Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Колеги с 2.5 дизел ако имате затреднение с паленето сутрин /въртите до скъсване/, то решението е елементарно и много евтино - нарича се "еднопосочен клапан за гориво" - перфектно става такъв от "Лада Самара"!!!
Струва 5лв. и монтажа му е много елементарен и бърз: 1.купува се клапана; 2. реже се "ПВЦ" горивопровода след горивния филтър; 3. проверява се посоката на клапана /за да не стане грешка/; 4. с пистолет за горещ въздух се нагряват двата края /докато умекнат/; 5. монтира се клапана и се изчакват 30-40 сек. да изстине "ПВЦ"-то.
След извършването на въпросната процедура Баварката започва да пали от раз! - пробвано
При първа възможност ще постна снимки за да е по нагледно!
пп: колеги надявам се да съм Ви бил полезен с моя опит /много се дразня като чуя, че 2.5 дизел на БМВ трудно палел...../! Важното е нашите БМВ да ни носят само положителни емоции !
пп2: надявям се, че модераторите на този раздел, ще повдигнат поста като "важна тема"!
Струва 5лв. и монтажа му е много елементарен и бърз: 1.купува се клапана; 2. реже се "ПВЦ" горивопровода след горивния филтър; 3. проверява се посоката на клапана /за да не стане грешка/; 4. с пистолет за горещ въздух се нагряват двата края /докато умекнат/; 5. монтира се клапана и се изчакват 30-40 сек. да изстине "ПВЦ"-то.
След извършването на въпросната процедура Баварката започва да пали от раз! - пробвано
При първа възможност ще постна снимки за да е по нагледно!
пп: колеги надявам се да съм Ви бил полезен с моя опит /много се дразня като чуя, че 2.5 дизел на БМВ трудно палел...../! Важното е нашите БМВ да ни носят само положителни емоции !
пп2: надявям се, че модераторите на този раздел, ще повдигнат поста като "важна тема"!
Последна промяна Chains на 26 Фев 2008, 22:25, променена общо 2 пъти
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Колега подкрепям те с темата.
Това е важен клапак който рано или късно всеки трябва да си сложи.
А на "колегите" които вкарват ирония им даи "свободно"
Това е важен клапак който рано или късно всеки трябва да си сложи.
А на "колегите" които вкарват ирония им даи "свободно"
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- matros
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
а сега гледам по магазините са хит едни помпички с посока на горивото приличат на тези като на апаратче за кръвно .и за обезвъздушаване стават
- pakata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Страхотно,очаквам снимки с нетърпение,много благодарим колега макари да нямам проблем с паленето за сега
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аз преди съм имал много главоболия по тази причина но откакто монтирах такъв клапан всичко се оправи,иначе дърпаше въздух и мноо трудно палеше
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Това само за студено палене ли е или и топло?
Че със студеното проблеми нямам, но виж топлото, 2 - 3 секунди си отиват
Че със студеното проблеми нямам, но виж топлото, 2 - 3 секунди си отиват
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- bam-bam
- старши ентусиаст
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
а що дърпа въздух ? ... неможе ли да се смени некои маркуч и да се оправи .. то ся тук дърпа после там и накрая ше задърпа от всякъде и нема палене
- dancenation
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Можеби темата се развони предлагам катинар и качване във важни "Проблеми при палене на ТДС"
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
bam-bam написа:а що дърпа въздух ? ... неможе ли да се смени некои маркуч и да се оправи .. то ся тук дърпа после там и накрая ше задърпа от всякъде и нема палене
има такъв клапан в помпата и като се прецака пуска горивото да се връща към резервоара ,затова е то допълнителния
- bam-bam
- старши ентусиаст
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
stambo_81dg написа:bam-bam написа:а що дърпа въздух ? ... неможе ли да се смени некои маркуч и да се оправи .. то ся тук дърпа после там и накрая ше задърпа от всякъде и нема палене
има такъв клапан в помпата и като се прецака пуска горивото да се връща към резервоара ,затова е то допълнителния
ами като има такъв .. какъв е проблема да се ремонтира .. или е скъп ... нали караме БМВ-та не трабанки да ги побългаряваме с 10 клапана да спре тоя въздух
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482
Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482
Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани