BMW 725 TDS -добър ли е TDS двигателя 143 коня за това купе?

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 10:37

колега не че имам нещо против 530д но просто мотора е супер докато не фърли турбото, което е с променлива геометрия и там цените не са никак ниски. Това се получава поради ред причини м-у които и нашите прекрасни горива и масла. За това винаги съм бил почитате на големите атмосферни мотори.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 26 Яну 2009, 12:19

Семейството ми имаше 530 д преди около 6-7 години и баща ми не беше никак доволен и почака доста време да се отърве от нея.Незнам може да е попаднал на няква коруба,но колата тогава беше на 1-2 години и създаваше страхотни проблеми
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

БМВ 3.0 d 184-193 ноня

Мнение от Stefanov_simeon » 26 Яну 2009, 13:54

l-s написа:Семейството ми имаше 530 д преди около 6-7 години и баща ми не беше никак доволен и почака доста време да се отърве от нея.Незнам може да е попаднал на няква коруба,но колата тогава беше на 1-2 години и създаваше страхотни проблеми


Странно, чувал съм лоши отзиви за 2.5 ТДС за 2.0 d -136 коня, но за 2.5 d -163 коня и 3.0 d не бях чувал някой да се оплаква.А вашата е била и на 1-2 години, какво ли каране и отношение трябва де е видяла от предишния собственик, че да почне да създава проблеми толкова ранно.
За Опели,Шкоди Октавия и Тойота дизели съм чувал доста странни истории как сдават багажа на по няколко месеца.Къде шупла в двигателя, къде елекроники помпи хидравлики и др, но все пак говорим за БМВ ?!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 26 Яну 2009, 14:25

Значи колега тогава съм бил на 14-15 години и не съм се интересувал толкова,но си спомням че бая ядове брахме и бащата вече не иска и да вижда БМВ и на снимка :D .Ще го питам и ще ти пиша
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 26 Яну 2009, 18:17

С риск да обидя някой но все пак 530D-730D и двете са на една цена долу горе, защо тогава ще вземаш 39-ката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Мнение от boris » 26 Яну 2009, 19:38

Колега, ако ще зимаш тдс-ката зимай задължително ръчка, комфорта на автомата найстина е голям,но от него именно идват легендите за куцата 725-ца, ако не си търсиш изтребител,а комфортен автомобил с ускорение около средното за масовите автомобили, ръчната 725ца е твоя автомобил, 730ката найстина е по-добре като вървене, но с нея си идва цифрата акциз, по-високия разход на гориво,а поддръжката на двигателя е с пъти по-висока от тази на тдс-ката, като е земеш сменяй водната помпа и термостата веднага, и нема да имаш грижи с главата ;) , изказаха се некви мнения че предницата била слаба за тоя двигател, колеги тва е най-малкия и най-лек двигател за 7ца,малко не логично звучи а ;),особено като се има предвид,че 725,728 и 730 са с почти еднакви предници, и не забравяй,че в крайна сметка си купуваш седмица, частите и като цяло не са като на голф 3( за пасат след 98г. няма да казвам, щот смяната на носачите му излиза по скъпо от на 7цата :lol: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 26 Яну 2009, 22:40

cecoboy написа:С риск да обидя някой но все пак 530D-730D и двете са на една цена долу горе, защо тогава ще вземаш 39-ката!


В последно време започнаха да се появяват обяви в мобиле.бг с цени на E39 530 d от 10999 ЛВ.,12000 ЛВ.,13500 ЛВ,13800 ЛВ.14500 ЛВ,14999 ЛВ.,15900 ЛВ,16000 ЛВ.
(с акциз,с нормален волан,повечето са дори са на БГ номера) и стигат до 27400 ЛВ ЛВ. за едно готино комби HAMANN в автосалон Мегатрон !

за E38 730 d започват от : 18800 ЛВ.,19990 ЛВ. до към 31100 ЛВ.

Така че се наблюдава известна разлика в минималните цени на двата автомобила.

То се подразбира, че на най-евтините от тях има висока вероятност да са позанемарени или със забележки, но това важи както и за Е39-ките така и Е38-ците.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Мнение от 7BREYTON » 27 Яну 2009, 4:11

яка тема мама му за тея пусти Е38.

А какво ще кажете за 181 коня 3.0д които е повечето N·m 410 и излиза 1998 г? ТОЙ МЕ ИНТЕРЕСУВА ... ето този двигател

135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm

Той Common Rail ли е между другото?

.......или после вече който излиза през 2000 и е 190 коня е само Common Rail който е и май е най-добрият избор ?

ето този двигател:

142 kW (190 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm


http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57

M57D30

The 2.9 L (178 cu in) M57D30 (M57D29) was introduced in 1998. Two versions were originally produced, both at 135 kW (181 hp) at 4000 rpm but with either 390 N·m (288 lb·ft) at 1750-3200 rpm or 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm. The power output was increased to 142 kW (190 hp) at 4000 rpm in 2000.

Applications:

* 135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 390 N·m (288 lb·ft) at 1750-3200 rpm
o E39 530d
o E46 330d/330xd
* 135 kW (181 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm
o E38 730d
o E53 X5 3.0d
* 142 kW (190 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (302 lb·ft) at 2000-3000 rpm
o E38 730d
o E39 530d












неможе да не сте забелязали и как почти няма търговец дето да не лъже в годините на производство а има и някои дето пишат "ДЕКЕМВРИ 2001" като това е абсурдно - аз знам че последната Е38ца е произведена ЮНИ 2007





# BMW E38BMW E38 Overview

The BMW E38 automobile platform was the basis for the 1994 through 2001 7-series of automobiles including the 725tds, 728i, ...
— (1994–2001) 7 Series
# BMW E38/2BMW E38

The BMW E38 automobile platform was the basis for the 1994 through 2001 7-series of automobiles including the 725tds, 728i, ...
— (1994–2001) 7 Series long wheelbase
# BMW E38/3BMW E38

The BMW E38 automobile platform was the basis for the 1994 through 2001 7-series of automobiles including the 725tds, 728i, ...
— (1998–2001) 7 Series Protection

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Яну 2009, 7:08

на е 38 след тдс всичките дизели са комън рейл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 29 Яну 2009, 20:44

Не 181 а 184к.с. и НЕ 190 а 193к.с. и ДА команрейл са !
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.03.2007

Мнение от vLaDi_RaCiNg » 05 Фев 2009, 15:12

Искам само да изкажа своето мнение.
БМВ 7-ма серия е един от най-крадените автомобил в България.
Тези ниски цени който гледате в www.mobile.bg примерно са на такива БМВ-та, крадени с пренабивани номера и БМВ-та внос от Европа с номера от донори от България който не се карат поради някакви си причини.
Аз също имам БМВ 750 5.4
Относттно мнението ми за дизел-а 2.5ТDS немисля, че се е получило нещо добро когато са пройзвели модела 730.
Най-добре атмосферен мотор !!! (5.4 примерно)
Vladi Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 05 Фев 2009, 21:14

Относттно мнението ми за дизел-а 2.5ТDS немисля, че се е получило нещо добро когато са пройзвели модела 730.

Колега не те разбрах, не харесваш 725 TDS или 730 d или не харесваш и 2-те седмици ?
Е за вървене сигурно не отговарят на твоите критерии, имайки предвид чудовището което Ти караш-750 i 5.4 с мощност 326 к.с., но все пак да бъдем и практични 20 на 100 градско бензинец, срещу 11-12 максимум на 100 дизел!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 06 Фев 2009, 2:57

колеги аз сам с Е34 ТДС и да 4укна на дърво не ми е правил мотора проблеми, чувал съм какви ли не ужасии обаче. Искам само да кажа на колегата, че ТДС е 143кончета и не че го плащам ама данъка е около 150 кинта а на 3.0 двигателя е около 350-400 кинта дочух. Можеш да вземеш и това в предвид. Верно няма да върви като мойто, ама ше ме гониш. Даваш 1000 кинта после поръчваш едно чипче и колата става 180 коня и задължително ръчка според мен освен ако не си над 40-те :)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.03.2007

Мнение от vLaDi_RaCiNg » 08 Фев 2009, 19:33

Почнах да се замислям да си взема BMW 7-ца 2.5TDS
Ще го взема отвънка, мисля, че даже не е акцизно което е добре ако е така.
С Чип върви ли прилично...???
Аз несъм карал никога 2.5 на 7-ца.
Vladi Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: iL

Мнение от JordanV8 » 08 Фев 2009, 20:17

И после си намираш евтина нафта, и всичко е "like a dream" ...... :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook