BMW 725 TDS -добър ли е TDS двигателя 143 коня за това купе?

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 09 Фев 2009, 16:49

Колеги, напоследък започнаха да искачат и 730 d на цени под 20К, дори на доста под 20К.Днес видях една във Враца на 14К на Бг. табели което ще рече че акциза е платен !
Това е добре за ентусиасти като мен, който не разполагат с голям бюджет, а искат да се возят на красива спортна немска лимузина от пристижна марка с добра динамика и сравнитолно нисък разход на гориво :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: iL

Мнение от JordanV8 » 09 Фев 2009, 18:25

Колега и аз така си мислех, ....хората ще ми "подарят" подобен автомобил на такава цена....взех си 730и за 10 000 лв, след това дадох още 10 000 лв. :winky:
Избора е твой!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 10 Фев 2009, 12:36

Много си прав колега !
Един евреин беше казал - "Не съм толкова богат, че да си купувам евтини неща"
Но да не забравяме и пазарната конюктура в момента.Всички компании бележат спад в продажбите на автомобили особено на скъпите, това неминуемо се отразява и на продажбата на автомобили 2-ра ръка по един или друг начин.
Също така чух и за новия стимул от държавата в Германия за поощряване на продажбите на нови автомобили.А именно ако си купиш в Германия нов автомобил, но задължително преди това си продал стария си такъв който трябва да е на 9 или повече години държавата ти дава безвъзмездно 2 000 евро.Това също е фактор за поевтиняването на автомобилите в Германия.
Също така в Бъглария се задава и кризата от Европа и Америка, тепърва!!! Всяка седмица по местните ежедневници чета за съкращения и намаляне на заплати, фалирали фирми и изгоряли имоти.За подкрепа на тези думи днес във вестник Борба в завод "Елмот" съкращават 300 човека.
Така че има доста хора който са надскочили себе си и са купили на изплащане скъпи автомобили, имоти и други скъпи вещи, който вече е непосилно да изплащат и продават на преференциялни цени често на загуба поне да възтановят част от парите си.
Другия момент търговците на коли, искат да си развържат парите по скоро особено от скъпите коли.Понеже като стоят на паркинзите цената им пада, никой не се интересува колата карана ли е или не, гледа че е 10-12 годишна и това е.
Също така заложените и изгорели в заложни къщи автомобили, те също се продават на преференциални цени.
Да не забравяме и че тази година излиза и новата 7-ца, което също веднага се отразява на по старите модели.
Така че според мен е напълно нормално такива автомобили да поевтинеят, особено като има некви врътки да се плаща само половината акциз.За 730 d 193 конски сили се дължи Акциз: 4967 лв като се раздели на 2 се получава под 2500 лева което също е фактор за по евтини акцизни автомобили.И последно крадените от западна Европа такива с пренабити номера.
Разбира се винаги има риск, но затова си има сервизи диагностики и тн.

Поздрави на всички БМВ маняци и много безаварийни км. !!! :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 10 Фев 2009, 16:31

За мени лично мотора е доста слаб за това купе,ако сложиш чип е ОК ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 10 Фев 2009, 21:13

Колега прочетох цялата тема и повечето мнения са много красноречиви но с много истина в тях.Да наистина tds е пробелен двигател.Но сега това са само прогнози,никой не е казал,че като си го земеш веднага ще ти се строши нещо.И все пак ако си решил твърдно да взимаш 7-ма серия с дизелов двигател то найстина да е 2.5 от тази гледна точка,че като подръжка и консумативи е в пъти по ефтин от 3.0,вярно сега не е толкова динамичен като него,но го казвам от гледна точка на практичноста.Както каза един колега по назад,че 3.0 хвърлят турбини,е така найстина и съм бил свидетел при повечето модели Х5,е38 и е39 а и от там турбината найстина не е ефтина ... а и като цяло си е по скъп за подръжка.


П.П Ако бях аз щях да предпочета атмосверен двигател,например 2.8i върви доволно разхода не е чак толкова голям.А и ако има желание акциза винаги може да се избегне ;)

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 10 Фев 2009, 21:54

///vlado написа:Колега прочетох цялата тема и повечето мнения са много красноречиви но с много истина в тях.Да наистина tds е пробелен двигател.Но сега това са само прогнози,никой не е казал,че като си го земеш веднага ще ти се строши нещо.И все пак ако си решил твърдно да взимаш 7-ма серия с дизелов двигател то найстина да е 2.5 от тази гледна точка,че като подръжка и консумативи е в пъти по ефтин от 3.0,вярно сега не е толкова динамичен като него,но го казвам от гледна точка на практичноста.Както каза един колега по назад,че 3.0 хвърлят турбини,е така найстина и съм бил свидетел при повечето модели Х5,е38 и е39 а и от там турбината найстина не е ефтина ... а и като цяло си е по скъп за подръжка.


П.П Ако бях аз щях да предпочета атмосверен двигател,например 2.8i върви доволно разхода не е чак толкова голям.А и ако има желание акциза винаги може да се избегне ;)

Поздрави


Мерси за мнението колега !
За 7-ма серия мисля, че това е моя автомобил.Наистина подръжката му не е евтина, но пък дава конфорт и престиж, сугурност и класа, абе имиджмейкър :D
А при условие, че няма да е единствения автомобил който ще карам, а ще имам и един джип и една лимузина от не толкова престижна марка под ръка (оставил съм я като служебна, но често скачам в нея понеже стой изпъдена на пътя, а не в гаражите и за градско и за работа е винаги готова) едва ли ще амортизирам толкова Е38-цата.
За ТДС-а имам леки притеснения относно изтеглянето при изпреварване, издражливоста на мотора и едно от основните ми притеснения е да не си остане вечно моя след време, ако искам да я заменя с представител с по мощен мотор :help:
От друга страна до колкото разбирам подръжката на ТДС-а е доста по евтина и по лесна за подръжка и ремонт стига те да бъдат навременни.
Относно атмосферните двигатели 2.8 i 193 к.с. предлагането им не е голямо в Бг. да не кажа никакво.В момента има само едно с нормален ляв волан за 14 000 лв. и то далечната 1996 година в гр.Ямбол.
Явно няма търсене на такива автомобили с атмосферни двигатели най-вероятно заради не малкия им разход на гориво.

Ще сондирам още малко мнения преди да реша окончателно, хубавото в моя случай е че зор нямам и мога да си позволя да изчаквам и да избирам без да правя прибързани и импулсивни решения !

Поздрави :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 11 Фев 2009, 13:14

Здравейте отново колеги :D
В нета намерих един много хубав руски сайт, където могат да се видят и сравнят всички характеристики на всички модели и модификации БМВ-та (и не само почти всички марки който се срещат по българските пътища, но не за всички модели от тях има данни).
Има пълни данни от - до размери,двигател,коне,ускорение,разход на гориво,кг. и тн.

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/7er/

Лек ден !

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.12.2008

Мнение от universe » 11 Фев 2009, 22:47

^Колега ако е удобно би ли обяснил това което каза за Акциза малко по горе. Може и на Л.с.
Поздрави!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 12 Фев 2009, 0:57

Stefanov_simeon написа:... започнаха да искачат и 730 d на цени под 20К, дори на доста под 20К.Днес видях една във Враца на 14К на Бг. табели което ще рече че акциза е платен !

колега внимавай с тия евтини коли! имай предвид че една ЗАПАЗЕНА кола 530д или 730д да речем 99г в Германия е поне 8000-10000ЕУР. Като сметнеш и акциза и печалбата на търговеца излиза че за 14К може да е само някой тарталясник. Съвет: гледай по скъпи коли и при оглед на място се опитай да намалиш цената, вместо да гледаш най-евтините! ;)
:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Мнение от Stefanov_simeon » 14 Фев 2009, 19:48

Toni Montana написа:
Stefanov_simeon написа:... започнаха да искачат и 730 d на цени под 20К, дори на доста под 20К.Днес видях една във Враца на 14К на Бг. табели което ще рече че акциза е платен !

колега внимавай с тия евтини коли! имай предвид че една ЗАПАЗЕНА кола 530д или 730д да речем 99г в Германия е поне 8000-10000ЕУР. Като сметнеш и акциза и печалбата на търговеца излиза че за 14К може да е само някой тарталясник. Съвет: гледай по скъпи коли и при оглед на място се опитай да намалиш цената, вместо да гледаш най-евтините! ;)


Рзбира се колега на мен ми е ясно че 730 d за 14 К ще е или някой котурник или ще е първоначална вноска на някой лизинг.Но се усеща явен спад в цените и на тези автомобили.А за състоянието гледаш, водиш майстори закачаш на компютър и пак малко на късмет работата. В Германия 730 d има между 6К и 7К поне 15-тина в мобиле.де. А в Италия почват от 5К !
Акциза за 184 к.с. е 4735 лв. а за 193 к.с. 4968 лв.
6К euro = 12 000+ 5000 лв.(акциз)= 17К
При условието, че някой хора са на зор и са склонни да продават на известна загуба за да си отвържат парите е нормално цените в БГ да са около 18-20 К, както е и мвеждувпрочем.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.01.2010
Пол: Мъж

Re: BMW 725 TDS -добър ли е TDS двигателя 143 коня за това купе?

Мнение от Тедоо » 29 Яну 2010, 15:16

да не отварям нова тема... Сега с отпадането на акзиза, 3.0Д стават много привлекателни поне за мен, като по-принцип съм се ориентирал към 5-ца комби, но заглеждам и 7-ците... Става въпрос за коли след 2001г и мобиле.де виждам някои доста запазени екземпляри... Какво трябва да се гледа най-много при този мотор и автоматична кутия... А също ме интересува х-задвижването на 5-ците създава ли проблеми...

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook