Ламбда сонди
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MOPKOB
- Правопис Мастър
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Ламбда сонди
Такаа. Днес пак ми направиха пълна диагностика и пак казаха смяна на 2-те л. сонди (сервиз BLAZE). Добре но колата не мърда от 12/100 градско, а пък на магистралата като ходихма с девойката до нашите даде някъде около 11-13 при 160 - 180кмч. Та наложително ли да ги сменям. като имайте в из на попредвид, че за едната ми обявиха около 300 лв.
Моя майстор (този в Борово на пазара) вика "слушай кво докато върви не се пипа". Той така и за задното окачване ама ми смени лагера срещу 190 лв. (90 труд и 100 лагера с главината). Аз ли още не съм в час или мога за сега да си спестя тоз харч.
Моя майстор (този в Борово на пазара) вика "слушай кво докато върви не се пипа". Той така и за задното окачване ама ми смени лагера срещу 190 лв. (90 труд и 100 лагера с главината). Аз ли още не съм в час или мога за сега да си спестя тоз харч.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Пич, аз не зная какви са тези сонди, но ми се вижда множко разхода на гориво. Според мен , де Аз като ходих да София и Пловдив ми изгори 7.1- 7.2 л. на 100 км.При скорост от не по- малко от 140км/ч. на места и 190км.ч Но все пак моето е 316i, а твоето гледам е 320.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Сменяй докато е времи шото такива докато върви не вървят за кола като БМВ.Гледам колата ти е супер и заслужава грижи и никакви побългарявания повярвай ше ти излизе тройно.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Ламбда сонди
MOPKOB написа:Такаа. Днес пак ми направиха пълна диагностика и пак казаха смяна на 2-те л. сонди (сервиз BLAZE). Добре но колата не мърда от 12/100 градско, а пък на магистралата като ходихма с девойката до нашите даде някъде около 11-13 при 160 - 180кмч. Та наложително ли да ги сменям. като имайте в из на попредвид, че за едната ми обявиха около 300 лв.
Моя майстор (този в Борово на пазара) вика "слушай кво докато върви не се пипа". Той така и за задното окачване ама ми смени лагера срещу 190 лв. (90 труд и 100 лагера с главината). Аз ли още не съм в час или мога за сега да си спестя тоз харч.
не я пипай за сега
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Аз също съм на мнението на лудия. Когато се скапят ламбда-сондите разхода се качва с около 3-4 л. и вървежа чувствително пада. Като гледам разхода ти е нормален, така че едва ли са скапани. Когато се скапят, ECU-то спира да взема под внимание сигнала от тях и минава в авариен режим на работа, поради което неможе да оптимизира както трябва работата на двигателя и тази разлика би трябвало да я усетиш като караш.
- BMW M POWER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Chicago; Русе; София
Според мен е по добре да ги смениш!!!
По принцип на всякъде можеш да си ги смениш не е нещо трудно, кабелчето е на клеима и се откопчава и след това само отвиваш старата сонда и завиваш новата. След като се сменят сондите трябва да отидеш да ти ресетват компютъра за да се изтрият грешните кодове от старите сонди.
По принцип на всякъде можеш да си ги смениш не е нещо трудно, кабелчето е на клеима и се откопчава и след това само отвиваш старата сонда и завиваш новата. След като се сменят сондите трябва да отидеш да ти ресетват компютъра за да се изтрият грешните кодове от старите сонди.
Винаги с вратите напред
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
и какво мислите че ще стане като даде 300марки човека 6те почне да гори 8 градско и ще върво като 325 забрави:)
12 на 100 е супер за града както и извън града при горе описаните скорости
Морков ,къде ти правиха диагностика и хората ''диагностици''
предложиха ли ти цени за сондите???
В БГ сме ей всеки гледа да ти вземе парите кога с основание кога без малко разсъдък требва
в
12 на 100 е супер за града както и извън града при горе описаните скорости
Морков ,къде ти правиха диагностика и хората ''диагностици''
предложиха ли ти цени за сондите???
В БГ сме ей всеки гледа да ти вземе парите кога с основание кога без малко разсъдък требва
в
- MOPKOB
- Правопис Мастър
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Такааа, Ами сервиз Блейз му е името.
Пфу измъчих се с тази карта.
Та там Стилиан се казва момчето. Обслужването е много на ниво. А механика е луд фен на БМВ. За цялостния ми техн преглед , когато я купих моята ми взеха 21 лв. А мога да кажа че и бъркаха навсякъде.
Проблема , както ми обясниха е че ЕЦУ - то е натрупало много грешки, бил разкачен и единия от куплунзите. та за 21 лв ми спретнаха един списък на стойност 1980 лв за неща за оправяне, след което механичето ми обясни че 95 % от нещата няма смисъл да ги пипам.
Та смених там ремъците, 2 ролки , някаква рейка която държеше колелото към кормилната уредба, 2 тампона, 2 спирачни диска(предни) със накладките барабар. Масло и филтри и сбогом 1000 лв тва с ДДС и труда. Нямам си и на идея какво съм направил и дали там е трябвало. В Дару ми казаха "можем да Ви приемем след 11 дни." !!!!!!!! И така. Сега като се видим пак ще ме корите къде и що да я карам. Но колата е дзвер и много добре върви. Смятам вече само с експерти от форума да се консултирам. Та кажете къде да търся Бавареца.
Пфу измъчих се с тази карта.
Та там Стилиан се казва момчето. Обслужването е много на ниво. А механика е луд фен на БМВ. За цялостния ми техн преглед , когато я купих моята ми взеха 21 лв. А мога да кажа че и бъркаха навсякъде.
Проблема , както ми обясниха е че ЕЦУ - то е натрупало много грешки, бил разкачен и единия от куплунзите. та за 21 лв ми спретнаха един списък на стойност 1980 лв за неща за оправяне, след което механичето ми обясни че 95 % от нещата няма смисъл да ги пипам.
Та смених там ремъците, 2 ролки , някаква рейка която държеше колелото към кормилната уредба, 2 тампона, 2 спирачни диска(предни) със накладките барабар. Масло и филтри и сбогом 1000 лв тва с ДДС и труда. Нямам си и на идея какво съм направил и дали там е трябвало. В Дару ми казаха "можем да Ви приемем след 11 дни." !!!!!!!! И така. Сега като се видим пак ще ме корите къде и що да я карам. Но колата е дзвер и много добре върви. Смятам вече само с експерти от форума да се консултирам. Та кажете къде да търся Бавареца.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Щом колата си върви добре, не се набутвай с нови сонди. А относно грешките - когато проблема изчезне след пет стартирания на двигателя, ECU-то ги изтрива само.
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
моята е 320 и дава горе долу същия разход (11/100 - градско), но все пак зависи как я караш и къде точно в града, така че 12/100 е абсолютно в рамките на нормалното (ако не се лъжа в каталог дават точно такъв разход какъвто ти си написал), а това означава, че ламбда сондата трябва да е ОК. На предишната ми кола ми замина ламбда сондата и разхода ми веднага скочи чудовищно (от 8/100 на около 16/100 градско за двигател 1.6сс). Мисля, че преди да дадеш 300лв. за нещо трябва да си напълно сигурен, че то наистина не работи! Според мен - отиди пак на диагностика някъде другаде и тогава предцени.
let the BMW be with you
- Engi
- Нощния ездач
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
ivopicha написа: ...
бате, като нещо не ти е ясно, не се обаждай, моля те, само за да кажеш нещо!
MOPKOB написа: ...
колата си ти е наред. ще направиш едно напълно ненужно капиталовложение. разхода ти е супер. М52Б20 гори точно толкова, колкото твоя
- MOPKOB
- Правопис Мастър
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Engi написа: М52Б20 гори точно толкова
Енджи , нали го гледахме, тогава каза че е М52. Аз защо обаче си мисля че съм с М50ТУ
- Engi
- Нощния ездач
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
ми не знам кой може да питаме за по-компетентно мнение...
аз така мисля, но хич даже не мога да гарантирам, че съм прав...
но така или иначе разликата в разхода на М50 и М52 е супер минимална. според мен колата ти гори ОК:)
аз така мисля, но хич даже не мога да гарантирам, че съм прав...
но така или иначе разликата в разхода на М50 и М52 е супер минимална. според мен колата ти гори ОК:)
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Според годината трябва да е М52. А иначе някои от цифрите в номера на двигателя, трябва да показват какъв е.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани