Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kyna
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Hopeto написа:Здравейте колеги извинявам се че вдигам темата ще сменям въпросният клапан та въпроса ми е трябва ли да източвам водата или само махам стария и монтирам "новия".
Не няма нужда. Ти като махнеш клапана колкото антифриз изтече после ще си го долееш - няма да е много. След монтажа доливаш и обезвъздушаваш!
- BumbleBee
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 318IS
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
И двата ли клапана трябва да са топли? Или единия топъл, другия студен? Извинявам се за тъпия въпрос!
- sobiss
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Да, и двата. Ако единия е студен, то съответно на някой ще му духа 'ладно
- BumbleBee
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 318IS
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Прочетох всичко изписано в темата и ми стана ясно за клапаните и т.н,но моя проблем е следния:
Климатика си работи нормално,парното също,но духалките в купето не духат изцяло т.е.Колата е с двузонален климатроник, отгоре духа топло само отляво,по средата е хладно и отдясно е студено,по средата е по същия начин,отдолу също т.е. дясната половина от таблото духа студено,а лявата топло,проверих клапана в двигателния отсек,и двата маркуча към купето са горещи... предполагам,че проблема е в клапите вътре в основното тяло,но ме интересува случвало ли се и на някой друг и какво е решението на проблема,благодаря предварително!
Климатика си работи нормално,парното също,но духалките в купето не духат изцяло т.е.Колата е с двузонален климатроник, отгоре духа топло само отляво,по средата е хладно и отдясно е студено,по средата е по същия начин,отдолу също т.е. дясната половина от таблото духа студено,а лявата топло,проверих клапана в двигателния отсек,и двата маркуча към купето са горещи... предполагам,че проблема е в клапите вътре в основното тяло,но ме интересува случвало ли се и на някой друг и какво е решението на проблема,благодаря предварително!
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Не са клапите на климатроника както си мислиш.
Първо провери дали е обезвъздушена изцяло системата и ако да - значи клапана, който отговаря за дясната страна трябва да се отвори и почисти. На мен ми се случи такова нещо и като отворих клапаните бяха задръстени с един зелен варовик, само че се почиства много лесно.
И да не забравиш - ако извадиш самите конусовидни клапани от леглата им, после преди да ги напъхаш обратно ги стисни малко с клещите, че аз от невнимание три пъти ги свалях после за да осъзная грешката си. Проблема е че ако не са влязли докрая (до края на жлеба, който е на гърба на клапана) и ако не стоят здраво в леглата, струята от антифриза ги изтегля и така пак затварят магистралата.
Първо провери дали е обезвъздушена изцяло системата и ако да - значи клапана, който отговаря за дясната страна трябва да се отвори и почисти. На мен ми се случи такова нещо и като отворих клапаните бяха задръстени с един зелен варовик, само че се почиства много лесно.
И да не забравиш - ако извадиш самите конусовидни клапани от леглата им, после преди да ги напъхаш обратно ги стисни малко с клещите, че аз от невнимание три пъти ги свалях после за да осъзная грешката си. Проблема е че ако не са влязли докрая (до края на жлеба, който е на гърба на клапана) и ако не стоят здраво в леглата, струята от антифриза ги изтегля и така пак затварят магистралата.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Системата е обезвъздушена,не губи антифриз и не надува,след толкова изчетено по темата съм склонен да отворя клапана независимо,че и двата маркуча към купето са горещи...
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Колеги как се преправят гумички и какви да търся за клапаните на парното.Четох по горе че някой е слагал няакви и станало ама неразбрах какви точно дайте обеснение ако може
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
az777 написа:Колеги как се преправят гумички и какви да търся за клапаните на парното.Четох по горе че някой е слагал няакви и станало ама неразбрах какви точно дайте обеснение ако може
Намираш обявата на Методи в раздел "Сервизи" ,разбирате се,сваляш твоите пращаш му ги и си получаваш работещи клапани,които ще те надживеят.
Иначе чувам че някой карат с такива от тефлон,колегата Мишо май беше с такива.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Някой може ли да ми прати гумички за клапаните да му дам данни
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
И при мен се получава някакъв проблем от време на време с това парно,колата е 46 м52б20.Като го пусна парното си духа нормално,но когато мина 50 киометра и спира да духа,и почва да духа студено,също така се получава когато работи и на място,въобще не духа топло.Иначе през лятото нямам никакви проблеми с климатроника,на колко и градуса да го направя си работи нормално и си поддържа зададената температура!Чудя се дали не е проблема в тази клапа парно,но пък ако беше проблема в нея,щеше да имам проблеми и през лятото със студеното,имам и съмнения в таралежа,в крайна сметка мога да ги сменя и двете,но и цените са им добре.Ако някой се е борил с този проблем и го е решил успешно,нека сподели мнението си,за да не сменявам здрави части излишно
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Biogame написа:az777 написа:Колеги как се преправят гумички и какви да търся за клапаните на парното.Четох по горе че някой е слагал няакви и станало ама неразбрах какви точно дайте обеснение ако може
Намираш обявата на Методи в раздел "Сервизи" ,разбирате се,сваляш твоите пращаш му ги и си получаваш работещи клапани,които ще те надживеят.
Иначе чувам че някой карат с такива от тефлон,колегата Мишо май беше с такива.
Може ли линк към обявата на Методи или направо някакъв негов контакт. Не успях да го открия...
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Ти си измайстори гумички и се оправиха клапаните ли ?
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
az777 написа:Ти си измайстори гумички и се оправиха клапаните ли ?
Ами не, точно обратното За момента клапана все още работи, но трябват нова гумичка....
- miroslavkirilov
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.11.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 318iS и е91 320d 163hp.
- Мечтае да кара: BMW M6 gran coupe...
Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно
Mecho Puh написа:Системата е обезвъздушена,не губи антифриз и не надува,след толкова изчетено по темата съм склонен да отворя клапана независимо,че и двата маркуча към купето са горещи...
Колега какво се оказа в крайна сметка, че и при мен от дясно духа хладко, а и двата маркуча са горещи? Още не съм разглабял, онзи ден смених филтър купе и на място колата като работи парното е зле...в движение от дясно е една идея по-хладко а от ляво си е както трябва
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани