BMW 725 TDS -добър ли е TDS двигателя 143 коня за това купе?
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Stefanov_simeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
- Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)
BMW 725 TDS -добър ли е TDS двигателя 143 коня за това купе?
Здравейте колеги !
Искам да ви попитам, Вас гордите собственици на Е38-ци, доволни ли сте от 2.5 ТДС ? Не е ли малък за голямото купе на седмицата ? Чувал съм от майстори да разправят и то за Е39-ки "всичко друго на БМВ само не ТДС" ? Много ми харесват тия Е38-ци, ама пусти много пара са хубавите двигатели 3.0 и 4.0 дизелчета и 2.8 и 4.4 бензин само 2.5 ТДС е горе долу по джоба.Има ли смисъл да се купува такъв голям автомобил с двигател ТДС или е по добре да се изчака за 3.0 литровия помпа дюза с 193 коня? Ако може да споделите доволни ли сте от този двигател, има ли динамика, проблемен ли е ?Благодаря Ви предварително :-)
Искам да ви попитам, Вас гордите собственици на Е38-ци, доволни ли сте от 2.5 ТДС ? Не е ли малък за голямото купе на седмицата ? Чувал съм от майстори да разправят и то за Е39-ки "всичко друго на БМВ само не ТДС" ? Много ми харесват тия Е38-ци, ама пусти много пара са хубавите двигатели 3.0 и 4.0 дизелчета и 2.8 и 4.4 бензин само 2.5 ТДС е горе долу по джоба.Има ли смисъл да се купува такъв голям автомобил с двигател ТДС или е по добре да се изчака за 3.0 литровия помпа дюза с 193 коня? Ако може да споделите доволни ли сте от този двигател, има ли динамика, проблемен ли е ?Благодаря Ви предварително :-)
- Stefanov_simeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
- Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)
Re: .
Благодаря за линка колега,но тои е най вече за Е34 и Е32 и нищо конкретно не намерих за 725 TDS.Аз по скоро исках мнение на хора който карат такива автомобили да споделят впечатления и мнения.По конкретно съм харесъл една седмичка в автосалн Мегатрон за 11800 лв. с всички екстри автоматик и бяла кожа на "242558 км", а другата е в Русе в автокъща RICHMENBaHka написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=7
Bmw 725 SPECIAL EDITION с кафява кожа и ръчна скоросттна кутия !
- 7ца на въглища
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.05.2007
бензиновата е акцизна и плащаш грешни пари за нищо, само ТДСа взимаш на реалната му цена. Всички коли на тези години (и незнайни килиметри) имат ного проблеми. Иначе при ТДСа двигателя се тормози много, защото е слаб, а колата е тежка и донякъде се компенсира с късите предавки, затова ако е на 300000км все едно в друга кола е на 450000 км. Трябва да я гледа разбирач, ако не искаш да наливаш в каца без дъно. Имат слаба водна помпа, често заминава и силиконовата перка на вентилатора, а и от високите обороти почти няма кола без да и е спукана главата. На около 200000, а и по-рано се появява аксиален луфт в коляновия вал, който също е дефект на много тдски и е скъп за оправяне. Предницата е слаба за това тегло а е и доста скъпа, виж да не бие между 80 и 90км/ч. Ако е с ръчни има проблеми със съединителя и притискателния диск, пак заради теглото което трябва да преодолява. Много проблеми в електрониката, най-вече климатика, пак е скъпо.
Хубавото е, че ТДСа е много разпространен и има и майстори и части (и за тройката цените са същите)
Хубавото е, че ТДСа е много разпространен и има и майстори и части (и за тройката цените са същите)
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
7ца на въглища написа:бензиновата е акцизна и плащаш грешни пари за нищо, само ТДСа взимаш на реалната му цена. Всички коли на тези години (и незнайни килиметри) имат ного проблеми. Иначе при ТДСа двигателя се тормози много, защото е слаб, а колата е тежка и донякъде се компенсира с късите предавки, затова ако е на 300000км все едно в друга кола е на 450000 км. Трябва да я гледа разбирач, ако не искаш да наливаш в каца без дъно. Имат слаба водна помпа, често заминава и силиконовата перка на вентилатора, а и от високите обороти почти няма кола без да и е спукана главата. На около 200000, а и по-рано се появява аксиален луфт в коляновия вал, който също е дефект на много тдски и е скъп за оправяне. Предницата е слаба за това тегло а е и доста скъпа, виж да не бие между 80 и 90км/ч. Ако е с ръчни има проблеми със съединителя и притискателния диск, пак заради теглото което трябва да преодолява. Много проблеми в електрониката, най-вече климатика, пак е скъпо.
Хубавото е, че ТДСа е много разпространен и има и майстори и части (и за тройката цените са същите)
спор няма че 725 тдс не е самолет и кола за спортно каране но при нормална експлоатация ускорението си е добро особено ско е с качествен чип или пауър бокс а също и големия въртящ момент помага водната помпа не само на тдс на всички бмв-та е проблем който се отстранява със смяната и с такава с метална турбина пукането на глава основно се дължи на прегряване което от своя страна най често се дължи на точно проблемната водна помпа или душманското каране но не само тдс-а пука глава и бензинките го правят абсолютно не съм съгласен за аксиалния луфт на коляновия вал на кола на 200 000 км стига да и е сменяно редовно маслото и също че 7-ца тдс на 300 000 км е все едно е износен мотора като за 450 000 защото моята е на малко по малко от 300 000 и нито пуши нито и е паднала компресията нито гори масло бмв 10/40 но аз и предния и собственик не сме пестили пари за подръжка а относно предницата си е много здрава тя проблема е че нямаме пътища тук и няма кола която да издържи на дупките в българия така че тдс-а са скорости ти препоръчвам автоматик все пак караш 7-ца
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
а и относно климатика от таралеж си страдат и е 36 и е 39 така че не е специфичен проблем за е38 просто на гадно място е и се налага по голямо разглобяване а по електрониката не създава повече проблеми от другите бмв-та набори на 7-а серия е 38
- vectra
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
карах 725 дизел е38 и да ти кажа честно според мен не е чак толкова зле. Определено не е бърза по фактор ускорение, но не е и спряла. Направи ми впечатление,че трябва да я държиш в някакви обороти когато катериш по-стръмни наклони. Като комфорт на возене колата е много приятна според мен. Успех в покупката
Нито ми се пее, нито ми се смее, а ми се живее
725
приятелю незнам кой какъв опит има с 725тдс но аз лично имам такава и съм много доволен,но според мен триабва да вземеш ръчката защото много повече върви и харчи доста по малко.успех
Абе вие луди ли сте? Автомата цена няма!За такъв комфорт просто....
Виж кво колега ако имаш пари повечко земи 3 литровия дизел ама аз кво да ти кажа от 1 година викам ще продам ТДС-а ама като погледна за тея пари кво мога да взема винаги се отказвам!
Само моля те не си взимай 7-ца с ръчка и без кожа това е ебати смешката!!!
Виж кво колега ако имаш пари повечко земи 3 литровия дизел ама аз кво да ти кажа от 1 година викам ще продам ТДС-а ама като погледна за тея пари кво мога да взема винаги се отказвам!
Само моля те не си взимай 7-ца с ръчка и без кожа това е ебати смешката!!!
Колега не ги слушай тези ТДСаджии ходят си тайно по майстори а иначе хвалят мотора пред хората! 38ца-ДА но ТДС-никога ,не прави тази генерална грешка щото си е нещо като брак само че неможеш да се разведеш щото няма кой да ти вземе булката! Изчакай събери още малко пари и си вземи команрейла-избързаш ли после само ще гледаш хората как си карат колите а ти ще караш части на майсторите. НЕ ЗАБРАВЯЙ- 2.5 ТДС РАЗВАЛИ ИМЕТО НА BMW!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Ще видим когато 3.0д стане на годините на тдс кво ще стане с него. Прав си че 3.0 д е по-хубав, но не си прав че тдс е толкова проблемен. Разликата между цените на едното и на другото е доста голяма и не е съизмерима с евентуалните проблеми, които може да има тдс. Хубава 725 може да се намери за 13-14 000 лв. 730д за около 20 и нагоре. И като вземеш 730д пак няма гаранция че не си попаднал на някоя неподдържана пръчка с която "да ходиш тайно по майстори и да я хвалиш после във форума".
- Stefanov_simeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
- Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)
725 ТДС срещу 730 d
Колеги, благодаря Ви много за бързите и изчерпателни отговори !
За съжаление са много противоречиви и ме накараха сериозно да се замисля върху бъдещата покупка на Е38-ца.
Но като че ли съм склонен да поизчакам малко за 3-литровия дизел. На мен като цяло ми трябва автомобил за пролет,лято,есен, а за зимата и излети в планината и по тежки условия си имам един Патрол дълга база, така че не ми е спешно.
Не ми се иска много, но в краен случай може и да премина на вариянта Е39 -530 d -193 коня, с кожа,автомат
Поздрави
Много безаварийни километри и далеч от върли катаджии,китаиски авточасти и пишман майстори
За съжаление са много противоречиви и ме накараха сериозно да се замисля върху бъдещата покупка на Е38-ца.
Но като че ли съм склонен да поизчакам малко за 3-литровия дизел. На мен като цяло ми трябва автомобил за пролет,лято,есен, а за зимата и излети в планината и по тежки условия си имам един Патрол дълга база, така че не ми е спешно.
Не ми се иска много, но в краен случай може и да премина на вариянта Е39 -530 d -193 коня, с кожа,автомат
Поздрави
Много безаварийни километри и далеч от върли катаджии,китаиски авточасти и пишман майстори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани