M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is

M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от raceface » 04 Апр 2023, 20:12

Здравейте, става въпрос за номер 3 от схемата
IMG_1500.jpg

Предстои ми смяна на тази гарнитура поради сериозен теч на масло и антифриз от нея та ако някой, който е правил тази процедура даде съвет ще съм много благодарен.
Главния въпрос е…налага ли се въобще да се слага допълнителен препарат за гарнитури въпреки, че се поставя чисто нова гарнитура и съответно има ли значение дали гарнитурата е метална или хартиена?
Четох, че доста от колегите по чуждите форуми правили смяната ѝ в последствие отново имат теч от същото място и се налага повторно разглабяне и уплътняване с термо силикон или специален препарат за гарнитури. По VIN за моята кола(318is 95’) излиза да е метална ако това има значение. Всякакви други насоки биха били полезни!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от ceco_kd » 05 Апр 2023, 12:00

От почти личен опит....това, което си чел за чужди форуми се случи и с на брат ми колата. Даде я на майстор за смяна на гарнитура, заради омасляваме отпред на мотора.....ефект "0". После се хвана сам, разглоби обезмасли и със силикон(какъвто си трябва). Повече проблема не се появи докато колата беше в него....поне едно 10 години. Мен ми предстои смяна на термостат и мисля да слагам на тъничко и силиконче, че предния път разчитах на новата гарнитурка и след няколко месеца разглабях и сложих и се реши проблема, та така.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от raceface » 05 Апр 2023, 12:11

ceco_kd написа:От почти личен опит....това, което си чел за чужди форуми се случи и с на брат ми колата. Даде я на майстор за смяна на гарнитура, заради омасляваме отпред на мотора.....ефект "0". После се хвана сам, разглоби обезмасли и със силикон(какъвто си трябва). Повече проблема не се появи докато колата беше в него....поне едно 10 години. Мен ми предстои смяна на термостат и мисля да слагам на тъничко и силиконче, че предния път разчитах на новата гарнитурка и след няколко месеца разглабях и сложих и се реши проблема, та така.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk


Тоест искаш да кажеш, че брат ти направо е махнал гарнитурата и е слагал само силикон? Ако е така дали ли спомняш какъв точно е ползвал, че аз имам от високотемпературния на Victor Reinz, но не съм сигурен дали е подходящ за там?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от ceco_kd » 05 Апр 2023, 17:45

Такъв беше. Аз използвах същия и сега тези дни като сменям термостата пак ще мазна на тънко от него за всеки случай. Успех с ремонта!

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1530
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от ildivvy » 06 Апр 2023, 7:49

Едва ли е махнал гарнитурата... Аз не бих го направил! Може просто леко да я мазнеш отгоре... На мотоциклета ми, сглобката на картерите и капаците по него са без гарнитури, а само на 'силикон' (всъщност се води 'течна гарнитура'). Има такива на Виктор Рейнц и Елринг...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от ceco_kd » 06 Апр 2023, 8:20

Сега видях, че не съм прочел предишното мнение на питащия или по-скоро съм пропуснал частта с предположението за махането на гарнитурата и замяната ѝ само със силикон. Нямам спомен как го е направил, но днес ще му звънна и до довечера ще съм писал тук отново. Иначе аз с термостата, просто мазвам на тънко черен силикон на Виктор-Рейнц върху гарнитурката и така.

Едит: той е сменял гарнитурата на капаците....извинявам се за подвеждането, но.....според мен както вече стана ясно и от предишните ми мнения. Сложи на тънко силикон навсякъде, където сметнеш за добре. Няма да ти навреди, ако е на тъничко. Не говорим да я напляскаш, че да избие после отвсякъде като сложиш и стегнеш капаците и да стане грозно. А в крайна сметка ти си преценяваш как да бъде! Успех и със здраве, колега!

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от raceface » 06 Апр 2023, 14:04

Благодаря за отговорите колеги…изглежда, че първо ще поразглобя да видя какво е положението и тогава ще преценявам

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига

Мнение от raceface » 09 Май 2023, 13:03

Здравейте, малко развитие по темата. Смених гарнитурата - теча определено беше точно от там. Сложих нова гарнитура и намазах със термосиликон и от двете страни, за момента съм направил било 1000км и няма теч, надявам се така и да остане, че разглобяването, почистване и обратно си е доста тегаво. Аз го правих без да свалям главата, но ако вече е свалена, ще е доста по лесно особено при сглобяването. Ето и малко снимки ако на някой са му полезни.Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
И вече почистено и подготвено за монтаж.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook