Летни гуми за е38
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
STAYKOV написа:netmurder написа:А нека споделят собствениците на 7-ци дали на лепенката пише нещо за 19-ки
и дали ще се отрази на комфорта това!!!
аз сам с 19ки 255/40 ии да ти кажа доста голяма разлика има във возията ноо пак изглежда невероятно и нямам намерение да ги свалям дори по1вам да се замислям за 20ки
колега ако не те затруднявам дай да видим някоя снимка!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Колеги абе я дайте съвет не пиша нова тема че става дума за почти същото!Трябва да си купувам летни гуми 18-ки като размер решил съм да е това което си пише на колонката!Посъветвайте ме какво да гледам скорост там май имаше нещо за тежеста на колата като цифри какво трябва да е? И най-вече за марките не ми се дават много пари и гледам някакви марки като Maxxis,Kumho,Federal,Falken,Toyo,Nankang,Rotalla и др. на приемливи цени.Вижте тук
Най-евтиното което ми излиза от марките които съм чувал са едни Пирели ама като си купувах джантите бяха с такива и нещо не ми харесаха макар че бяха с хубав грайфер запазени колата някак си се клатеше и беше от тях защото като ги смених не беше така а и от още едно място чух че са имали подобен проблем с Пирели.Моля за съвет!
Най-евтиното което ми излиза от марките които съм чувал са едни Пирели ама като си купувах джантите бяха с такива и нещо не ми харесаха макар че бяха с хубав грайфер запазени колата някак си се клатеше и беше от тях защото като ги смених не беше така а и от още едно място чух че са имали подобен проблем с Пирели.Моля за съвет!
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз съм с Falken ... доволен съм ... от Toyo-то също би трябвало да останеш доволен. Пирели си е марка сред гумите. За останалите марки нищо немога да кажа, но аз не бих си купил ... ще ти кажа обаче една истина ... много рядко има ефтино и хубаво
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
AlibiTu написа:Аз съм с Falken ... доволен съм ... от Toyo-то също би трябвало да останеш доволен. Пирели си е марка сред гумите. За останалите марки нищо немога да кажа, но аз не бих си купил ... ще ти кажа обаче една истина ... много рядко има ефтино и хубаво
Колега кажи Falken-а какъв размер са ти зимни летни и колко време вече ги караш(километри долу горе) че цената им е най-добра на тях!
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 320
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
ако искаш да ти вози по добре и да не се притесняваш да кривиш джанти и тн сложи 235 50 18 , а с 255 45 18 ще вози малко по твърдо и ще ти гори малко повече, но пък по завоите можеш да се правиш на реисър
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
cecoboy написа:AlibiTu написа:Аз съм с Falken ... доволен съм ... от Toyo-то също би трябвало да останеш доволен. Пирели си е марка сред гумите. За останалите марки нищо немога да кажа, но аз не бих си купил ... ще ти кажа обаче една истина ... много рядко има ефтино и хубаво
Колега кажи Falken-а какъв размер са ти зимни летни и колко време вече ги караш(километри долу горе) че цената им е най-добра на тях!
Falken-а са ми летни и ги взех преди няколко седмици. Не съм експерт, но колата много добре си стъпва особено по завоите и при по-високи скорости лепи. Размера: 245/45/18
Спрямо 16-ките зимните, с 18-ките вози по-твърдо, но пък е по-стабилна и малко точки гъзария качват
А да .. спрях се на Falken защото са си марка, отделно цената беше доста приемлива за 18-ка и си имат защитен ръб за джантата, голямо число "носимост" и шарката им е готина.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
И така колеги, ето какви ги свърших с летните гуми и джанти. Първо поръчах гумите он-лайн от един сайт. Плаща се предварително по банка или с кредитна карта. Харесах си Дънлоп СП Спорт 01, размерът и на 4-те е 245/45/18, общо с доставка до входната ми врата излезнаха 1320лв. с ДДС, естествено написаха ми и фактура....Доставиха ги за 5 работни дни. После отидох в Маргел- Младост и харесах едни сребристи 18-ки на БМВ. Там обаче трябваше да чакам до Великден за монтаж и за това отидох при един пич в дървеница, Тони се казва. Та там след 2 часа и 60лв за монтажа и всичките му неща вече бръмчах доволен.
Естесвено излезнах на околовръстното за тест.
Първо, возията е почти същата, но пък всяка неравност на асфалта веднага се усеща, за стабилност в завоите не може да говорим,колата се държи перфектно. Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
Почнах да разпитвам тук - там, и се стигна до две мнения- или колата влиза в някакъв резонанс с пътя при тази скорост, защото при никоя друга не тресе, или трябва да слагам фланци. Обаче в Маргел, отрекоха необходимостта им, т.к. джантите са били за моето купе с малката главина.
До тук добре, само че този проблем ме дразни и се чудя дали да влезна с 150лв за два фланеца или....?
Ако някой има решение или съвет ще се радвам да го сподели.
Ааа, щтях да забравя, отпред гумата е точно на милиметри от калника, демек това е максимума за предна,иначе трябваше да я сваля на 30, което по нашите пътища си е чисто самоубийство, а за отзад догодина ще помисля за по-голяма баница:)
Е това е от мен за сега...
Естесвено излезнах на околовръстното за тест.
Първо, возията е почти същата, но пък всяка неравност на асфалта веднага се усеща, за стабилност в завоите не може да говорим,колата се държи перфектно. Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
Почнах да разпитвам тук - там, и се стигна до две мнения- или колата влиза в някакъв резонанс с пътя при тази скорост, защото при никоя друга не тресе, или трябва да слагам фланци. Обаче в Маргел, отрекоха необходимостта им, т.к. джантите са били за моето купе с малката главина.
До тук добре, само че този проблем ме дразни и се чудя дали да влезна с 150лв за два фланеца или....?
Ако някой има решение или съвет ще се радвам да го сподели.
Ааа, щтях да забравя, отпред гумата е точно на милиметри от калника, демек това е максимума за предна,иначе трябваше да я сваля на 30, което по нашите пътища си е чисто самоубийство, а за отзад догодина ще помисля за по-голяма баница:)
Е това е от мен за сега...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
l-s написа:Аз повече грешната с ниски гуми няма да направя.Бях станал абонат на гумаджията затова сека второ лято ще си карам с високите 16-ки и ше си свиркам
можеш да заповядаш да те черпя едно кафе в Нажеджа някой път за написаното
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1904
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
imenden написа:Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
.
Колега минах през същите мъки, с чисто нова предница, носачи, накрайници, дискове, накладки, с 16ките не мърда, с 18ките тресе ли тресе, гумаджията настояваше, че баланса бил перфектен, но аз твърдях, че е от него и така малко по-нахално и след 3тия опит за баланс, сега колата си спи , отпред и аз съм с 245/45/18, отзад 255/45/18
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 320
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
boris_k написа:imenden написа:Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
.
Колега минах през същите мъки, с чисто нова предница, носачи, накрайници, дискове, накладки, с 16ките не мърда, с 18ките тресе ли тресе, гумаджията настояваше, че баланса бил перфектен, но аз твърдях, че е от него и така малко по-нахално и след 3тия опит за баланс, сега колата си спи , отпред и аз съм с 245/45/18, отзад 255/45/18
фланци или фтулки слагал ли си?
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1904
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Georgiev BMW написа:boris_k написа:imenden написа:Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
.
Колега минах през същите мъки, с чисто нова предница, носачи, накрайници, дискове, накладки, с 16ките не мърда, с 18ките тресе ли тресе, гумаджията настояваше, че баланса бил перфектен, но аз твърдях, че е от него и така малко по-нахално и след 3тия опит за баланс, сега колата си спи , отпред и аз съм с 245/45/18, отзад 255/45/18
фланци или фтулки слагал ли си?
С фланци бех преди, на други джанти, още по-трудно се балансират, тогава се наложи да ги балансирам на едно с фланците , сега ти прочетах и твоя проблем, с големината на отвора на джантата, сложи си от тез пласмасовите втулчици, те трябва да ти оправят проблема
Та колеги, оня ден изправих едната предна дясна джанта, щото беше многп добре изкривена, пребалансираха се и двете, но това което ми показаха гумаджиите ме притесни......
Тези пластмасови втулки, бяха като че ли с една идея по-малки в диаметъра отколкото трябва да са. Сега тук е въпроса какво да се направи.... да се караме с МАргел ООД или да си намеря стругар за пластмасови втулки. Излишно е да казвам , че проблема си остана след балансирането и изправянето. Даже бих казал , че кривата джанта въобще не я бях усетил......
Тези пластмасови втулки, бяха като че ли с една идея по-малки в диаметъра отколкото трябва да са. Сега тук е въпроса какво да се направи.... да се караме с МАргел ООД или да си намеря стругар за пластмасови втулки. Излишно е да казвам , че проблема си остана след балансирането и изправянето. Даже бих казал , че кривата джанта въобще не я бях усетил......
- Mind_Control
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Кара: Lexus IS200
imenden написа:Та колеги, оня ден изправих едната предна дясна джанта, щото беше многп добре изкривена, пребалансираха се и двете, но това което ми показаха гумаджиите ме притесни......
Тези пластмасови втулки, бяха като че ли с една идея по-малки в диаметъра отколкото трябва да са. Сега тук е въпроса какво да се направи.... да се караме с МАргел ООД или да си намеря стругар за пластмасови втулки. Излишно е да казвам , че проблема си остана след балансирането и изправянето. Даже бих казал , че кривата джанта въобще не я бях усетил......
Как така криви джанти??? Нали каза, че си ги взел нови. А иначе няма какво да се караш а Маргел. Просто отиваш там и им казваш- оправете си свинщината! Без да им се караш. Кофтито е, че щом не са ти ги слагали те могат да се правят на луди и да ти откажат съдействие.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани