Как да разбера дали ми зацепва виското???

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Как да разбера дали ми зацепва виското???

Мнение от Shark_gl » 29 Юли 2009, 18:18

Имам големи съмнения, че виското ми е заминало. Като ми загрее колата се включва перката на климатика БЕЗ да е включен климатика.
Кажете как да проверя със сигурност дали е за смяна, да знам на 100% дали да го сменям
Търся щори за задни врати на Е38.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 29 Юли 2009, 23:22

Опитай да го хванеш, ако ти изтръпнат пръстите е ОК ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Мнение от KUM4o » 29 Юли 2009, 23:32

Аз моето виско като е добре загряла като го хвана и то спира ,а като го пусна си продължава ,но с темперетурата проблем нямам.В задръствания ,в катерене по баири винаги на 12 стои.За смяна ли е или?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.07.2009
Пол: Мъж
Кара: е24
Мечтае да кара: всеки ден

Мнение от sashop2001 » 30 Юли 2009, 0:13

KUM4o написа:Аз моето виско като е добре загряла като го хвана и то спира ,а като го пусна си продължава ,но с темперетурата проблем нямам.В задръствания ,в катерене по баири винаги на 12 стои.За смяна ли е или?
ДА , ако караш е36-1.6 , с хубав радиатор и без виско държи :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 30 Юли 2009, 8:56

колега то виското фучи не се трае като включи все едно още една турбина имаш ама по принцип виското трябва да зацепва на студена кола за около минута после някъде около 98 градуса мисля се включва колегите са го измислили взимаш един вестник навиваш го на руло и на загряла кола примерно когато ти се включи климатичния вентилатор се пробваш да спреш виско перката ако спре ново виско ...

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 31 Юли 2009, 19:27

Пробвах като ми се включи климатичния вентилатор (без да е включен климатик) да го спра, и успях, с вестник, с пръсти, спирам си перката.

Ама днес реших да си направя експеримент; Залепих на перката едно парченце тиксо за корпуса, така че като включа двигателя да не мърда.
Климатика на МАХ и газ до дупка, зех и акъла, цедилка до червено, и съответно стрелкичката за температурата мина леко в десно. Спрях отворих капака, ТИКСОТО СКЪСАНО. Пробвах да допра вестника - и стана на накълцано зеле, пробвах да си допра пръста и ми го остърга малко (стана ми малка раничка). Явно НЯКОГА зацепва.

Въпроса ми е възможно ли е да зацепва, ама по късно от колкото трябва, и въпреки че все някога зацепва, да е необходима смяна.
Търся щори за задни врати на Е38.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Мнение от KUM4o » 31 Юли 2009, 19:38

До колкото видях колегата горе е казал ,че зацепва някъде около 98 градуса ,а при нормално движение на колата или в задръстване няма кой знае какво натоварване на двигателя и радиатора смогва да държи колата на няколко градуса по-надолу.Ето защо при нормални ситуации да спираме перката ,защото още не е достигнала темперетура на зацепване.Поне така си го обеснявам аз ,може да греша.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 31 Юли 2009, 21:42

KUM4o написа:До колкото видях колегата горе е казал ,че зацепва някъде около 98 градуса ,а при нормално движение на колата или в задръстване няма кой знае какво натоварване на двигателя и радиатора смогва да държи колата на няколко градуса по-надолу.Ето защо при нормални ситуации да спираме перката ,защото още не е достигнала темперетура на зацепване.Поне така си го обеснявам аз ,може да греша.


то хубу ама, пък перката на климатика от къв зор ми се включва толкова често, БЕЗ ДА МИ РАБОТИ КЛИМАТИКА?
Търся щори за задни врати на Е38.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 01 Авг 2009, 12:22

вероятна причина да ти се включва първо перката на климатика е забити радиатори когато няма дебит на въздух виското няма как да се включи защото точно горещата струя въздух от радиаторите по време на движение го активира за целта моя съвет е една пълна профилактика на радиаторите сваляне миене почистване на водния радиатор и само изпръскване от двете страни на климатичния като е добре да се свали предната броня и виж след това как ще са нещата ако пак не зацепва когато трябва сменяш и виското не е милиони около 150 кинта е

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 01 Авг 2009, 19:48

anzak написа:вероятна причина да ти се включва първо перката на климатика е забити радиатори когато няма дебит на въздух виското няма как да се включи защото точно горещата струя въздух от радиаторите по време на движение го активира за целта моя съвет е една пълна профилактика на радиаторите сваляне миене почистване на водния радиатор и само изпръскване от двете страни на климатичния като е добре да се свали предната броня и виж след това как ще са нещата ако пак не зацепва когато трябва сменяш и виското не е милиони около 150 кинта е


Днеска един приятел ми излезе със същата теория, и направо ме прати да си купувам чисто нов радиатор. Моя бил затлачен! Ще взема тия дни да я направя тази профилактика, да видим какъв ще е резултата.
Търся щори за задни врати на Е38.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 05 Авг 2009, 15:42

Shark_gl написа:
anzak написа:вероятна причина да ти се включва първо перката на климатика е забити радиатори когато няма дебит на въздух виското няма как да се включи защото точно горещата струя въздух от радиаторите по време на движение го активира за целта моя съвет е една пълна профилактика на радиаторите сваляне миене почистване на водния радиатор и само изпръскване от двете страни на климатичния като е добре да се свали предната броня и виж след това как ще са нещата ако пак не зацепва когато трябва сменяш и виското не е милиони около 150 кинта е


Днеска един приятел ми излезе със същата теория, и направо ме прати да си купувам чисто нов радиатор. Моя бил затлачен! Ще взема тия дни да я направя тази профилактика, да видим какъв ще е резултата.

Така и така ще промиваш радиатора промии поне цялата система и си виж водната помпа да не е трагнала
King Regards, 0888 750 222

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от boris_dy » 06 Авг 2009, 13:21

Колеги,аз смених виско,термостат ,датчика на радиатора,направих проверка на водната помпа,свалих и измих радиатора и накрая се оказа,че радатора ми е запушен и не циркулира охладителната течност.Мислех да се мъча да го промивам с разните му добавки,но това са силни киселини и разядждат маркучи и уплътнения и се отказах.Човек който се занимава с ремонт на радиатори го сваля и се опита да го продуха,но толкова беше запекъл,че пак не стана.
Смених го и нямам никакви проблеми повече от година.Иначе внимавайте много къде си оставяте да ви правят колите,че аз докато стигна до решението на проблема ми взеха доста грешни пари некадърните майстори.Старото виско,термостата и датчика си ми работеха.Даже започнаха да ме убеждават и че гарнитурата на главата е заминала..... Но така е,човек се учи...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 12 Авг 2009, 13:03

boris_dy написа:Колеги,аз смених виско,термостат ,датчика на радиатора,направих проверка на водната помпа,свалих и измих радиатора и накрая се оказа,че радатора ми е запушен и не циркулира охладителната течност.Мислех да се мъча да го промивам с разните му добавки,но това са силни киселини и разядждат маркучи и уплътнения и се отказах.Човек който се занимава с ремонт на радиатори го сваля и се опита да го продуха,но толкова беше запекъл,че пак не стана.
Смених го и нямам никакви проблеми повече от година.Иначе внимавайте много къде си оставяте да ви правят колите,че аз докато стигна до решението на проблема ми взеха доста грешни пари некадърните майстори.Старото виско,термостата и датчика си ми работеха.Даже започнаха да ме убеждават и че гарнитурата на главата е заминала..... Но така е,човек се учи...


как свали виското колега на едно ли е с шайбата на ВП
King Regards, 0888 750 222

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 15 Авг 2009, 18:07

plboy написа:
как свали виското колега на едно ли е с шайбата на ВП


Трябват ти 2 ключета, едното 32-ка, и 10-ка. 10-ката я пъхаш в едно от четирите болчета на шайбата на водната помпа, ама завъртяно така че да имаш опора на оста. Хващаш го здраво и връткаш 32-ката на виското НАДЯСНО (виското е с лява резба).
Търся щори за задни врати на Е38.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 15 Авг 2009, 20:26

BTW Някой знае ли дали тези "ЩОРИЧКИ" на дифузъора на виското са ЖИЗНЕНО ВАЖНИ? Щото съм твърдо решен да ги махам. :D

Изображение
Търся щори за задни врати на Е38.

Следваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook