плюс през през контактния ключ.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
плюс през през контактния ключ.
Здравейте на бмв е36 компкат м44 мотора от къде мога да си взема плюс който да минава през контактния ключ. При е46 има реле отпред при бушоните дали и при е36 е направено и ако е така как мога да разбера кое реле играе тази роля.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: плюс през през контактния ключ.
Контактния ключ има няколко положения, затварящи различни ел.вериги:
1. 1-во - за настройка на радиото! При него има напрежение на прадпазители: от 42 до 46, както и на К2 (реле за клаксон). Проводник 2,5мм2 виолетов без 42 и релето, които са 1,5мм2.
2. 2-ро (контакт) и 3-то (въртене на стартера)! При тях напрежение има на предпазители: от 21 до 27 (2,5мм2 зелен), 28 и 16 с 0,5мм2 зелен, няколко модула (комфорт и табло) 0,5мм2 зелен, ЕКУ с 2,5мм2 зелен и реле на вътрешния вентилатор с 0,35мм2 зелен.
Всичко става през клемореда, без да минава през определно реле!
1. 1-во - за настройка на радиото! При него има напрежение на прадпазители: от 42 до 46, както и на К2 (реле за клаксон). Проводник 2,5мм2 виолетов без 42 и релето, които са 1,5мм2.
2. 2-ро (контакт) и 3-то (въртене на стартера)! При тях напрежение има на предпазители: от 21 до 27 (2,5мм2 зелен), 28 и 16 с 0,5мм2 зелен, няколко модула (комфорт и табло) 0,5мм2 зелен, ЕКУ с 2,5мм2 зелен и реле на вътрешния вентилатор с 0,35мм2 зелен.
Всичко става през клемореда, без да минава през определно реле!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: плюс през през контактния ключ.
ildivvy написа:Контактния ключ има няколко положения, затварящи различни ел.вериги:
1. 1-во - за настройка на радиото! При него има напрежение на прадпазители: от 42 до 46, както и на К2 (реле за клаксон). Проводник 2,5мм2 виолетов без 42 и релето, които са 1,5мм2.
2. 2-ро (контакт) и 3-то (въртене на стартера)! При тях напрежение има на предпазители: от 21 до 27 (2,5мм2 зелен), 28 и 16 с 0,5мм2 зелен, няколко модула (комфорт и табло) 0,5мм2 зелен, ЕКУ с 2,5мм2 зелен и реле на вътрешния вентилатор с 0,35мм2 зелен.
Всичко става през клемореда, без да минава през определно реле!
благодаря много за изчерпателния отговор
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани