Съвет за ремонт

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Съвет за ремонт

Мнение от Красимир » 14 Май 2004, 14:08

Днес бях в Дару и диагнозата е следната:
-смяна на гарнитури на капак на клапани и на картера,
-семеринг за вкл. на скорости,
-смяна на тръби за хидравликата
Можете ли да ми кажете къде мога да направя тези неща? Поне гарнитурите на първо време.
Колата е Е-36 320 (М-50)
Двигателя е омаслен отдолу, но за последните 3 месеца маслото не ми е намаляло видимо. Тече и малко хидравлична течност от основата на казанчето за хидравликата - но и там нивото не е паднало. Може ли да стане проблем с мотора ако изчакам с ремонта?
Стори ми се, че малко се престараха с нещата за ремонт, обаче знам ли :roll:
Последна промяна Красимир на 15 Май 2004, 21:57, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 14 Май 2004, 15:20

Двигателя ти е омаслен от най евтината от тези части и същевременно май най трудно сменящата се - семеринга на вала ... на Е30-ката имах такъв проблем и бая време така си я карах защото чух какви ли не цифри за работа по смяната му...виж само да не ти омаслява някой ремък че тогава лошо .. :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Мнение от Красимир » 16 Май 2004, 11:29

:( Направо ме затрупахте с предложения!
Пак ли стигам до поуката "Защо на вълка му е дебел врата...? :lol:

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 16 Май 2004, 12:02

ами имам един отличен монтиор, но работи в Горубляне. ако не ти е далече, мога да те свържа. момчето е исключително съвестно и най-важното е, че ще погледне колата и ще ти обясние кое за колко време може да стане, кое е наложително, колко пари и т.н.т. аз лично съм супер доволен от работата му. за още впечатления може да кажат и крика и злобара.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 16 Май 2004, 13:35

Всички тез неща дето си ги изброил са масови при М50 ,а течовете са козметични .. и моя картер е омаслен но от смяна до смяна не доливам ,досети се колко много тече.. аз моята така си я карам .. а ако си решил все пак да ги сменяш гарнитурките колегите от София ще те ориентират за сервиз

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 16 Май 2004, 14:06

Прав е Engi неговия човек е супер пич и взима присърце проблемите на колата и се върши работата добре което е важно щото има много мърлячи ама ти си знаеш :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

Мнение от R9 » 16 Май 2004, 14:13

Здравеи,Краси.Относно гарнитурата на картера,.трябва да си сигурен 4е си заслужава смяната и ,в смисьл, 4е загубите на масло са ти 4увсвителни,защото е много гадна интервенция.За една глупава гарнитура трябва да свалиш скоростите,защото зад маховика има два болта,които ти дьржат картера отвьтре.Аз ли4но я сменях миналата седмица.Ако я сменяш ти-много време и нерви,в сервиз-по-добре отиди на място кьдето разбират,ако и да ти излезе по скьпо.
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Мнение от Красимир » 16 Май 2004, 18:20

Благодаря на всички! Знаех си аз, че няма да изоставите ентусиаст в беда (макар и малка)! :D
Engi, ще ти звънна за майстора. Щом ти си доволен, а и другите така мислят - имам ви пълно доверие 8)
Не ми е далеч. За да ми е здрава машината не жаля време и сили :twisted:
Отново Благодаря за съветите! Имам да Ви черпя - да ми напомните като се видим :wink:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook