Съвет за ремонт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Съвет за ремонт
Днес бях в Дару и диагнозата е следната:
-смяна на гарнитури на капак на клапани и на картера,
-семеринг за вкл. на скорости,
-смяна на тръби за хидравликата
Можете ли да ми кажете къде мога да направя тези неща? Поне гарнитурите на първо време.
Колата е Е-36 320 (М-50)
Двигателя е омаслен отдолу, но за последните 3 месеца маслото не ми е намаляло видимо. Тече и малко хидравлична течност от основата на казанчето за хидравликата - но и там нивото не е паднало. Може ли да стане проблем с мотора ако изчакам с ремонта?
Стори ми се, че малко се престараха с нещата за ремонт, обаче знам ли
-смяна на гарнитури на капак на клапани и на картера,
-семеринг за вкл. на скорости,
-смяна на тръби за хидравликата
Можете ли да ми кажете къде мога да направя тези неща? Поне гарнитурите на първо време.
Колата е Е-36 320 (М-50)
Двигателя е омаслен отдолу, но за последните 3 месеца маслото не ми е намаляло видимо. Тече и малко хидравлична течност от основата на казанчето за хидравликата - но и там нивото не е паднало. Може ли да стане проблем с мотора ако изчакам с ремонта?
Стори ми се, че малко се престараха с нещата за ремонт, обаче знам ли
Последна промяна Красимир на 15 Май 2004, 21:57, променена общо 1 път
- Engi
- Нощния ездач
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
ами имам един отличен монтиор, но работи в Горубляне. ако не ти е далече, мога да те свържа. момчето е исключително съвестно и най-важното е, че ще погледне колата и ще ти обясние кое за колко време може да стане, кое е наложително, колко пари и т.н.т. аз лично съм супер доволен от работата му. за още впечатления може да кажат и крика и злобара.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Всички тез неща дето си ги изброил са масови при М50 ,а течовете са козметични .. и моя картер е омаслен но от смяна до смяна не доливам ,досети се колко много тече.. аз моята така си я карам .. а ако си решил все пак да ги сменяш гарнитурките колегите от София ще те ориентират за сервиз
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Прав е Engi неговия човек е супер пич и взима присърце проблемите на колата и се върши работата добре което е важно щото има много мърлячи ама ти си знаеш
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Здравеи,Краси.Относно гарнитурата на картера,.трябва да си сигурен 4е си заслужава смяната и ,в смисьл, 4е загубите на масло са ти 4увсвителни,защото е много гадна интервенция.За една глупава гарнитура трябва да свалиш скоростите,защото зад маховика има два болта,които ти дьржат картера отвьтре.Аз ли4но я сменях миналата седмица.Ако я сменяш ти-много време и нерви,в сервиз-по-добре отиди на място кьдето разбират,ако и да ти излезе по скьпо.
Impossible is nothing !!!
Благодаря на всички! Знаех си аз, че няма да изоставите ентусиаст в беда (макар и малка)!
Engi, ще ти звънна за майстора. Щом ти си доволен, а и другите така мислят - имам ви пълно доверие
Не ми е далеч. За да ми е здрава машината не жаля време и сили
Отново Благодаря за съветите! Имам да Ви черпя - да ми напомните като се видим
Engi, ще ти звънна за майстора. Щом ти си доволен, а и другите така мислят - имам ви пълно доверие
Не ми е далеч. За да ми е здрава машината не жаля време и сили
Отново Благодаря за съветите! Имам да Ви черпя - да ми напомните като се видим
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани