ПРОБЛЕМ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

ПРОБЛЕМ

Мнение от R9 » 16 Май 2004, 13:52

Здравейте.Става вьпрос за BMW 325,(Е36),с мотор М50Б25.Проблемьт е следният: когато моторьт е студен и не е пален 10-12 4аса и вьншната температура е около 5-10 градуса(само тогава го прави),при палене запо4ва да работи на 1000 оборота(нормално) и след 20 секунди запо4ва да се форсира сам-вдига на 1500 и след това пада на 1300 оборота-и така непрекьснато.След като загрей добре, изведньж се оправя и се врьща на 800 оборота,поддьржайки ги абсолютно равномерно.Този "феномен" се появи от около една седмица,като в на4алото из4езвашe за секунди, а сега трябва да загрее хубаво,преди да се махне.Мототьт не ми дава основание да мисля,4е е някакьв механи4ен проблем, по скоро има някаква "грешка" по ела.Мисля,4е можe да е от клапана,който регулира оборотите, но не мога да го открия каде.В едни инструкции е даден ,4е се намира на вьздохопровода след дебитомера, но там не го откривам.Между другото ми е пробит единия изпускателен колектор и евентуално може да дьрпа вьздух от там.Не сьм сменял и горивния филтьр.
Благодаря ви за помощта предварително.
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 25.01.2004

Мнение от raadi » 17 Май 2004, 9:04

ако ти е пробит изпускателния колектор може да лъже ламбда сондата. Пробвай да я откачиш /под колата при катализатора/. Имах една хонда правеше го същото и беше преебан един датчик който стои при изпускателния колектор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 17 Май 2004, 23:38

На мен ми правече абсолютно същото, плюс това че примерно ако карам на дълъг път и примерно се връщам и като влезна в София, на първият светофар като спра след дълго каране на някакви по-високи обороти и на светофара двигателят си държеше сам 1500 оборота. При мен проблема беше от датчика за обороти, трябваше да се почисти, сега си бачка на 6!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 26 Май 2004, 13:37

спомням си че имаше една подобна тема за оборотите.
вариянтите за които аз знам са:
Ламбда сондата се лъже с грешна информация
Изкривена/спукана глава на двигателя
проблем с компресията
обаче това са най-фаталните условия 8) :lol: :roll:
имахме едно е34 520i
то правеше така заради изкривена глава на двигателя от прегряване
но то го правеше постоянно като си на едно място спрял на светофар примерно.. без значение дали е топъл двигателя или студен
качваше до 1300 и падаше до 900RPM и пак обратното.
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 26 Май 2004, 14:18

Докторе "Кой" вече 3 път за днес те чета и се питам , Ти календарче , датник, часовник случайно да имаш. Не го приемай навътре ама посъбуждаш старички теми. Гледай кога е последния пост и прецени колко е валидно да го подновяваш с някаква супер актуална новинка.

Сори за :OT:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

Мнение от R9 » 26 Май 2004, 20:24

dr-who написа:проблем с компресията
.


Благодаря на вси4ки за отговорите.Това ве4е не го прави(сипах някакьв препарат за по4истване на инжекторите),но като 4е ли оборотите са и малко ниски(около 600-650).Мисля си ,4е виновен е прословутия клапан за регулиране на ниските обороти,защото като вклю4а клима или като натоварвам динамото с консуматори падат още пове4е,т.е. клапана не е способен да ги поддьржа около 750-800.
Между другото, в какво се сьстои "проблема с компресията".Любопитен сьм да разбера,колко кила трябва да има ,за да е "проблем".
Благодаря!
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 27 Май 2004, 9:02

R9 написа:....оборотите са и малко ниски(около 600-650)

Мисля, че това са нормалните за М50 мотора.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Май 2004, 16:55

А колко точно бяха оборотите на М52В20 :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: Costa Blanca, ESP
Пол: Мъж
Кара: E81 123d, E70 3.0d
Мечтае да кара: Alpina B10

Мнение от Bergayos » 27 Май 2004, 20:48

и при мене са 600-650 - м52в28

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

Мнение от R9 » 27 Май 2004, 21:26

Dimitar написа:
R9 написа:....оборотите са и малко ниски(около 600-650)

Мисля, че това са нормалните за М50 мотора.

В сервизната книжка,която имам с колата,пише:
Обороти:700+-40(мотор М50Б20) и 800+-50(мотор М50Б25),които се регулират посредством клапан за ниски обороти.
Сьдьржание на СО:0,7+-0,5%
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 28 Май 2004, 16:07

И моите обороти са окло 650 М50Б20 и не мърдат, а когато включа климатика започват да се менят, когато включи компресора (предполагам), но като цяло се повишават до 700-730
let the BMW be with you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Май 2004, 22:21

мойто държи малко по височки ,към 800.. няма значение с климатик или без .. като е студен мотора (М50) около 1000 .. никога не плават

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook