Колеги имам един въпрос
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Колеги имам един въпрос
740 бензин или 750 бензин това ми е първия въпрос?
Втория с коя скоростна да си взема харесал съм една 750 обаче е със старата скоростна кутия дали има разлика във вървенето
Втория с коя скоростна да си взема харесал съм една 750 обаче е със старата скоростна кутия дали има разлика във вървенето
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Колеги имам един въпрос
М62 със 5hp30
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Колеги имам един въпрос
_65536_kb_sec_ написа:М62 със 5hp30
В8 е мотора за е38, ESC, tiptronic - скорости, а от опит знам че 735 е чувствително по-икономична от 740 Разлика във возията на 740 и 750 няма.
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Колеги имам един въпрос
tngeorgiev написа:_65536_kb_sec_ написа:М62 със 5hp30
В8 е мотора за е38, ESC, tiptronic - скорости, а от опит знам че 735 е чувствително по-икономична от 740 Разлика във возията на 740 и 750 няма.
не е точно така че няма разлика във возията има 740 със обикновени амортисьори и със нивомат а 750 е само с нивомат така че ........а относно кутиите старата 5-степенна обикновена кутия ( не типтроник) е за предпочитане
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Колеги имам един въпрос
харесах си една 5.4 всички екстри около другия петък я чакам колата е всички екстри и с типтроник котията какво е вашето мнение
Re: Колеги имам един въпрос
anzak написа:tngeorgiev написа:_65536_kb_sec_ написа:М62 със 5hp30
В8 е мотора за е38, ESC, tiptronic - скорости, а от опит знам че 735 е чувствително по-икономична от 740 Разлика във возията на 740 и 750 няма.
не е точно така че няма разлика във возията има 740 със обикновени амортисьори и със нивомат а 750 е само с нивомат така че ........а относно кутиите старата 5-степенна обикновена кутия ( не типтроник) е за предпочитане
Мисля че има и 750 без нивомат! А от друга страна като дойде време за смяна на амортисьори тази екстра не ти се струва толкова приятна!
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Колеги имам един въпрос
аз пък мисля че няма защото се води топ-версия и наистина са скъпи но поведението на колата коренно различно и като се натовари с 5 човека и багаж не висва отзад за стабилноста няма да коментирам
Барай шишарката Минкеее ....
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Колеги имам един въпрос
cecoboy написа:А от друга страна като дойде време за смяна на амортисьори тази екстра не ти се струва толкова приятна!
И за това си има цака да се мине тънкана, специално при Е32 и Е34 с нивомат
- IL\M
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Колеги имам един въпрос
700 лв са двете сфери (нови), 300 лв ремонт на маркучите (стават като нови).....Кое е толкова скъпо?
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Колеги имам един въпрос
и в този ред на мисли дано не ви се налага ама имам пълен комплект нивомат със едц амортисьори ако някой му трябва ...
Барай шишарката Минкеее ....
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Колеги имам един въпрос
anzak написа:и в този ред на мисли дано не ви се налага ама имам пълен комплект нивомат със едц амортисьори ако някой му трябва ...
Обади цена на ЛС, само че комплект с тримера на волана, модула и кабеляка ако е възможно.
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Re: Колеги имам един въпрос
И аз на клона защото съм прострастен към темата!
От точно половин година имам и карам ежедневно (разбирай по минимум 70км./ден без да броим командировките) 740iA E38 V8 4 400 М62 с 286к.с. За хилядите километри които изминах се уверих в тоталната кондиция на мотора - скоростната кутия ми е Steptronic (D/S/M) като доста съм карал на режим "S" и вътре и вън от града, "M" само съм пробвал.
Изключително стабилно поведение на пътя, разтеглива, пъргава и в градски и не в градски условия. комфортна, но малко шумна (повече от S-Class ).
Негативи - сравнително "тежък" харч - 16-17+ в града, 12 до 14 извън. Голяма с тежка хидравлика и взискателна за паркиране, въпреки парктроника отпред и отзад - изисква внимание!!!
Съвет - така и така ще трошиш пари, избирай с повече екстри - ASC имат всички май, гледай, навигации, CD-та, кожи, памет седалки, шукариики за да им се радваш!
За V8 4 000 И 4 400 съм чувал само хвалебствия от всевъзможни грамотни познати от Дару и Камор и не само!
От същите съм чул че 5 000 и 5,4 са капризни и авариини двигатели! Незабравай, че въпреки колата да е към 10 годишна че и отгоре, подръжката, частите и консумативите ѝ са предоволно скъпи! Мисли не само за покупката но и за бъдещата подръжка!
Честно, по условията на пътя в България повече от 200к.с. кола е малко ненужно!
Видимо - спокойно повече от 150-160 км./ч. по БГ магистрала трудно се подържат, а тези километри всяка 150+ к.с. подържа без услилие!
Успех!
От точно половин година имам и карам ежедневно (разбирай по минимум 70км./ден без да броим командировките) 740iA E38 V8 4 400 М62 с 286к.с. За хилядите километри които изминах се уверих в тоталната кондиция на мотора - скоростната кутия ми е Steptronic (D/S/M) като доста съм карал на режим "S" и вътре и вън от града, "M" само съм пробвал.
Изключително стабилно поведение на пътя, разтеглива, пъргава и в градски и не в градски условия. комфортна, но малко шумна (повече от S-Class ).
Негативи - сравнително "тежък" харч - 16-17+ в града, 12 до 14 извън. Голяма с тежка хидравлика и взискателна за паркиране, въпреки парктроника отпред и отзад - изисква внимание!!!
Съвет - така и така ще трошиш пари, избирай с повече екстри - ASC имат всички май, гледай, навигации, CD-та, кожи, памет седалки, шукариики за да им се радваш!
За V8 4 000 И 4 400 съм чувал само хвалебствия от всевъзможни грамотни познати от Дару и Камор и не само!
От същите съм чул че 5 000 и 5,4 са капризни и авариини двигатели! Незабравай, че въпреки колата да е към 10 годишна че и отгоре, подръжката, частите и консумативите ѝ са предоволно скъпи! Мисли не само за покупката но и за бъдещата подръжка!
Честно, по условията на пътя в България повече от 200к.с. кола е малко ненужно!
Видимо - спокойно повече от 150-160 км./ч. по БГ магистрала трудно се подържат, а тези километри всяка 150+ к.с. подържа без услилие!
Успех!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани