Голям проблем!
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Me4eee
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Голям проблем!
Колеги казвайте проблема ми от помпата ли е? Карах си снощи в дъждовното време и изведнъж колата ми изгасна в движение и после няма палене. От много въртене ми падна акумулатора, взех го, заредих го, сложих го, въртях, въртях и накрая с 300 зора запали. Тръгнах, минах около километър и пак изгасна по същия начин в движение, успях пак с много късмет и дълго въртене да запаля, минах около 2 километра още и а айде пак капут. Тоя път вече не можах да запаля и дотам. Снощи като ми изгасна за пръв път никаква грешка не ми изписа, днес след второто третото загасване ми изписа нещо като Einspitzanlage. Възможно ли е според вас колеги причината да е в нещо, че се е намокрило, защото от вчера не е спряло да вали и през доста гьолчета съм минал, или със сигурност е помпата. Помагайте, че вече нямам сили за тая кола. Автоматик е колата 725 тдс 97 година.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Голям проблем!
einspRitzanlage означава система за впръскване, напълни и 20-30 литра нафта да видим какво ще стане...
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Голям проблем!
или помпа ама по вероятно умната диуза ти е проблема една диагностика ще потвърди кое от двете е
Барай шишарката Минкеее ....
- Me4eee
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Голям проблем!
аз мислех, че 725 тдс нямат умна дюза, а само от 730 нагоре, ама ямно съм грешал. Мислех си за подкачващата помпа, дали не е в нея проблема, а къде се намира тая дюза?
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Голям проблем!
Освен подкачащата помпа,имаш и една в самия резервар, да прехвърля нафтата през гърбовината,така че както казах сипи и повечко нафта да има, а ако не се оправи така, иди на една диагностика, както писа колегата, щом бордовия е засякъл проблем, няма начин и на диагностиката да не покаже...
- Me4eee
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Голям проблем!
Днес бях на диагностика в Бош и на компютъра излезна някаква грешка за проблем в някакво подгряващо реле?! Много странно, защото незнам дали от него ми гасне така колата, междувременно единия път преди да ми загасне се усещаха някакви много странни вибрации отнякъде, но откъде незнам. Както и да е, оставих колата там и сега ще чакам резултат, дали ще успеят да установят от какво точно е проблема и евентуално решение.
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Re: Голям проблем!
boris_k написа:Освен подкачащата помпа,имаш и една в самия резервар, да прехвърля нафтата през гърбовината,така че както казах сипи и повечко нафта да има, а ако не се оправи така, иди на една диагностика, както писа колегата, щом бордовия е засякъл проблем, няма начин и на диагностиката да не покаже...
Тдс-а НЯМА подкачваща помпа,
има само прехвърляща в резервоара....и ГНП
Re: Голям проблем!
Cobra написа:boris_k написа:Освен подкачащата помпа,имаш и една в самия резервар, да прехвърля нафтата през гърбовината,така че както казах сипи и повечко нафта да има, а ако не се оправи така, иди на една диагностика, както писа колегата, щом бордовия е засякъл проблем, няма начин и на диагностиката да не покаже...
Тдс-а НЯМА подкачваща помпа,
има само прехвърляща в резервоара....и ГНП
Не съм много на ясно какво точно трябва да представлява подкачващата помпа, но тази която е в резервоара не само прехвърля горивото от другата страна на резервоара като изравнява горивото а и качва гориво горе до филтъра например даваш на контакт и ако извадиш горе маркуча трябва да тече здраво. Знам го от опит собственоръчно си смених моята! Макар и без нея ГНП-то има възможност само да засмуква от резервоара и колата си върви нормално , но проблем възниква когато горивото намалее и остане само от другата страна. Гърбицата която прави резервоара около диферинциала е проблема и гледах на един приятел с Е30 много готино е направено просто под дифа минава една тръбичка чрез която се изравнява горивото в двете части супер просто 324ТД е и се чудех защо не са го направили така и на ТДС-а че обмислях вариянт да го направя и аз така щото тогава ми искаха 500лв. за помпа но в крайна сметка си намерих от морга и си я смених сам!
- Me4eee
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Голям проблем!
В крайна сметка се оказа помпата в резервоара проблема, както си и мислех отначало. Само ми е интересно, защо компютъра не я хваща като грешка.
Re: Голям проблем!
Me4eee написа:В крайна сметка се оказа помпата в резервоара проблема, както си и мислех отначало. Само ми е интересно, защо компютъра не я хваща като грешка.
Ами борда не го показва но на диагностика веднага излиза!
- Me4eee
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Голям проблем!
Напротив, нищо не излезна на диагностиката. Само някво подгряващо реле излезна, което незнам кво е, ама оня докато не извади помпата и въобще не беше сигурен дали е от нея. Аз затова се очудих, защо на диагностиката не излезна, че в помпата има проблем.
Re: Голям проблем!
Ами има и нещо друго щото аз мойта два пъти сам я сменял та първия път бях сложил един китайски боклук който работи 1-седмица и после спря та майстора след това ми обяснява че помпата върти и бръмчи ама перчиците дето трябвало да направят налягане били счупени и за това не може да вдигне налягане! Мисля че при това положение няма как да засече диагностиката че помпата не работи! Иначе като я смениш почва и по-лесно да пали!
- 7ца на въглища
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.05.2007
Re: Голям проблем!
и на мен ми даваше грешка в релето и малко по-късно то залепи и ми изгоряха всички подгревни свещи (и въпреки това колата запали при минус 7 градуса)
Re: Голям проблем!
колеги имам саштия проблем като на колегата сменям тая ел помпа в резервоара и пак си гасне когато остане с 15 стина литра някакви идеии ?
- vanioboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Голям проблем!
parickata написа:колеги имам саштия проблем като на колегата сменям тая ел помпа в резервоара и пак си гасне когато остане с 15 стина литра някакви идеии ?
Смени я пак и да я пробваш че работи не е гаранция че прави нужното налягане....предполагам втора ръка си сложил.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани