ПРОБЛЕМ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
ПРОБЛЕМ
Здравейте.Става вьпрос за BMW 325,(Е36),с мотор М50Б25.Проблемьт е следният: когато моторьт е студен и не е пален 10-12 4аса и вьншната температура е около 5-10 градуса(само тогава го прави),при палене запо4ва да работи на 1000 оборота(нормално) и след 20 секунди запо4ва да се форсира сам-вдига на 1500 и след това пада на 1300 оборота-и така непрекьснато.След като загрей добре, изведньж се оправя и се врьща на 800 оборота,поддьржайки ги абсолютно равномерно.Този "феномен" се появи от около една седмица,като в на4алото из4езвашe за секунди, а сега трябва да загрее хубаво,преди да се махне.Мототьт не ми дава основание да мисля,4е е някакьв механи4ен проблем, по скоро има някаква "грешка" по ела.Мисля,4е можe да е от клапана,който регулира оборотите, но не мога да го открия каде.В едни инструкции е даден ,4е се намира на вьздохопровода след дебитомера, но там не го откривам.Между другото ми е пробит единия изпускателен колектор и евентуално може да дьрпа вьздух от там.Не сьм сменял и горивния филтьр.
Благодаря ви за помощта предварително.
Благодаря ви за помощта предварително.
Impossible is nothing !!!
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
На мен ми правече абсолютно същото, плюс това че примерно ако карам на дълъг път и примерно се връщам и като влезна в София, на първият светофар като спра след дълго каране на някакви по-високи обороти и на светофара двигателят си държеше сам 1500 оборота. При мен проблема беше от датчика за обороти, трябваше да се почисти, сега си бачка на 6!
- dr-who
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
спомням си че имаше една подобна тема за оборотите.
вариянтите за които аз знам са:
Ламбда сондата се лъже с грешна информация
Изкривена/спукана глава на двигателя
проблем с компресията
обаче това са най-фаталните условия
имахме едно е34 520i
то правеше така заради изкривена глава на двигателя от прегряване
но то го правеше постоянно като си на едно място спрял на светофар примерно.. без значение дали е топъл двигателя или студен
качваше до 1300 и падаше до 900RPM и пак обратното.
вариянтите за които аз знам са:
Ламбда сондата се лъже с грешна информация
Изкривена/спукана глава на двигателя
проблем с компресията
обаче това са най-фаталните условия
имахме едно е34 520i
то правеше така заради изкривена глава на двигателя от прегряване
но то го правеше постоянно като си на едно място спрял на светофар примерно.. без значение дали е топъл двигателя или студен
качваше до 1300 и падаше до 900RPM и пак обратното.
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- MOPKOB
- Правопис Мастър
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Докторе "Кой" вече 3 път за днес те чета и се питам , Ти календарче , датник, часовник случайно да имаш. Не го приемай навътре ама посъбуждаш старички теми. Гледай кога е последния пост и прецени колко е валидно да го подновяваш с някаква супер актуална новинка.
Сори за
Сори за
dr-who написа:проблем с компресията
.
Благодаря на вси4ки за отговорите.Това ве4е не го прави(сипах някакьв препарат за по4истване на инжекторите),но като 4е ли оборотите са и малко ниски(около 600-650).Мисля си ,4е виновен е прословутия клапан за регулиране на ниските обороти,защото като вклю4а клима или като натоварвам динамото с консуматори падат още пове4е,т.е. клапана не е способен да ги поддьржа около 750-800.
Между другото, в какво се сьстои "проблема с компресията".Любопитен сьм да разбера,колко кила трябва да има ,за да е "проблем".
Благодаря!
Impossible is nothing !!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А колко точно бяха оборотите на М52В20
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Bergayos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
Dimitar написа:R9 написа:....оборотите са и малко ниски(около 600-650)
Мисля, че това са нормалните за М50 мотора.
В сервизната книжка,която имам с колата,пише:
Обороти:700+-40(мотор М50Б20) и 800+-50(мотор М50Б25),които се регулират посредством клапан за ниски обороти.
Сьдьржание на СО:0,7+-0,5%
Impossible is nothing !!!
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
И моите обороти са окло 650 М50Б20 и не мърдат, а когато включа климатика започват да се менят, когато включи компресора (предполагам), но като цяло се повишават до 700-730
let the BMW be with you
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
мойто държи малко по височки ,към 800.. няма значение с климатик или без .. като е студен мотора (М50) около 1000 .. никога не плават
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани