Проблем при включване на 3-та
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
Проблем при включване на 3-та
Преди време реших да тествам машината срещу една 525 Е34, до 2-ра нямаше проблеми, а и 525-та не можа да ми избяга, но като дойде време за 3-та (около 6000+ оборота), пущината не пожела да я вкара (то и аз не съм я насилвал разбира се), а чак като паднаха оборотите малко (незнам точно на колко... може би 4-5000) третата влезе. На следващия сфетофар пак тествахме и пак същото. Иначе като я карам нормално скоростите си се сменят като "швеицарски часовник". Някакви идеи? При вас как е?
let the BMW be with you
не би трябвало да имаш проблеми с включването на трета/а и на всяка друга/ след 6000 оборота
аз редовно го правя, а колата ми е същата като твоята
за съжаление не знам на какво може да се дължи това
на предишната ми кола като започнеше да не включва някоя скорост доливах масло в скоростната кутия и се оправяше
аз редовно го правя, а колата ми е същата като твоята
за съжаление не знам на какво може да се дължи това
на предишната ми кола като започнеше да не включва някоя скорост доливах масло в скоростната кутия и се оправяше
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
моята е същата и нямам проблеми..спокойно включва всички скорости над 6000 оборота,изпробвано е многократно
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
А само на трета ли го има този проблем ?
Теоретично е възможно при големи обороти синхронизатора да не може да уеднакви скоростите на въртене и оттам да идва проблема, затова и когато разликата в угловите скорости на валовете да стане по-малка, тогава да сработва както трябва
Не съм сигурен обаче дали е това проблема
Теоретично е възможно при големи обороти синхронизатора да не може да уеднакви скоростите на въртене и оттам да идва проблема, затова и когато разликата в угловите скорости на валовете да стане по-малка, тогава да сработва както трябва
Не съм сигурен обаче дали е това проблема
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Проблем при включване на 3-та
val написа:Преди време реших да тествам машината срещу една 525 Е34, до 2-ра нямаше проблеми, а и 525-та не можа да ми избяга, но като дойде време за 3-та (около 6000+ оборота), пущината не пожела да я вкара (то и аз не съм я насилвал разбира се), а чак като паднаха оборотите малко (незнам точно на колко... може би 4-5000) третата влезе. На следващия сфетофар пак тествахме и пак същото. Иначе като я карам нормално скоростите си се сменят като "швеицарски часовник". Някакви идеи? При вас как е?
синхронизатори
продават се скорости 400лв за 320&325 Е36
пп: има и малка вероятност да е от маслото в скоростите
ако си доливал не каквото трябва!!!
A то е като на за автомати4на скоростна кутия!!!
Само ATF , маслото в този тип слорости трябва да е рядко за да не слепват синхроните , особено в някоя студена зимна сутрин!!!
В дару кар има 15лв е литъра BMW ATF (autumatic transmition fluide)
Опитай да го смени6 и гледай по магнитната пробка дали има яко стру6ки айде успех
При мен се случвало нещо такова,но се осазнавам че просто несам натиснал съединителя до абслщчтно долна позиция. Явно на яисоките обороти за да се синхронизират трябва да се натисне до абслолютния край. Иначе може да чуеш онзи гаден звук и да ти върне лоста. Поне при мен това се случвало. Колкото до масло оследния път преди 8 хил километра ми доливаха в Дару така че не би трябвало да е от него.
Лудите сме на изчезване ...
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
Re: Проблем при включване на 3-та
ludiagsm написа:пп: има и малка вероятност да е от маслото в скоростите
ако си доливал не каквото трябва!!!
A то е като на за автомати4на скоростна кутия!!!
Само ATF , ...
Изобщо не съм доливал от както съм я взел, май ще взема да проверя.
let the BMW be with you
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
абе хора, явно съм много зле... кажете как да проверя нивото на маслото в скоростите, изобщо къде се налива и т.н.
let the BMW be with you
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Имаш пробка отдясно на кутията ,развиваш и наливаш ,ще ти трябва шприц или нещо подобно,не става направо от тубичката.Като почне да прелива значи е достатачно.Цялото количество е около литър ,аз направо бих го сменил на твое място. И маслото не трябва да е много гъсто ,виж го в някой каталог .
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
тези дни оглеждах къде е тази пробка- и в една книжка гледах и накрая мисля, че видях къде е, обаче така както ми се струва аз до тази пробка мога да стигна само ако сложа колата на канал... или пак нещо бъркам
let the BMW be with you
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Желателно е на канал да,макар че става и с крика ,но е много трудоемко. Вместо да се наказваш дай 5 лв. в някой сервиз ,ще ти го проверят и евентуално долеят или сменят..и виж дали ти тече от семерингата на кардана ,макар че смяната и е много трудоемка ,включваща смъкване на кутията..по добре да доливаш от време навреме.Пиши дали са се оправили скоростите като долееш.
- val
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
Днес ходих при едни приятели в сервиза им, явно проблема не е в маслото на скоростите- имаше си достатъчно, всичко е сухо, което разбира се е добре Ще карам така... все пак колко често на човек му се налага да превключи на трета с подобни обороти... Трябва да пробвам да сменя при 6000 да видя пак ли ще е така, ама май не е 'щото като излизам на Цариградското, обикновенно се изтрелвам на втора до към 80км/ч и съм нямал проблеми
let the BMW be with you
някои спомена по-горе синхронизатори... този на 3та си е отишъл.. случва се ако не си прецизен като сменяш надолу предавките и ходиш на 3та а двигателя е на грешните обороти... изравняването се прави от синхронизатора.. колкото повече е разликата между оборотите на коляновия вал и на входящата ос на скоростната кутия - толкова повече работа за синхро-то ти е, твоето се е наработило
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани