Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от Chains » 24 Фев 2008, 1:42

Колеги с 2.5 дизел ако имате затреднение с паленето сутрин /въртите до скъсване/, то решението е елементарно и много евтино - нарича се "еднопосочен клапан за гориво" - перфектно става такъв от "Лада Самара"!!!

Струва 5лв. и монтажа му е много елементарен и бърз: 1.купува се клапана; 2. реже се "ПВЦ" горивопровода след горивния филтър; 3. проверява се посоката на клапана /за да не стане грешка/; 4. с пистолет за горещ въздух се нагряват двата края /докато умекнат/; 5. монтира се клапана и се изчакват 30-40 сек. да изстине "ПВЦ"-то.

След извършването на въпросната процедура Баварката започва да пали от раз! - пробвано ;)

При първа възможност ще постна снимки за да е по нагледно!


пп: колеги надявам се да съм Ви бил полезен с моя опит /много се дразня като чуя, че 2.5 дизел на БМВ трудно палел...../! Важното е нашите БМВ да ни носят само положителни емоции !


Изображение


пп2: надявям се, че модераторите на този раздел, ще повдигнат поста като "важна тема"!
Последна промяна Chains на 26 Фев 2008, 22:25, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 24 Фев 2008, 17:58

Колега подкрепям те с темата.
Това е важен клапак който рано или късно всеки трябва да си сложи.
А на "колегите" които вкарват ирония им даи "свободно" 8)
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 24 Фев 2008, 20:55

ludia написа:Колега подкрепям те с темата.



:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 24 Фев 2008, 22:58

а сега гледам по магазините са хит едни помпички с посока на горивото приличат на тези като на апаратче за кръвно :mhihi: .и за обезвъздушаване стават

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 12.12.2007
Местоположение: Barcelona
Кара: 2005/525D
Мечтае да кара: Carrera GT
Детайли за колата: Е61

Мнение от pakata » 24 Фев 2008, 23:00

Страхотно,очаквам снимки с нетърпение,много благодарим колега макари да нямам проблем с паленето за сега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Фев 2008, 0:15

аз преди съм имал много главоболия по тази причина но откакто монтирах такъв клапан всичко се оправи,иначе дърпаше въздух и мноо трудно палеше
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 25 Фев 2008, 12:06

Това само за студено палене ли е или и топло?
Че със студеното проблеми нямам, но виж топлото, 2 - 3 секунди си отиват :(
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 25 Фев 2008, 13:44

Топло->верига :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Фев 2008, 13:46

Franio написа:Топло->верига :)

ГНП
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 25 Фев 2008, 15:31

а що дърпа въздух ? ... неможе ли да се смени некои маркуч и да се оправи .. то ся тук дърпа после там и накрая ше задърпа от всякъде и нема палене :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 25 Фев 2008, 16:08

В коя посока дърпа въздуха от филтъра към ГНП то или от ГНП то къмфилтъра и надолу.. :roll:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 25 Фев 2008, 20:49

Можеби темата се развони предлагам катинар и качване във важни "Проблеми при палене на ТДС"
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Фев 2008, 21:22

bam-bam написа:а що дърпа въздух ? ... неможе ли да се смени некои маркуч и да се оправи .. то ся тук дърпа после там и накрая ше задърпа от всякъде и нема палене :lol:


:kuku:

има такъв клапан в помпата и като се прецака пуска горивото да се връща към резервоара ,затова е то допълнителния
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 26 Фев 2008, 1:07

stambo_81dg написа:
bam-bam написа:а що дърпа въздух ? ... неможе ли да се смени некои маркуч и да се оправи .. то ся тук дърпа после там и накрая ше задърпа от всякъде и нема палене :lol:


:kuku:

има такъв клапан в помпата и като се прецака пуска горивото да се връща към резервоара ,затова е то допълнителния



ами като има такъв .. какъв е проблема да се ремонтира .. или е скъп ... нали караме БМВ-та не трабанки да ги побългаряваме с 10 клапана да спре тоя въздух :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Фев 2008, 5:21

Едно допълнение за паленето на ТДС при топъл двигател. Тъй като ме издразни много яко ТДС-чето с това постоянно въртене като откАчен, когато е топъл, реших да направя една щуротия, за да подобря нещата:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=222482

Това е едно обикновено реле за време със задържане около 20 секунди, което прекъсва връзката между компютъра и датчика за температурата на мотора. При това положение при подаване на контакт релето задейства, компютъра вижда, че колата е студена и задейства подгряването, както и ГНП-то се настройва като за студен старт и паленето няма нищо общо с преди. След изтичане на времто за работа на релето се възобновява връзката между датчика и ЕКУ-то и всичко е ОК. Имаше тема някъде, където колеги бяха откачили просто датчика, но това е много по-вярното решение и може да се ползва и при други марки дизели. Друг е въпросът, че ще ходя на диагностика, за да ми кажат от какво пали така гадно и да се коригира, но дори и тогава не мисля да махам тая схема от играта. :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook