Относно сериината екстра с "увисването" на жабката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- m@rtin
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
и на мен ми висеше жабката но шибнах 2 самонарезки както е показал колегата и стана оригинал като новичка нито виси нито свети Почвам бизнес който желае ще му оправя жабката с/у 12 стотинки 2 самонарезки x 6ст
Хайде на промоцията
Хайде на промоцията
- DroW
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
martin318 написа:и на мен ми висеше жабката но шибнах 2 самонарезки както е показал колегата и стана оригинал като новичка нито виси нито свети Почвам бизнес който желае ще му оправя жабката с/у 12 стотинки 2 самонарезки x 6ст
Хайде на промоцията
ако беше в София идвах веднага на посещение да ми го опраиш
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
DroW написа:martin318 написа:и на мен ми висеше жабката но шибнах 2 самонарезки както е показал колегата и стана оригинал като новичка нито виси нито свети Почвам бизнес който желае ще му оправя жабката с/у 12 стотинки 2 самонарезки x 6ст
Хайде на промоцията
ако беше в София идвах веднага на посещение да ми го опраиш
Абе ти,още ли не си изключил екстрата....малииииии
- DroW
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Le Transporteur написа:DroW написа:martin318 написа:и на мен ми висеше жабката но шибнах 2 самонарезки както е показал колегата и стана оригинал като новичка нито виси нито свети Почвам бизнес който желае ще му оправя жабката с/у 12 стотинки 2 самонарезки x 6ст
Хайде на промоцията
ако беше в София идвах веднага на посещение да ми го опраиш
Абе ти,още ли не си изключил екстрата....малииииии
оправих я днеска най-накрая за щастие от скоро ходя в един сервиз дето са много свестни и работят евтино та момчето ми го оправи за 2мин
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Как ти го оправиха? Пак ли с рапидки?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- DroW
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
bum_bum написа:За 5 мин работа
Начи, отваряш жабката и на около 6см от центъра пробиваш с дрелка 2 малки дупки. Слагаш там 2 винта, по- дебели от дупките (около 1.2- 1.5см дължина), така, че да да се навият хубаво и си готов.
ето по този начин пича ми свали тва от преде видя къде са въздуховодите и после заби 2 болта в пласмасата и ги зави на вътре само че в моя случай беше нужен само 1 болт
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Но по тоя начин жабката пак има някъв гаден луфт и седи накриво просто се оплътнява да не играе и да дрънчи нали така?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
b2 написа:Но по тоя начин жабката пак има някъв гаден луфт и седи накриво просто се оплътнява да не играе и да дрънчи нали така?
При мен се затвори пирфектно.....до следващото увисване
- mistik-e36
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: Сливен
хаха абе тея мрасни жабки са страшна работа секи плачи от това и аз имам сащия дефект и тука ба6та ми има един приятел даи му само такива работи да си играе 6те го накрам да я види и ще ви кажа ако стане
F@s}{ioNiSt@
- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Ако тези винтчета оправяха работата добре щеше да е ..... Ама вратата си седи пак така и не ляга плътно ..... Номера с згъвеането на кукичката пак не е удачен в един светъл ден неможах да я отворя и напънах и се чу "ПУК" .На вратичката има две железа няма начин с пистолет да я оправиш
- GUFF
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 154
- Регистриран на: 14.02.2005
- Местоположение: London, UK
- Пол: Мъж
Незнам защо вашите имат пак луфтове след "ъпгрейда" с видиите
Мойта заспа, много добре се прибра, вече нехлопа, нетропа, няма фуга...малко по-трудно се затваря...но е каде каде по-добре сега
и даже си мисля че и несвети при затворено положение - цункана работа
Нужният инструмент :
нямам снимка с точното попадение на видиите, но е като на колегата bum_bum снимката.
Мойта заспа, много добре се прибра, вече нехлопа, нетропа, няма фуга...малко по-трудно се затваря...но е каде каде по-добре сега
и даже си мисля че и несвети при затворено положение - цункана работа
Нужният инструмент :
нямам снимка с точното попадение на видиите, но е като на колегата bum_bum снимката.
Мойта също висеше! Самата вратичка се беше разлепила точно по средата! Там има някакъв силикон който свързва двете части на капака на вратичката. Ползвах лепило за ПВС, след това я стиснах на няколко места с дърводелски стеги и на следващият ден като ги махнах се беше залепила, но О! Ужас??? - по предната част на вратичката от стягите имаше вдлъбнатини! За момент си помислих че това така ще си остане но ми хрумна че това е материал който при топлина заема първоначалната си форма! 10 минути на радиатора и се оправи! Също така - дясната панта беше счупена. Това всъщност е механизъмче за плавно отваряне на вратичката. Разглобих механизъмчето, вътре имаши някява стара изсъхнала грес която махнах с обезмаслител, сложих нова, добре смазах механизъма и го зглобих обратно (с две рапидки се държи) . Часта която идва от капака на вратичката и часта на механизъмчето се щракват по средата с нещо като (краче), та въпросното краче ми беше счупено от едната страна вследствие на което двете части не можеха да се свържат. Пробих вде малки дупчици и на двете и ги вързах с една скоба от горена тел (мой патент)! Всичко стана перфектно! Само щом натисна сега копчето на вратичката и се спуска плавно на долу! Сложих и въпросните рапидки! Това е за да се прибере още повече вратичката на вътре! - получи се! Лостчето за гасене на лампата в жабката се изнесе по-напред и сега като затворя вратичката изгасва! Скоро ще сложа и снимки!
- GUFF
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 154
- Регистриран на: 14.02.2005
- Местоположение: London, UK
- Пол: Мъж
Това със плавното отваряне изобщо не го знаех и си мислех че е още една нетолкова скрита екстра
Благодаря за инфото колега, ще го използвам задължително.
Писна ми още с посягането на някой пасажер към жабката да казвам: "ИЗВИНЯВАЙ" Даже мислих е дна лепенка да залепя направо, та като си тресне колената да не се чуди много много
Благодаря за инфото колега, ще го използвам задължително.
Писна ми още с посягането на някой пасажер към жабката да казвам: "ИЗВИНЯВАЙ" Даже мислих е дна лепенка да залепя направо, та като си тресне колената да не се чуди много много
bum_bum написа:За 5 мин работа
Начи, отваряш жабката и на около 6см от центъра пробиваш с дрелка 2 малки дупки. Слагаш там 2 винта, по- дебели от дупките (около 1.2- 1.5см дължина), така, че да да се навият хубаво и си готов.
Колеги днес и аз го направих това нещо. При мен висеше и издаваше кофти звуци, са се прибра почти напално и направо заспа... казвам почти напално понеже в двата края остана минимална фуга а в средата се прибра толкова плътно че трудно се затваря. Съветвам колегите които тепарва ше го правят да разположат винтовете по раздалечено спрямо центъра(така според мен ше прибере по равномерно) аз съм го направил приблизително като колегата със снимката но няма да пипам повече че и така си ми харесва
- djpamboss
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Извинявам се офа , ама се чудия какво е това , при мен е само букса стои ? Благодаря предварително !!!
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани