ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- DJ DEMY BOY
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 12.12.2003
- Местоположение: гр Свети Влас
ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ
КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ . МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ИЛИ ЩЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ. ИМАМ И ОЩЕ 1 ВЪПРОС ДЕФЕРЕНЦИАЛА МИ ИЗТАРВА МАСЛО САМО ЧЕ НЕ Е ОТ СЕМЕРИНГИТЕ ТЕ СА НАПАЛНО СУХИ А ИЗТЬРВА ОТ МЯСТОТО КАДЕТО КАРДАНА СЕ ВРЪЗВА С ДЕФЕРЕНЦИАЛА ТОЧНО СЛЕД КАРЕТО НА ЗАХВАЩАНЕТО С БОЛТОВЕ. МОЖЕТЕ ЛИ ДА МЕ ПОСАВЕТВАТЕ КАКВО ДА НАПРАВЯ.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ
DJ DEMY BOY написа:КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ
Правилно са ти казали, това е слабо място на М40. Сложи си по рядко масло и мисля, че трябва да спрат да тракат
Ами до колкото разбирам за диференциала...на мястото за което говориш също има семеринг. Става дума за свързването на карадана с фланеца на диф-а...? Да, там има семеринг, на вала на пиньона (задвижващото колело на главното предаване) и вероятно тече от него, което е кофти защото подмяната му е свързана с техн. умения...за да се запази натегнатостта на лагерите на пиньона...абе общо взето компетентен човек ти трябва...
- DJ DEMY BOY
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 12.12.2003
- Местоположение: гр Свети Влас
БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА АЗ ГО КАРАМ С КАСТРОЛ 10W-40 ЩЕ ВЗЕМА ДА ПРОБВАМ С ТОВА ДРУГОТО ДА ВИДИМ КАКВО ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ АМА И С НЕГО АКО НЕ СТАНЕ МАЙ ЧЕ ТРАБВА СМЯНА НА ПОВДИГАЧИТЕ
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Семерингата на кардана се сменя без отваряне на диференциала ,просто го смъкваш ,изваждаш старата семеринга с нещо(отверка примерно) и набиваш новата..моя също сълзеше оттам ,смених я и спря .Като я сменяш не слагай такава с метален корпус ,аз направих тази грешка и я сменях втори път .Оригиналната е такава ,но е лепена ,и като я смениш почва да тече от периферията .С гумена периферия няма проблеми
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
Re: ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ
DJ DEMY BOY написа:КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ . МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ИЛИ ЩЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ.
Дано да се порави от маслото но,може да есамо за първите 2-3 хил. км. и после пак да се разчукат Има един начин много е ефтин и ефикасен,та с две думи вадят се повдигачите и се подлагат с едни"гайки" и така нямаш грижа поне 30000 км. Много тънко ще минеш,а другият е ясен купуваш нови и ......
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ПОМО6Т ЗА КЛАПАНИТЕ
KUPETO написа:DJ DEMY BOY написа:КОГАТО МИ Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАКАТ КЛАПАНИТЕ ЗАГРЕЕ ЛИ ЛЕКО СПИРАТ КАЗАХА МИ ЧЕ ТОВА Е ОТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ . МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАПРАВИ НЕЩО ИЛИ ЩЕ ТРАБВА ДА СЕ СМЕНЯТ.
Дано да се порави от маслото но,може да есамо за първите 2-3 хил. км. и после пак да се разчукат Има един начин много е ефтин и ефикасен,та с две думи вадят се повдигачите и се подлагат с едни"гайки" и така нямаш грижа поне 30000 км. Много тънко ще минеш,а другият е ясен купуваш нови и ......
Аз имах същия проблем преди време, пробвах какви ли не масла, първите няколко хиляди тракането намаляваше, после, като се поизноси малко маслото, пак почваше да си трака. Накрая побеснях, дадох 250 лева за нови и сега не трака /може би съвсем мъничко само аз го чувам/предполагам, че се дължи на дългото тракане от което вероятно да се подбили леглата на кобилиците. Преди имаше дискусия по въпроса, някои казаха, че сипването на масло 15W50 решава въпроса с тракането, не съм пробвеал, ама съм го чувал и от друг собственик на БМВ, не от клуба. Според мен сменяй ги да не направят поражения на разпределителния вал, че тогава финансовия удар ще е многократно по голям.
Не знам какъв е номера с гайките, ако може да го разясниш в подробности, че според мен няма къде да се подложи нищо, старите са ми прибрани и ги разгледах, ама няма идея как и ккво може да се подложи.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
можеби колегата говори за подлагане на 6айби не за гайки , и аз съм 4увал за метода пък има и място , тук до мен има една глава разглобена
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
Имам питане:
Когато сменяш повдигачи - всички ли се сменят или само този който трака и как да го разбера кой е?
Казаха ми че като го натиснеш трябва да потъне ако е скапан
Вие знаете ли нещо?
Когато сменяш повдигачи - всички ли се сменят или само този който трака и как да го разбера кой е?
Казаха ми че като го натиснеш трябва да потъне ако е скапан
Вие знаете ли нещо?
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
Вие знаете ли нещо?[/quote]
Никой ли не знае нещо бе хора?
Никой ли не знае нещо бе хора?
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
- DJ DEMY BOY
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 12.12.2003
- Местоположение: гр Свети Влас
ЛЕГНАХ 900 ЛВ И НЕЩТАТА СИ ДОИДОХА НА МЯСТО НОВ ВАЛ КОБИЛИЦИ И ПОВДИГАЧИ 850 ЗА 4АСТИ И 40 ЛВ МАЙСТОРЛЪК СЕГА Е САМОЛЕТ ВЛИЗА СИ В ОБОРОТИ КАКТО МУ СЕ ПОЛАГА . ЕДИН САВЕТ КАРАИТЕ САМО С ХУБАВО МАСЛО ПОНЕ 10-40 КАСТРОЛ И НЕ ЧАКАЙТЕ ДА СВЕТНЕ ОРАНЖЕВАТА ЛАМПА ЗА ЧЕРВЕНАТА ДА НЕ ГОВОРИМ. МОИТА КАТО И ОТВОРИХМЕ ДВИГАТЕЛА ИМАШЕ ЯК НАГАР ПО КАПАКА ОТ КАЛПАВО МАСЛО И НЕ НАВРЕМЕННА СМЯНА.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
За повдигачите всички се сменят.900лв е тва е ремонт на глава те за толкова цели двигатели изпадат
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
krika написа:За повдигачите всички се сменят.900лв е тва е ремонт на глава те за толкова цели двигатели изпадат
И защо се сменят всичките
Ако не знаете не пишете глупости
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани