никаква грешка не ми изписа, днес след второто третото загасване ми изписа нещо като Einspitzanlage. Възможно ли е според вас колеги причината да е в нещо, че се е намокрило, защото от вчера не е спряло да вали и през доста гьолчета съм минал, или със сигурност е помпата. Помагайте, че вече нямам сили за тая кола. Автоматик е колата 725 тдс 97 година.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Голям проблем!

Мнение от boris » 13 Яну 2010, 22:11

einspRitzanlage означава система за впръскване, напълни и 20-30 литра нафта да видим какво ще стане...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Голям проблем!

Мнение от anzak » 14 Яну 2010, 8:50

или помпа ама по вероятно умната диуза ти е проблема една диагностика ще потвърди кое от двете е
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Голям проблем!

Мнение от Me4eee » 14 Яну 2010, 9:24

аз мислех, че 725 тдс нямат умна дюза, а само от 730 нагоре, ама ямно съм грешал. Мислех си за подкачващата помпа, дали не е в нея проблема, а къде се намира тая дюза?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Голям проблем!

Мнение от boris » 14 Яну 2010, 14:40

Освен подкачащата помпа,имаш и една в самия резервар, да прехвърля нафтата през гърбовината,така че както казах сипи и повечко нафта да има, а ако не се оправи така, иди на една диагностика, както писа колегата, щом бордовия е засякъл проблем, няма начин и на диагностиката да не покаже...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Голям проблем!

Мнение от Me4eee » 15 Яну 2010, 13:24

Днес бях на диагностика в Бош и на компютъра излезна някаква грешка за проблем в някакво подгряващо реле?! Много странно, защото незнам дали от него ми гасне така колата, междувременно единия път преди да ми загасне се усещаха някакви много странни вибрации отнякъде, но откъде незнам. Както и да е, оставих колата там и сега ще чакам резултат, дали ще успеят да установят от какво точно е проблема и евентуално решение.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Re: Голям проблем!

Мнение от Cobra » 15 Яну 2010, 18:30

boris_k написа:Освен подкачащата помпа,имаш и една в самия резервар, да прехвърля нафтата през гърбовината,така че както казах сипи и повечко нафта да има, а ако не се оправи така, иди на една диагностика, както писа колегата, щом бордовия е засякъл проблем, няма начин и на диагностиката да не покаже...

Тдс-а НЯМА подкачваща помпа,
има само прехвърляща в резервоара....и ГНП

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Голям проблем!

Мнение от cecoboy » 15 Яну 2010, 20:23

Cobra написа:
boris_k написа:Освен подкачащата помпа,имаш и една в самия резервар, да прехвърля нафтата през гърбовината,така че както казах сипи и повечко нафта да има, а ако не се оправи така, иди на една диагностика, както писа колегата, щом бордовия е засякъл проблем, няма начин и на диагностиката да не покаже...

Тдс-а НЯМА подкачваща помпа,
има само прехвърляща в резервоара....и ГНП


Не съм много на ясно какво точно трябва да представлява подкачващата помпа, но тази която е в резервоара не само прехвърля горивото от другата страна на резервоара като изравнява горивото а и качва гориво горе до филтъра например даваш на контакт и ако извадиш горе маркуча трябва да тече здраво. Знам го от опит собственоръчно си смених моята! Макар и без нея ГНП-то има възможност само да засмуква от резервоара и колата си върви нормално , но проблем възниква когато горивото намалее и остане само от другата страна. Гърбицата която прави резервоара около диферинциала е проблема и гледах на един приятел с Е30 много готино е направено просто под дифа минава една тръбичка чрез която се изравнява горивото в двете части супер просто 324ТД е и се чудех защо не са го направили така и на ТДС-а че обмислях вариянт да го направя и аз така щото тогава ми искаха 500лв. за помпа но в крайна сметка си намерих от морга и си я смених сам!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Голям проблем!

Мнение от Me4eee » 17 Яну 2010, 9:26

В крайна сметка се оказа помпата в резервоара проблема, както си и мислех отначало. Само ми е интересно, защо компютъра не я хваща като грешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Голям проблем!

Мнение от cecoboy » 17 Яну 2010, 10:01

Me4eee написа:В крайна сметка се оказа помпата в резервоара проблема, както си и мислех отначало. Само ми е интересно, защо компютъра не я хваща като грешка.



Ами борда не го показва но на диагностика веднага излиза!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Голям проблем!

Мнение от Me4eee » 19 Яну 2010, 22:52

Напротив, нищо не излезна на диагностиката. Само някво подгряващо реле излезна, което незнам кво е, ама оня докато не извади помпата и въобще не беше сигурен дали е от нея. Аз затова се очудих, защо на диагностиката не излезна, че в помпата има проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Голям проблем!

Мнение от cecoboy » 19 Яну 2010, 23:38

Ами има и нещо друго щото аз мойта два пъти сам я сменял та първия път бях сложил един китайски боклук който работи 1-седмица и после спря та майстора след това ми обяснява че помпата върти и бръмчи ама перчиците дето трябвало да направят налягане били счупени и за това не може да вдигне налягане! Мисля че при това положение няма как да засече диагностиката че помпата не работи! Иначе като я смениш почва и по-лесно да пали!

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.05.2007

Re: Голям проблем!

Мнение от 7ца на въглища » 21 Яну 2010, 20:58

и на мен ми даваше грешка в релето и малко по-късно то залепи и ми изгоряха всички подгревни свещи (и въпреки това колата запали при минус 7 градуса)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж

Re: Голям проблем!

Мнение от parickata » 22 Окт 2013, 10:22

колеги имам саштия проблем като на колегата сменям тая ел помпа в резервоара и пак си гасне когато остане с 15 стина литра някакви идеии ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Голям проблем!

Мнение от vanioboy » 24 Окт 2013, 6:13

parickata написа:колеги имам саштия проблем като на колегата сменям тая ел помпа в резервоара и пак си гасне когато остане с 15 стина литра някакви идеии ?


Смени я пак и да я пробваш че работи не е гаранция че прави нужното налягане....предполагам втора ръка си сложил.

Следваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook