Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от kyna » 09 Дек 2013, 10:03

Hopeto написа:Здравейте колеги извинявам се че вдигам темата ще сменям въпросният клапан та въпроса ми е трябва ли да източвам водата или само махам стария и монтирам "новия".


Не няма нужда. Ти като махнеш клапана колкото антифриз изтече после ще си го долееш - няма да е много. След монтажа доливаш и обезвъздушаваш!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.06.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS
Мечтае да кара: BMW 318IS

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от BumbleBee » 09 Дек 2013, 20:24

И двата ли клапана трябва да са топли? Или единия топъл, другия студен? :mrgreen: Извинявам се за тъпия въпрос! :mrgreen: :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от sobiss » 10 Дек 2013, 19:45

Да, и двата. Ако единия е студен, то съответно на някой ще му духа 'ладно :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.06.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS
Мечтае да кара: BMW 318IS

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от BumbleBee » 11 Дек 2013, 22:47

Мерси! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от Mecho Puh » 28 Дек 2014, 16:27

Прочетох всичко изписано в темата и ми стана ясно за клапаните и т.н,но моя проблем е следния:
Климатика си работи нормално,парното също,но духалките в купето не духат изцяло т.е.Колата е с двузонален климатроник, отгоре духа топло само отляво,по средата е хладно и отдясно е студено,по средата е по същия начин,отдолу също т.е. дясната половина от таблото духа студено,а лявата топло,проверих клапана в двигателния отсек,и двата маркуча към купето са горещи... предполагам,че проблема е в клапите вътре в основното тяло,но ме интересува случвало ли се и на някой друг и какво е решението на проблема,благодаря предварително!
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от batvlady79 » 28 Дек 2014, 23:16

Не са клапите на климатроника както си мислиш.

Първо провери дали е обезвъздушена изцяло системата и ако да - значи клапана, който отговаря за дясната страна трябва да се отвори и почисти. На мен ми се случи такова нещо и като отворих клапаните бяха задръстени с един зелен варовик, само че се почиства много лесно.

И да не забравиш - ако извадиш самите конусовидни клапани от леглата им, после преди да ги напъхаш обратно ги стисни малко с клещите, че аз от невнимание три пъти ги свалях после за да осъзная грешката си. Проблема е че ако не са влязли докрая (до края на жлеба, който е на гърба на клапана) и ако не стоят здраво в леглата, струята от антифриза ги изтегля и така пак затварят магистралата.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от Mecho Puh » 30 Дек 2014, 19:27

Системата е обезвъздушена,не губи антифриз и не надува,след толкова изчетено по темата съм склонен да отворя клапана независимо,че и двата маркуча към купето са горещи... ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от az777 » 13 Ное 2016, 18:51

Колеги как се преправят гумички и какви да търся за клапаните на парното.Четох по горе че някой е слагал няакви и станало ама неразбрах какви точно дайте обеснение ако може

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1674
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от Biogame » 14 Ное 2016, 13:55

az777 написа:Колеги как се преправят гумички и какви да търся за клапаните на парното.Четох по горе че някой е слагал няакви и станало ама неразбрах какви точно дайте обеснение ако може

Намираш обявата на Методи в раздел "Сервизи" ,разбирате се,сваляш твоите пращаш му ги и си получаваш работещи клапани,които ще те надживеят.
Иначе чувам че някой карат с такива от тефлон,колегата Мишо май беше с такива.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от az777 » 14 Ное 2016, 20:08

Някой може ли да ми прати гумички за клапаните да му дам данни

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от vasilzlatkov85 » 02 Яну 2017, 1:53

И при мен се получава някакъв проблем от време на време с това парно,колата е 46 м52б20.Като го пусна парното си духа нормално,но когато мина 50 киометра и спира да духа,и почва да духа студено,също така се получава когато работи и на място,въобще не духа топло.Иначе през лятото нямам никакви проблеми с климатроника,на колко и градуса да го направя си работи нормално и си поддържа зададената температура!Чудя се дали не е проблема в тази клапа парно,но пък ако беше проблема в нея,щеше да имам проблеми и през лятото със студеното,имам и съмнения в таралежа,в крайна сметка мога да ги сменя и двете,но и цените са им добре.Ако някой се е борил с този проблем и го е решил успешно,нека сподели мнението си,за да не сменявам здрави части излишно :) :) :)

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от a5sh0l3 » 19 Окт 2017, 9:24

Biogame написа:
az777 написа:Колеги как се преправят гумички и какви да търся за клапаните на парното.Четох по горе че някой е слагал няакви и станало ама неразбрах какви точно дайте обеснение ако може

Намираш обявата на Методи в раздел "Сервизи" ,разбирате се,сваляш твоите пращаш му ги и си получаваш работещи клапани,които ще те надживеят.
Иначе чувам че някой карат с такива от тефлон,колегата Мишо май беше с такива.


Може ли линк към обявата на Методи или направо някакъв негов контакт. Не успях да го открия...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от az777 » 30 Окт 2017, 13:08

Ти си измайстори гумички и се оправиха клапаните ли ?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от a5sh0l3 » 30 Окт 2017, 16:39

az777 написа:Ти си измайстори гумички и се оправиха клапаните ли ?

Ами не, точно обратното :) За момента клапана все още работи, но трябват нова гумичка....

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 17.11.2014
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 318iS и е91 320d 163hp.
Мечтае да кара: BMW M6 gran coupe...

Re: Парно: 1/2 студено - 1/2 топло - клапани парно

Мнение от miroslavkirilov » 06 Ное 2018, 11:19

Mecho Puh написа:Системата е обезвъздушена,не губи антифриз и не надува,след толкова изчетено по темата съм склонен да отворя клапана независимо,че и двата маркуча към купето са горещи... ;)


Колега какво се оказа в крайна сметка, че и при мен от дясно духа хладко, а и двата маркуча са горещи? :help: Още не съм разглабял, онзи ден смених филтър купе и на място колата като работи парното е зле...в движение от дясно е една идея по-хладко а от ляво си е както трябва :banghead: :banghead: :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook