M52B28 - Още въздух
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52B28 - Още въздух
Това за умирането на въртящият момент в ниските, силно ли е осезаемо срещу сток 2,8 след основен ремонт
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
Re: M52B28 - Още въздух
r3s1s74nc3, благодаря за графиките! Рядко се намират така хубави данни из нета.
Тези максимални стойности за масата на въздуха са полезни за да се видят възможностите на новите компоненти - например колектора. Ако обаче се сравняват резултати преди и след, за да е съвсем точно, масата въздух трябва да се сравнява при еднакви обороти. Ако вземеш точка от графиката при 6500 вместо 6750, ще паднат малко стойностите. Предполагаемо от 660 на около 635 и от 706 на около 678. При всички положения е много добър резултат, това са 12-13% повече. Ще е интересно да се сметне коефициента на пълнене преди и след. Като гледам увеличението, "след" може да е над 1. Логвал ли си температурата на входящия въздух? Какви са разпределителните валове?
Аз евентуално бих могъл да премеря сток М54Б25. Но го карам със затворена Диса клапа. Ако ми стигне ентусиазмът да измеря и с отворена, може да стане интересно сравнение.
Тези максимални стойности за масата на въздуха са полезни за да се видят възможностите на новите компоненти - например колектора. Ако обаче се сравняват резултати преди и след, за да е съвсем точно, масата въздух трябва да се сравнява при еднакви обороти. Ако вземеш точка от графиката при 6500 вместо 6750, ще паднат малко стойностите. Предполагаемо от 660 на около 635 и от 706 на около 678. При всички положения е много добър резултат, това са 12-13% повече. Ще е интересно да се сметне коефициента на пълнене преди и след. Като гледам увеличението, "след" може да е над 1. Логвал ли си температурата на входящия въздух? Какви са разпределителните валове?
Аз евентуално бих могъл да премеря сток М54Б25. Но го карам със затворена Диса клапа. Ако ми стигне ентусиазмът да измеря и с отворена, може да стане интересно сравнение.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52B28 - Още въздух
Прав си да . За да не поствам пак снимки , числата са приблизително такива , каквито си споменал . В интерес на истината , стоковата и Б25 графики са с нормално функциониращи датчици за входящ въздух . Последната графика с валовете е с датчик от М50 , който чете доста по-висока температура от реалната . Вече съм го подменил , трябва да направя пак лог да видя дали ще даде някаква разлика в някой от PID-овете . Като вървеж не оказа кой знае каква разлика . Валовете иначе са стандартните S52 входящ + М50NV входящ пригоден за изходящ . Иначе и трите теста са направени в приблизително еднакъв температурен диапазон ~ 12-15 C .
Малък quiz за по-наблюдателните : какво не е наред на автомобила , гледайки първата "сток" графика . За по advanced диагностиците , какво не е наред на автомобила , във втората "+Б25 колектор" графика ?
Малък quiz за по-наблюдателните : какво не е наред на автомобила , гледайки първата "сток" графика . За по advanced диагностиците , какво не е наред на автомобила , във втората "+Б25 колектор" графика ?
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B28 - Още въздух
Осезаемо губи въртящ момент особено на м52б25 с 25цовия колектор, за б28 не мога да кажа, понеже не съм имал.
За куйза:
-ъгъла на ваноса е много хаотичен на 1вата графика
-на втората обеднява сместа при максимален товар, което е малко опасно
За куйза:
-ъгъла на ваноса е много хаотичен на 1вата графика
-на втората обеднява сместа при максимален товар, което е малко опасно
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: M52B28 - Още въздух
maxpower написа:-ъгъла на ваноса е много хаотичен на 1вата графика
Всъщност той почти не се променя, ъгълът се променя в много малък интервал.
integral написа:Това за умирането на въртящият момент в ниските, силно ли е осезаемо срещу сток 2,8 след основен ремонт
Това дали не можем да го поставим в количествено измерение пак според графиките. r3s1s74nc3, можеш ли да сложиш на една графика кривите на масата на въздуха в двата случая - сток Б28 и Б28 с колектор М50? Така трябва да се види дали графиката от М50 колектора пада някъде под стоковата. Ако не пада, май няма друга причина да има пад на мощността?
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52B28 - Още въздух
А, твоето субективно мнение / усещане от колата и най - вече от въртящият момент и вървежа какви са?
Аз лично не съм голям специалист по графиките, да не кажа изобщо , но сякаш не видях някакви много големи разлики
След тези модове замервал ли си я с други 2,8 - стокови или моднати?
Аз лично не съм голям специалист по графиките, да не кажа изобщо , но сякаш не видях някакви много големи разлики
След тези модове замервал ли си я с други 2,8 - стокови или моднати?
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52B28 - Още въздух
Може би се усеща една идея по мудна в ниските , но нищо драстично . Ако питаш колко се усеща разликата в ускорението , е доста субективно . Иначе за гонки срещу стокови , е ясно че нямат шанс .
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: M52B28 - Още въздух
Някой слагал ли е валове от м54б30 смукателен и м50б25 изпускателен да сподели мнение и заслужава ли си заигравката?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B28 - Още въздух
bawarec 73 написа:Някой слагал ли е валове от м54б30 смукателен и м50б25 изпускателен да сподели мнение и заслужава ли си заигравката?
3 пъти съм го правил. Бях впечатлен , докато не карах атмосферно Ферари в Маранело
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани