Ей, голям филм....
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Ей, голям филм....
Колеги, сега случайно се зачетох в една тема на ауди клуб за една А 8-ца, дето родила .Човека горкият като гледам какви манипулации е правил и в какви филми се е вкарал... Пиша тук ,защото тук е за 7-ците, а те се водят най-луксозен клас при БМВ и някой често го сравняват с А8 .Е, прочетете темата за родилата А8-ца и след това пак тръгнете да слагате на един кантар умряло А8 и 7-ца на БМВ. Смятам,че на колкото и лош екземпляр да попаднеш при покупката на БМВ чак пък такива манипулации няма да се правят.Така,че БМВ си е БМВ.Явно тези а8-ци са големи боклуци .....
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63553
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63553
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ти не си ли разбрал че независимо от марката всяка неподдържана на време кола, го прави тоя номер.
ако ще и с доживотна гаранция да е.
ако ще и с доживотна гаранция да е.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Същото важи и в обратния вариант. Имам приятел, който взе е38 740 от последните месеци на производство, доста добре поддържана. Колата роди след по-малко от година. Сега кара S8 и казва, че е в пъти по-доволен.
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
наистина момчето с А8цата е влязъл в страхотен филм и много ама много пари е потрошил, верно е че е попаднал на рядко амортизиран екземпляр! че и неграмотно подържан...по-скоро изобщо неподържан, ужас, съчуствам му! колегата по-горе е прав обаче че каквато и да е марката се случва при такова отношение, виждал и Е38 в период на полуразпад карани от някой пишлигар, както и пури дето викат че били вечни и старите меци, дето пак били вечни. Неграмотнот отношение води винаги до този резултат, не може да се прави извода че А8 от тази серия са такива коли по принцип. Ауди е страшно качествена кола по мое мнение - така се стeкоха обстоятелствата че успоредно на колите които имах последните 7 години - Е30 318i, E34 520i и сега Е38 740iA, баща ми има 80B3 1,8 и сега А6C5 V6 2,5 TDI 1999, а мой братовчед има от около 3 год. А4 1,9 TDI 1997 - та наблюдавам тия коли от доста доста близо и приблизително колкото километри имам навъртяни на BMW толкова имам и на Audi, да няма я страстта от задното, не караш легнал и не си чак толкова палав на пътя, но колите са изключително качествени, като за подръжката на аудитата съм се грижил като тази за мойте. С А6 съм минал нялоко хиляди км. из Европа - пъргава, мърка като коте и съм сигурен в агрегатите и ситемите й! не мога да кажа че Ауди са по-зле от БМВ, всичко е много много индивидуално за конкретния модел и за човека който ги подържа! Честно да ти кажа и с А6цата и с 740ката съм изпреварвал Астри на по 15 години - 1,6i примерно които перкат по магистралата с 140-160, изглеждат чудесно и същевременно имам приятел ис такива коли които не са се оплакали да им е скъпо нещо по подръжка - за много коли, особено немски марки при качествена подръжка запазват авсолютна кондиция за едно 20 дори до 30 години - погледни някой човечец който кара W123 или W124 от тънката лайсна как изглеждат и работят само! В същото време има отчайващи Е36 и Е34, да не говорим за Е30, попаднали в хора които меко казано не подържат! Такъв немарливец е бил този с тази А8мица преди това и на момчето сега му се е разказала играта! можеше да съм аз, можеше да си ти! Като гледам ще си я оправи и най-страшното е минало! дано ние не изпадаме в неговата ситуация!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
браво браво! все още продавам моята петица - тя е на 19 - опитна тийнеджърка!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- Bai_manol
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Димитровград и Пазарджик и до София съм ходил
Re: Ей, голям филм....
Не знам колко са издръжливи АУДИ-тата но подръжката им е в пъти по скъпа от аналогичните им баварци...
Примерно на Ауди А6 2.5 tdi 150 к.с. смяна на ремъци,ролки,филтри и водна помпа (която била препоръчително на всяка смяна на ремък да сменяш и нея) цената варира от 1800 лв в фирвен сервиз на VW, до към 1400 лв. за гаражен майстор и най евтини части... и таз манипулация на всеки 40 000 км докато БМВ-то с верига до 250 000 нямаш ядове !!!
та проста сметка ако до 250 000 км ще правиш манипулацията с ремъка и ролките около 6 пъти по 1400 лв (най-евтиния вариант)=8400 лв (най-евтиния варинт) докъто на БМВ 525i примерно ще ти е 400 лв. обслужването 6x400=2400лв
Това е само за текущо обслужване, не говорим за окачване,за тежкия двигател отпред и слабата предница на Ауди и много др...
А за А8 не ми се говори за какви цифри става въпрос.
P.S. Но и Ауди се научиха да правят двигатели с верига последните им бензинови двигатели FSI са със агренажна верига а не ремък
Примерно на Ауди А6 2.5 tdi 150 к.с. смяна на ремъци,ролки,филтри и водна помпа (която била препоръчително на всяка смяна на ремък да сменяш и нея) цената варира от 1800 лв в фирвен сервиз на VW, до към 1400 лв. за гаражен майстор и най евтини части... и таз манипулация на всеки 40 000 км докато БМВ-то с верига до 250 000 нямаш ядове !!!
та проста сметка ако до 250 000 км ще правиш манипулацията с ремъка и ролките около 6 пъти по 1400 лв (най-евтиния вариант)=8400 лв (най-евтиния варинт) докъто на БМВ 525i примерно ще ти е 400 лв. обслужването 6x400=2400лв
Това е само за текущо обслужване, не говорим за окачване,за тежкия двигател отпред и слабата предница на Ауди и много др...
А за А8 не ми се говори за какви цифри става въпрос.
P.S. Но и Ауди се научиха да правят двигатели с верига последните им бензинови двигатели FSI са със агренажна верига а не ремък
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани