ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ

Мнение от DJ DEMY BOY » 12 Дек 2003, 18:27

КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ . МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ИЛИ ЩЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ. ИМАМ И ОЩЕ 1 ВЪПРОС ДЕФЕРЕНЦИАЛА МИ ИЗТАРВА МАСЛО САМО ЧЕ НЕ Е ОТ СЕМЕРИНГИТЕ ТЕ СА НАПАЛНО СУХИ А ИЗТЬРВА ОТ МЯСТОТО КАДЕТО КАРДАНА СЕ ВРЪЗВА С ДЕФЕРЕНЦИАЛА ТОЧНО СЛЕД КАРЕТО НА ЗАХВАЩАНЕТО С БОЛТОВЕ. МОЖЕТЕ ЛИ ДА МЕ ПОСАВЕТВАТЕ КАКВО ДА НАПРАВЯ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ

Мнение от Dimitar » 12 Дек 2003, 20:10

DJ DEMY BOY написа:КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ

Правилно са ти казали, това е слабо място на М40. Сложи си по рядко масло и мисля, че трябва да спрат да тракат 8)

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 12 Дек 2003, 22:56

Слагаш Castrol RS 0W40 и проблема е решен......поне мойте откакто го смених с такова не са тракнали нито веднъж :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 12 Дек 2003, 23:54

Ами до колкото разбирам за диференциала...на мястото за което говориш също има семеринг. Става дума за свързването на карадана с фланеца на диф-а...? Да, там има семеринг, на вала на пиньона (задвижващото колело на главното предаване) и вероятно тече от него, което е кофти защото подмяната му е свързана с техн. умения...за да се запази натегнатостта на лагерите на пиньона...абе общо взето компетентен човек ти трябва...

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Мнение от DJ DEMY BOY » 13 Дек 2003, 14:35

БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА АЗ ГО КАРАМ С КАСТРОЛ 10W-40 ЩЕ ВЗЕМА ДА ПРОБВАМ С ТОВА ДРУГОТО ДА ВИДИМ КАКВО ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ АМА И С НЕГО АКО НЕ СТАНЕ МАЙ ЧЕ ТРАБВА СМЯНА НА ПОВДИГАЧИТЕ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 13 Дек 2003, 18:47

Семерингата на кардана се сменя без отваряне на диференциала ,просто го смъкваш ,изваждаш старата семеринга с нещо(отверка примерно) и набиваш новата..моя също сълзеше оттам ,смених я и спря .Като я сменяш не слагай такава с метален корпус ,аз направих тази грешка и я сменях втори път .Оригиналната е такава ,но е лепена ,и като я смениш почва да тече от периферията .С гумена периферия няма проблеми :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Re: ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ

Мнение от KUPETO » 13 Дек 2003, 20:48

DJ DEMY BOY написа:КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ . МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ИЛИ ЩЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ.


Дано да се порави от маслото но,може да есамо за първите 2-3 хил. км. и после пак да се разчукат :!: :roll: Има един начин много е ефтин и ефикасен,та с две думи вадят се повдигачите и се подлагат с едни"гайки" и така нямаш грижа поне 30000 км. :!: :wink: Много тънко ще минеш,а другият е ясен купуваш нови и ......
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ

Мнение от batDancho » 15 Дек 2003, 8:17

KUPETO написа:
DJ DEMY BOY написа:КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ . МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ИЛИ ЩЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ.


Дано да се порави от маслото но,може да есамо за първите 2-3 хил. км. и после пак да се разчукат :!: :roll: Има един начин много е ефтин и ефикасен,та с две думи вадят се повдигачите и се подлагат с едни"гайки" и така нямаш грижа поне 30000 км. :!: :wink: Много тънко ще минеш,а другият е ясен купуваш нови и ......


Аз имах същия проблем преди време, пробвах какви ли не масла, първите няколко хиляди тракането намаляваше, после, като се поизноси малко маслото, пак почваше да си трака. Накрая побеснях, дадох 250 лева за нови и сега не трака /може би съвсем мъничко само аз го чувам/предполагам, че се дължи на дългото тракане от което вероятно да се подбили леглата на кобилиците. Преди имаше дискусия по въпроса, някои казаха, че сипването на масло 15W50 решава въпроса с тракането, не съм пробвеал, ама съм го чувал и от друг собственик на БМВ, не от клуба. Според мен сменяй ги да не направят поражения на разпределителния вал, че тогава финансовия удар ще е многократно по голям.

Не знам какъв е номера с гайките, ако може да го разясниш в подробности, че според мен няма къде да се подложи нищо, старите са ми прибрани и ги разгледах, ама няма идея как и ккво може да се подложи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Дек 2003, 9:53

можеби колегата говори за подлагане на 6айби не за гайки :), и аз съм 4увал за метода пък има и място , тук до мен има една глава разглобена :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 31 Май 2004, 9:22

Имам питане:
Когато сменяш повдигачи - всички ли се сменят или само този който трака и как да го разбера кой е?
Казаха ми че като го натиснеш трябва да потъне ако е скапан :roll:
Вие знаете ли нещо?
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 01 Юни 2004, 11:54

Вие знаете ли нещо?[/quote]

Никой ли не знае нещо бе хора? :shock:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Мнение от DJ DEMY BOY » 01 Юни 2004, 17:39

ЛЕГНАХ 900 ЛВ И НЕЩТАТА СИ ДОИДОХА НА МЯСТО НОВ ВАЛ КОБИЛИЦИ И ПОВДИГАЧИ 850 ЗА 4АСТИ И 40 ЛВ МАЙСТОРЛЪК СЕГА Е САМОЛЕТ ВЛИЗА СИ В ОБОРОТИ КАКТО МУ СЕ ПОЛАГА . ЕДИН САВЕТ КАРАИТЕ САМО С ХУБАВО МАСЛО ПОНЕ 10-40 КАСТРОЛ И НЕ ЧАКАЙТЕ ДА СВЕТНЕ ОРАНЖЕВАТА ЛАМПА ЗА ЧЕРВЕНАТА ДА НЕ ГОВОРИМ. МОИТА КАТО И ОТВОРИХМЕ ДВИГАТЕЛА ИМАШЕ ЯК НАГАР ПО КАПАКА ОТ КАЛПАВО МАСЛО И НЕ НАВРЕМЕННА СМЯНА.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 01 Юни 2004, 19:06

За повдигачите всички се сменят.900лв е тва е ремонт на глава те за толкова цели двигатели изпадат :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 03 Юни 2004, 8:16

krika написа:За повдигачите всички се сменят.900лв е тва е ремонт на глава те за толкова цели двигатели изпадат :shock:

И защо се сменят всичките :roll: :dunno:
Ако не знаете не пишете глупости :wink:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook