ВАНОСА СКАПАН ТРОПА

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

ВАНОСА СКАПАН ТРОПА

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 16:02

Та проблема е следния:
след отварянето на двг-то за смяна на валовете с шрикове започна едно тропане на ВАНОС-А дори и на тихи обороти,колата ми работи като дизел :evil:
минала седмица го отворихме пак,разглобихме скапания ванос и сменихме лагерчетата с нови а всичко останало си изглеждаше ок
след това за около един ден каране шума се беше по затишил но след това пак започна да трака като преди :confused:
майстора който ми прави колата мисли да не би новите валове и по точно този на всмукателните клапани да има нещо общо с това тропане и да товари нещо ванос-а и за това да тропа :roll:
значи тропа на тихи и към 2000 оборота изчезва
на тихи се чува едно-тък тък тък тък
колеги дайте идея от какво може да е :help:
след като смених лагерчетата се надявах да спре тропането но.......
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 17:47

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Фев 2007, 17:54

Борко, няма ли някъде из нет-а информация какво се случва с Ванос-а, когато се слагат Шрикове?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 17:57

сигорно има ама като съм "немец" :evil: и немога да се оправя с чуждите езици :uups:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 27 Фев 2007, 18:30

A проверихте ли наляганито на маслото :?: ако на ниски обороти е под 3 бара ще тропа няма как. Вануса е сработил до ако не се лъжа /поправете ме ако не е така/ над 4500 об/мин, след това разпределителя изключва маслото към него итой се връща в норм. състояние
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 18:34

добре за налягането съм съгласен но преди не тропаше :roll:
а и чак толкова да няма налягане то трябва да се скапала или помпа или лагерите да са тръгнали но чак пък толкова :roll:
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 27 Фев 2007, 18:36

пружини на клапаните сменяхте ли ? ако са по дебели пружините да му идва "много" на ванoса :roll: .. само размисли :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Фев 2007, 18:44

Абе тъкмо се зачетох какво пишат хората из нетя за Шриковете. Наистина препоръчват да се ползват "Хай перформанс" пружини за клапаните при положение, че се сменят валовете и освен това със сигурност има значение дали Шрикчетата са за Ванос или за НеВанос моторетка. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 27 Фев 2007, 18:51

turbo написа:Абе тъкмо се зачетох какво пишат хората из нетя за Шриковете. Наистина препоръчват да се ползват "Хай перформанс" пружини за клапаните при положение, че се сменят валовете и освен това със сигурност има значение дали Шрикчетата са за Ванос или за НеВанос моторетка. :roll:

Е да но точно за този вал на 252*, ШРИК пишат в сайта си че не се налага никаква подмяна на каквото и да е. Това било първата стъпка от перформанса на двг за която препоръчват само подходящ чип.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 18:53

точно ;)
за тези валове не дават да се сменя нищо освен промяна на софта
може ли да тропа от клапана който пуска маслото :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Фев 2007, 18:57

Ти остави клапана ами кажи по-скоро дали софт-а е баран щото и аз чета тука у един форум, че при Ванос моторетка се налага друго управление на Ваноса след слагането на тея валове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 19:06

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
е това вече ме приби
значи софта е баран от към това,че е подадено гориво защото сместа беше бедна и се подаде софтоерно на дюзите и сложих регулатор и сега налягането съм го вдигнал от 3,5 на 4,2
но това за ванос-а е интересно кажи нещо повече :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Фев 2007, 19:17

Един е питал за НеВанос какво трябва да разчовърка по мотора при смяна на валовете с Шрик и некав друг, след като се разтърсил отговаря, че при този случай (НеВанос) се сменят само валовете и се кара, но ако има Ванос се налага промяна в софтуеъра по управлението му. Нали казваш, че след 2к оборота изчезва... Може и от това да е. Дали няма "Шрик" чип за твоя мотор... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 27 Фев 2007, 19:21

леле бате в игра се вкарах с тези шрикове не е истина :confused:
незнам кво ще се прави с тоя ванос :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 27 Фев 2007, 19:50

едва ли е същото, но все пак за инфо:
аз специално имах проблем с ваноса - сток съм, но от 1700 докъм 2100 оборота се получи едно такова грозно дрънчене, много тихо, но се чуваше - бая по-бързо от почукване на повдигач ;) което дрънчене не е твоя случай може би...

та оказа се че имам акциален луфт баш на ваноса, и че след там 97-ма ли кога ваносите имат допълнителен елемент за да не се получава този луфт с износването. ако имаш съмнение за нещо подобно мога да постна по-подробно инфо и снимки - при мен го шибнахме допълнението и се оправи веднага, но както казах съм сток а звука си беше 1:1 дрънчене на верига.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook