Бмв Z3 Трябва ми информация от запознати с модела
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бмв Z3 Трябва ми информация от запознати с модела
Ще Помоля ойто кара Z3 или просто познава добре модела да си даде мнението за колата , навил съм се да си купя даже съм си харесал едно Z3 М44 140 коня(кабрио). Въпроса ми е като цяло модела надеждна кола ли е чупи ли се за частите че са скъпи , скъпи са това ми е ясно че гори много пак ми е ясно , искам да знам какво да очаквам от колата какви проблеми се срещат при модела , как е оправлението стабилна ли е и най вече ме интересува някой може ли да направи съпоставка с някое друго бмв например 520и е39 как върви става въпрос за ускорение максимална скорост , дали стои на пътя добре примерно със 160 - 170 че и повече , казвам е39 520 защото съм карал такова мн пъти и наистина мн върви,
А и попринцип не съм карал кабрио с гюруците как стоят нещата може ли да е надеждно при силен дъжт примерно или даже сняг
Става ли колата за зимата
Абе кой каквото може да каже полезно ще му бъда благодарен
А и попринцип не съм карал кабрио с гюруците как стоят нещата може ли да е надеждно при силен дъжт примерно или даже сняг
Става ли колата за зимата
Абе кой каквото може да каже полезно ще му бъда благодарен
- e34_monster
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: 1100 Wien
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring
- hangman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 23.05.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 3.0
Айде де . Всички се канят, ама никой не ще да си купи Z-ка !
Сега сериозно... Няма много място за сравнение между Z3 и Е39. Просто са коренно различни като концепция и поведение на пътя. При roadstera усещането да седиш на задният мост е уникално, бих казал .
Частите са на същите цени като при Е36 и Е30 (за задното окачване), така че не е толкова цифра в крайна сметка.
Гюрука... няма грижи, ако е в добро състояние. Цяла зима съм го карал, нито е студено, нито има нещо смущаващо в това, че не си с ламаринен покрив. Около 2000 лв е чисто нов на BMW.
За ускорение на 1.9 литра, нямам представа, но двигателя е като при 318is, a и теглото на двата автомобила е съизмеримо.
Ако можеш да избираш, намери си поне двулитровият двигател М52B20TU, който е след фейса - все пак е шест цилиндров.
Това е в общи линии. Ако има нещо друго - питайте.
Сега сериозно... Няма много място за сравнение между Z3 и Е39. Просто са коренно различни като концепция и поведение на пътя. При roadstera усещането да седиш на задният мост е уникално, бих казал .
Частите са на същите цени като при Е36 и Е30 (за задното окачване), така че не е толкова цифра в крайна сметка.
Гюрука... няма грижи, ако е в добро състояние. Цяла зима съм го карал, нито е студено, нито има нещо смущаващо в това, че не си с ламаринен покрив. Около 2000 лв е чисто нов на BMW.
За ускорение на 1.9 литра, нямам представа, но двигателя е като при 318is, a и теглото на двата автомобила е съизмеримо.
Ако можеш да избираш, намери си поне двулитровият двигател М52B20TU, който е след фейса - все пак е шест цилиндров.
Това е в общи линии. Ако има нещо друго - питайте.
Horse-power is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you.
Torque is how far you take the wall with you.
Батко много скъпо шестцилиндровото по скъпи вървят
виж в мобиле.бг има един шестак и е 25 бондака а пък 1.9 има 3 броя за по 10 000 и още няколко за по 13 - 14 а едното е даже 1.8 115 коня ама тама няма да падам чак
Въпроса за съпоставкато по точно е за ускорението като се сравни с е39 520 дали дърпа колкото петицана ако е така аз съм доволен
виж в мобиле.бг има един шестак и е 25 бондака а пък 1.9 има 3 броя за по 10 000 и още няколко за по 13 - 14 а едното е даже 1.8 115 коня ама тама няма да падам чак
Въпроса за съпоставкато по точно е за ускорението като се сравни с е39 520 дали дърпа колкото петицана ако е така аз съм доволен
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ще ти се стори че Z3ката лети в сравнение с Е39ката... Колата е много по-лека, управлението е много по-директно, стабилността и поведението на пътя също са на много по-високо ниво... В цифри мисля че Z3 1,9 е с около половин секунда по-бърза до 100км/ч от 520i и има макс скорост около 225-230... Много малко BMWта са с по-добро поведение и управление от Z3... Като части както каза колегата цените са съизмерими с Е30/36/46 и не са нещо стряскащо... Двигателя е много здрав, върви супер, и не харчи много... Гюрука също не е проблемен ако го уцелиш читав, но пък и лесно може да се смени както каза колегата ако имаш проблеми... Със сигурност Z3 е кола която е направена за каране, интериора,поведението и управлението са безупречни... Ще ти хареса, сигурен съм... Моята я карам от 7 месеца и съм невероятно щастлив... Ако не се налагаше да я продам не бих се разделил с нея... За момента никой не я иска, така че май ще си я карам щастлив още дълго...
Ето можеш да погледнеш моята кола тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Ето можеш да погледнеш моята кола тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- e34_monster
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: 1100 Wien
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring
А за дълго пътуване става ли? Понеже редовно пътувам в чужбина и ще изминавам на един дъх по 1300-1500км. Има ли излишни шумове в колата?
e34_monster написа:А за дълго пътуване става ли? Понеже редовно пътувам в чужбина и ще изминавам на един дъх по 1300-1500км. Има ли излишни шумове в колата?
Колега предполагам че можеш сам да си отговориш!
Не съм карал такова но мисля че няма да е много комфортно!Според мен това си е градска кола да си смъкнеш гюрука да се покефиш на хубавото време и макс до морето с нея!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Чак пък градска кола... Най-малко бих я нарекъл такава... Шума до позволената по магистралите скорост е нищожно по-голям от нормална кола, след това вече става по-силен а след 160-170 вече е неприятно... Що се отнася до комфорта, не липсва, но естествено не е удобна като пълноценен седан... За мен идеалното място на такава кола е пътища със много завои, в красива природа, със смъкнат гюрук и чисто удоволствие от шофирането... Обаче предполагам че повече от 1000км на един дъх ще са натоварващи... Пътувал съм не повече от 400-500км наведнъж и не ме натоварва, но повече ще са неприятни, не невъзможни, но не особено желани...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
БМВ-то е много добро мн запезено изглежда ама много цифра му искаш има ги за по 10 000 е вчера постъпи една нова обява на 9 200
м44 черно мн добър вид ама то нали на място докато не се отиде да се види не може се каже нищо ама май ще го тествам това мн тъкно ще мина ако е читаво
Що се отнася до ускорението, тая петица е39 съм я гонил със е36 318ис такъв двигател като на Z3, също и със 320 купе е36 както и то е 150 коня еми яде ги и двете, на страт съм дърпал коли като а6 1.8Т; омега 2.5 бензин ; ауди б4 авант 4х4 2.6 150 коня а преди десетина дена с един приятел се видях той кара х5 3.0 дизел 184 кончета , бях с петицата и викам дай да видя мога ли малко да вървя поне с него, то ко стана от светофар до светофар два пъти един след друг го ям една кола напред, незам аз тая петица аз не мога да я повярвам че е 150 коня тя коли 150 коня които са и по леки от нея ги прай смешни тя на един приятел той вика че не е бутано нищо ама нз сега предишния собственик може да е бутал ама много върви
та ако наистина дърпа Z3-ката повече много добре
А имам и един друг върпос м44 колко носи на правене в смисъл чипове филтри генерации да не му се е*е майката
\
м44 черно мн добър вид ама то нали на място докато не се отиде да се види не може се каже нищо ама май ще го тествам това мн тъкно ще мина ако е читаво
Що се отнася до ускорението, тая петица е39 съм я гонил със е36 318ис такъв двигател като на Z3, също и със 320 купе е36 както и то е 150 коня еми яде ги и двете, на страт съм дърпал коли като а6 1.8Т; омега 2.5 бензин ; ауди б4 авант 4х4 2.6 150 коня а преди десетина дена с един приятел се видях той кара х5 3.0 дизел 184 кончета , бях с петицата и викам дай да видя мога ли малко да вървя поне с него, то ко стана от светофар до светофар два пъти един след друг го ям една кола напред, незам аз тая петица аз не мога да я повярвам че е 150 коня тя коли 150 коня които са и по леки от нея ги прай смешни тя на един приятел той вика че не е бутано нищо ама нз сега предишния собственик може да е бутал ама много върви
та ако наистина дърпа Z3-ката повече много добре
А имам и един друг върпос м44 колко носи на правене в смисъл чипове филтри генерации да не му се е*е майката
\
DrivinGGoD написа:Щ ти се стори че Z3ката лети в сравнение с Е39ката... Колата е много по-лека, управлението е много по-директно, стабилността и поведението на пътя също са на много по-високо ниво... В цифри мисля че Z3 1,9 е с около половин секунда по-бърза до 100км/ч от 520i и има макс скорост около 225-230... Много малко BMWта са с по-добро поведение и управление от Z3... Като части както каза колегата цените са съизмерими с Е30/36/46 и не са нещо стряскащо... Двигателя е много здрав, върви супер, и не харчи много... Гюрука също не е проблемен ако го уцелиш читав, но пък и лесно може да се смени както каза колегата ако имаш проблеми... Със сигурност Z3 е кола която е направена за каране, интериора,поведението и управлението са безупречни... Ще ти хареса, сигурен съм... Моята я карам от 7 месеца и съм невероятно щастлив... Ако не се налагаше да я продам не бих се разделил с нея... За момента никой не я иска, така че май ще си я карам щастлив още дълго...
Ето можеш да погледнеш моята кола тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
абе пич я малко слез на земята с тая 5-ца 150 коня дето минава всичко тва куцо магаре ти го изкара м5
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
-error- написа:БМВ-то е много добро мн запезено изглежда ама много цифра му искаш има ги за по 10 000 е вчера постъпи една нова обява на 9 200
м44 черно мн добър вид ама то нали на място докато не се отиде да се види не може се каже нищо ама май ще го тествам това мн тъкно ще мина ако е читаво
Щом си решил да минеш "тънко" при купуването на BMW, по-добре се насочи към друга марка... А пък и щом не намираш разлика между моята кола и тази за 9200 ... Успех с покупката...
-error- написа:Що се отнася до ускорението, тая петица е39 съм я гонил със е36 318ис такъв двигател като на Z3, също и със 320 купе е36 както и то е 150 коня еми яде ги и двете, на страт съм дърпал коли като а6 1.8Т; омега 2.5 бензин ; ауди б4 авант 4х4 2.6 150 коня а преди десетина дена с един приятел се видях той кара х5 3.0 дизел 184 кончета , бях с петицата и викам дай да видя мога ли малко да вървя поне с него, то ко стана от светофар до светофар два пъти един след друг го ям една кола напред, незам аз тая петица аз не мога да я повярвам че е 150 коня тя коли 150 коня които са и по леки от нея ги прай смешни тя на един приятел той вика че не е бутано нищо ама нз сега предишния собственик може да е бутал ама много върви
-error- написа:А имам и един друг върпос м44 колко носи на правене в смисъл чипове филтри генерации да не му се е*е майката
М44 е много здрав мотор, може да се пипа, а тези неща които си изброил не са никакъв проблем, но освен звук и евентуално малко повече отзивчивост едва ли ще получиш нещо... Останалите подобрения, които водят наистина до подобряване на характеристиките, като за всеки атмосферен мотор, са доста скъпи...
П.С.опитай се да ползваш малко препинателни знаци и да пишеш малко по-разбираемо, че чета по няколко пъти постовете ти за да ги разбера...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
anzak написа:абе пич я малко слез на земята с тая 5-ца 150 коня дето минава всичко тва куцо магаре ти го изкара м5
Ти и ти писал си че караш такава пък ми влизаш така кофти
Коя кола от изброените от мен по горе, смяташ че петицата не може не да дръпне, че си толкова възмутен - тез кадето ги писах не са пове4е 150 коня - с еднаква мощност коли сравнявам а х5-та е 2 тона и 200 и е автомат , казвам че повечето коли до 150 коня ги яде, ако искаш мога ти кажа и коя ме прай смешен да не кажеш че само се хваля фиат пунто 1.4 турбо 133 коня
DrivinGGoD написа:-error- написа:БМВ-то е много добро мн запезено изглежда ама много цифра му искаш има ги за по 10 000 е вчера постъпи една нова обява на 9 200
м44 черно мн добър вид ама то нали на място докато не се отиде да се види не може се каже нищо ама май ще го тествам това мн тъкно ще мина ако е читаво
Щом си решил да минеш "тънко" при купуването на BMW, по-добре се насочи към друга марка... А пък и щом не намираш разлика между моята кола и тази за 9200 ... Успех с покупката...-error- написа:Що се отнася до ускорението, тая петица е39 съм я гонил със е36 318ис такъв двигател като на Z3, също и със 320 купе е36 както и то е 150 коня еми яде ги и двете, на страт съм дърпал коли като а6 1.8Т; омега 2.5 бензин ; ауди б4 авант 4х4 2.6 150 коня а преди десетина дена с един приятел се видях той кара х5 3.0 дизел 184 кончета , бях с петицата и викам дай да видя мога ли малко да вървя поне с него, то ко стана от светофар до светофар два пъти един след друг го ям една кола напред, незам аз тая петица аз не мога да я повярвам че е 150 коня тя коли 150 коня които са и по леки от нея ги прай смешни тя на един приятел той вика че не е бутано нищо ама нз сега предишния собственик може да е бутал ама много върви
-error- написа:А имам и един друг върпос м44 колко носи на правене в смисъл чипове филтри генерации да не му се е*е майката
М44 е много здрав мотор, може да се пипа, а тези неща които си изброил не са никакъв проблем, но освен звук и евентуално малко повече отзивчивост едва ли ще получиш нещо... Останалите подобрения, които водят наистина до подобряване на характеристиките, като за всеки атмосферен мотор, са доста скъпи...
П.С.опитай се да ползваш малко препинателни знаци и да пишеш малко по-разбираемо, че чета по няколко пъти постовете ти за да ги разбера...
твоята е със 5 000 повече това е голямата разлика а иначе можеби е по добра, но нямам 14 000 да дам , около 10 000 гледам , пък ако не стават тея за 10 000 няма да купувам Z3 , аз като ще си земам кола първо през сервиз на преглед , така че щайга няма да си купя най много да се откажа от роудстър и да си зема е36 кабрио и без това имам оферта за 325-ца 192 коня което пак ми е вариант
А за бутането на м44 информативно питам след време ако ми скимне да я прая, а за сега както я купя така ще я карам само визуално ще бутам фарове,стопове и по-големи джанти
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми 320-ката купе например ни старт ни на макс ще я биеш защото и такава съм имал за ауди 1.8 Т да не говорим как точно ще му вземеш старта така че малко пиши по реални неща
anzak написа:ми 320-ката купе например ни старт ни на макс ще я биеш защото и такава съм имал за ауди 1.8 Т да не говорим как точно ще му вземеш старта така че малко пиши по реални неща
Батко нали се сещаш че мн зависи една кола в какво състояние е и кой стои зад волана, а двигатела на 5-цата е перфектен на 120 000 км е колата реални, твойта петица сигурно нещо одухана май щом така приказваш , плюс това погледни какво съм писал че аз също съм изненадан как върсви колата и че незнам 4овека от който е купена дали и е бутал двигатела
аааа ти въобще каква ти е работата на тебе тука да се заяждаш ли ко, пък ако толкова много знаеш ела до русе ше те повозим
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани