проблем сьс стрелката на температурата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

проблем сьс стрелката на температурата

Мнение от R9 » 21 Апр 2004, 20:51

Днес замених Мерцедеса си за едно 325 от 1992 година.Като цяло е добре но се полу6ава ,6е когато колата е на контакт или в движение стрелката стои винаги по средата, независимо дали мотора е студен или топьл .Незнам на какво моге да се далжи и доста ме притеснява.Благодаря предварително.
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 21 Апр 2004, 23:22

Абе аз немога да ти помогна за стрелката това другите ще го направят ама бих те поздравил за избора :ok: Добре дошъл в отбора :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.06.2003
Пол: Мъж
Кара: B 0001 PB
Мечтае да кара: B 000001
Детайли за колата: Lancia Lybra 2.4 jtd
eX - E36, 318i, sedan, '95

Мнение от Petrov » 22 Апр 2004, 1:26

Ами това е типично за БМВ-тата. Около 5 мин. (зависи от външната температура) след като я запаля стрелката изведнъж "скача" на 90 (може и малко след 90-те) градуса и не мърда от там. Лощо би било ако видимо започне да преминава над 90 градуса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 22 Апр 2004, 8:27

При мен не е така. Като е судена започва леко да се качва температурата и на 12 часа замира.
Има някакви тестове на таблото дето се правят ама не ги знам.
За това - по-знаещите от форума ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 22 Апр 2004, 13:05

теста е много прост: при изключено положение на колата (ключа е в позиция 1) се натиска бутона за нулиране на километрите на таблото, докато се държи бутона така, се завърта ключа до положение 2 (т.е. това е положението при което би светнало таблото, ако не беше натиснат бутона за нулирането), след това се пуска бутона за нулиране. Резултата е - проверка на индикациите по таблото (дали работят светодиодите и дали стрелките се въртят до края или не). Този тест най-вероятно няма да помогне за проблема на R9, защото стрелката очевидно работи (все пак се завърта до 90 градуса)
let the BMW be with you

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 22 Апр 2004, 13:14

Преди много малко време имаше точно същата тема. Разгледай някаде по надолу и там подробно се обяснява, защо стрелката ти стои така и всичко останало. Дерзай
Innocence...
Is what life is.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook